טיפול בעור פנים יבש בהרצליה (Shutterstock) צילום: Studio Romantic
טיפול בעור פנים יבש בהרצליה (Shutterstock) צילום: Studio Romantic

טיפול בעור פנים יבש בהרצליה: הכירו את טובה לוריא קוסמטיק

איך אפשר לנצח את עור הפנים היבש? ניסיתי כבר הכל ושום דבר לא עוזר? כדאי שתכירי את טובה לוריא, בוגרת תכנית הלימוד לקוסמטיקאיות של אוניברסיטת בר אילן, שבכתבה הבאה משתפת אותנו בבכל הסודות להתמודדות עם התופעה המציקה

פורסם בתאריך: 24.11.19 14:37

עשי טובה לעור הפנים שלך

אחרי שנשות תל אביב זכו במשך שנים ארוכות ליהנות ממיטב הטיפולים מידיה המקצועיות והטובות של טובה לוריא, עכשיו יכולות גם נשות השרון והסביבה להגיע למכון החדש שלה בהרצליה לשעתיים של פינוק ממכר. טובה מתמחה בטיפולי פנים ובעלת ניסיון של 40 שנה, מציעה טיפולי אנטי איג'נינג וטיפולים לעור יבש, טיפולים לאקנה, טיפולים לעור שמן ובעייתי וטיפולי הבהרה. בוגרת תכנית הלימוד לקוסמטיקאיות של אוניברסיטת בר אילן.

יושבת על היובש

אנשי מפלגת הקיץ יכולים לנהל ויכוחים ממושכים עם שוחרי החורף, אבל דומה שעל דבר אחד יסכימו כולם – האקלים הישראלי החם והמאובק לא מיטיב במיוחד עם עור הפנים, במיוחד עבור אלה הסובלות מעור פנים יבש.

אין ספק שכל סוג של עור פנים זקוק לטיפולים שבשגרה, טיפוח, וניקוי. אבל ישנם מצבים בהם העור צמא לתשומת לב יתרה, ובעיקר צמא ללחות, פינוק ותשומת לב.
יובש בעור עשוי להופיע כבעיה זמנית ונקודתית ויכול להיות גם מצב קבוע.

תופעה זמנית יכולה להיות מנות חלקנו בחורף, כשהטמפרטורות פוזלות מטה ואיתן גם רמת הלחות באוויר. מצבים קבועים יותר קשורים בגנטיקה, עלייה בגיל וירידה בשומניות העור ושגרת טיפוח לא נכונה, כולל שימוש בסבונים הפוגעים בשכבת הלחות על העור.

לא משנה מה הסיבה ליובש, טובה מציעה מגוון של טיפולים שמיטיבים עם העור ומשיבים לו את הלחות הנחוצה לו. כל טיפול של לקוחה חדשה מתחיל בתשאול מקיף שטובה עורכת באווירה נעימה בחדר הטיפולים. טובה מבררת עם הלקוחה לגבי אורח החיים שלה, הרגלים, שגרת הטיפול והטיפוח, שימוש בתכשירים וכל מה שאנו עושות בחיי היומיום ומשפיע על העור שלנו ועל ההרגשה הכללית שגם היא משתקפת, כמובן, בפנים שלנו. כשבידה התמונה הכללית, טובה מזמינה את המטופלת למיטת הטיפולים ומתחילה לחולל את הקסם. בסיס הטיפול זהה בכל סוגי העור וכולל: ניקוי ראשוני, פילינג והסרת תאים מתים.

מטופלות עם עור יבש מקבל קוקטייל לחויות המוחדרות לשכבות העמוקות של העור באמצעות גלים אולטרה-סגולים שמסייעים למיצוק ושיפור המטבוליזם של העור ולהעניק לו הזנה. בשלב הבא מתחיל הפינוק האמיתי – העיסוי. אבל עיסוי טוב הוא לא רק הנאה מזוקקת, הוא גם ממריץ את זרימת הדם, מפיג מתחים ומניע את החומרים המזינים שהוחדרו אל תוך האפידרמיס. בתום העיסוי טובה מעניקה למטופלת סידור גבות ומושחת מסיכה שמשלימה את האפקט הטיפולי.

באדיבות טובה לוריא

באדיבות טובה לוריא

העור והאור

כשטובה מדברת על העבודה שלה, נדלק לה אור בעיניים. מבחינתה, העבודה שלה זו האהבה שלה, וכשהיא מקבלת בתום טיפול חיבוק ונשיקה מלקוחה שהפקידה את פניה בידה וקמה כעבור שעתיים ממיטת הטיפולים מרחפת, נינוחה ושמחה, זה הגמול העיקרי שלה. בקליניקה שלה, טובה מנהלת מעקב אחרי כל לקוחה, כשלכל אחת יש כרטיסיה בה נרשמים כל הטיפולים, התכשירים והשינויים שחלים לאורך תקופת הטיפול.

טובה לוריא קוסמטיק
כתובת: טאובר אמה 5, הרצליה
טלפון: 050-7525640
קישור לפייסבוק

באדיבות טובה לוריא

באדיבות טובה לוריא

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר