מכבסות בראש העין שכדאי לכם להכיר ( Shutterstock) צילום: Didecs
מכבסות בראש העין שכדאי לכם להכיר Shutterstock) צילום: Didecs

מכבסות בראש העין שכדאי לכם להכיר

אם אתם מחפשים שירותי כביסה מומלצים באזור ראש העין, הגעתם למקום הנכון. הכירו את VIP הכי נקי בהנהלת קטי - כל השירותים במקום אחד

פורסם בתאריך: 8.9.19 10:14

רשת מכבסות VIP הכי נקי בהנהלת קטי

זוכרים את השיר על ריחו המופלא של השוקולד שנישא באוויר ברמת גן? אז דמיינו ריח נפלא שכזה, רק לא של שוקולד, אלא של כביסה נקייה, כזו שאפשר ממש לחוש את הרכות שלה בזכות אותו ניחוח נהדר.

שירותי כביסה VIP

כשאנחנו מוסרים כביסה למכבסה, אנחנו מצפים לקבל לא רק בגדים או מצעים נקיים, אלא גם רוצים ליהנות מראש נקי ולדעת שהכבסים שלנו מטופלים במקצוענות, יעילות ומהירות.
ואלה בדיוק העקרונות עליהם מתבססת העבודה של רשת VIP הכי נקי, המתמחה בשירותי כביסה, גיהוץ, קיפול, ניקוי יבש, ניקוי וילונות, מעילים, שמיכות, חליפות, טיפול בכתמים וניקוי כריות. לרשת שלושה סניפים – בראש העין, רעננה ובברקן. המפעל הגדול הממוקם בברקן מעניק שירותי כביסה ל-40 מכבסות מאזור המרכז.

בכל סניפי הרשת העבודה מתבצעת במכבסה עצמה, מה שמאפשר שירות יעיל, מהיר ומקצועי באחריות. הרשת מתמחה בטיפול מקצועי בכל סוגי האריגים ובהסרת כתמים, גם העיקשים והקשים שבהם.
הלקוחות נהנים לא רק מכביסה נקייה VIP, אלא גם מניקוי יבש אלקטרוני בשיטה חדשנית לכל סוגי הבדים. אחרי שהכביסה יוצאת מהמכונות נקייה וריחנית, היא מועברת לגיהוץ מקצועי בשיטות שונות המתאימות לסוג האריג – קיטור, אדים או לחץ. שיטות הגיהוץ השונות מבטיחות שכל פריט ופריט מקבל את הטיפול ההולם אותו במאת האחוזים.

הכי נקי – לא רק בבגדים

ברשת המכבסות VIP הכי נקי, תוכלו לקבל בכל אחד מהסניפים שירותי מכבסה מקיפים הכוללים גם ניקוי מקצועי לווילונות, מעילי פרווה ושטיחים.

VIP – זה תפור עליכם

הכנתם את חבילת הבגדים להעברה למכבסה ובדיוק גיליתם שהחולצה של הילד קרועה? נזכרתם שהג'ינס האהובים לא רק מלוכלכים, אלא גם ארוכים מדי? ברשת VIP תמצאו גם שירותי תפירה ותיקונים לכל סוגי הבגדים והבדים. ככה זה כשלקוחות מקבלים יחס של VIP.

מוסד, גוף עסקי או לקוח פרטי – השירות תמיד VIP

רשת VIP הכי נקי מעניקה שירות למוסדות, מסעדות, בתי מלון ולקוחות פרטיים. הניסיון של הרשת עם סוגי הלקוחות השונים, כולל גופים גדולים העובדים עם הסניפים בהיקף עבודה נרחב, מבטיח מקצועיות, עבודה איכותית וטיפול VIP לכל פריט ופריט המופקד בכל אחד מסניפי הרשת.

VIP הכי נקי
כתובת: קניון נווה אפק, בזק 1, ראש העין
טלפון: 03-9016334, 050-6868578

כתובת: שוהם 6, ברקן
טלפון: 03-9367168

כתובת: בר אילן 3, רעננה
טלפון: 09-8653735, 050-6868578

הכי נקי. צילום עצמי

הכי נקי. צילום עצמי

VIP הכי נקי בהנהלת קטי. צילום עצמי

VIP הכי נקי בהנהלת קטי. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר