פרגולות בראשון לציון (צילום: צללים)
פרגולות בראשון לציון (צילום: צללים)

קלירמש בע"מ מכינה אתכם לחורף

לא משנה באיזה עונה אנחנו נמצאים, תמיד טוב שיש לנו מעל הראש משהו שיגן עלינו מפני מזג האוויר השורר מעלינו. הכירו את חברת קלירמש בע״מ שתגן עליכם מפני השמש הקופחת של הקיץ והגשם השוטף של החורף

פורסם בתאריך: 19.12.19 17:03

עם כל הקידמה הטכנולוגית שהאנושות ידעה בשנים האחרונות ישנם דברים שאיתם עדיין אין לנו דרך להתמודד, מזג האוויר הוא אחד מהם.
השמש בחוץ מלהטת – חם לנו, כשהגשם יורד – אנחנו רטובים וקר לנו, כך נראה שבמקום ליהנות מהסביבה שבחוץ אנחנו עסוקים למעשה רוב הזמן בלחפש מחסה.

אם יש לכם מרפסת רחבת ידיים, או גינה מזמינה בה אתם רוצים לשבת ולהרגע אחרי יום עבודה ארוך, אתם כנראה מכירים מקרוב את מזג האוויר הישראלי ההפכפך. שמש קופחת, גשם וברד יכולים להיות מטרד לא קטן, אך הפתרון לכך ייתכן ונמצא ממש מעל ראשיכם.

פרגולה הן אולי הפתרון הפשוט והנוח ביותר עבור כל מי שמבקש להעביר את זמנו בנעימים בחוץ, מבלי להיות חשוף לשיגעונות של מזג האוויר.
חברת קלירמש בע"מ היא אחת מאותן החברות המוכרות ומרכיבות פרגולות לכל מי שמעוניין להפוך את הגינה או המרפסת שלו לפינת ישיבה קבועה. את הפינה הקטנה שלכם תוכלו לעצב בהתאם לצרכיכם ולהעדפות שלכם וכמובן בהתאם לסגנון שאותו אתם רוצים להציג בבית.

לרשותכם עומדות מגוון פרגולות, כולן מספקות הצללה מפני השמש ואותן ניתן לאטום מלמעלה בכדי למנוע מהגשם לחדור. מכיוון שהפרגולות פתוחות מספיק, היתרון בהן הוא שהן מוסיפות חלל מקורה נוסף לרחבת הבית אך אינן נכללות בארנונה, פתרון מושלם וזול לכל מי שרוצה להרחיב את שטח ביתו.

 

הפתרון לכל הבעיות שלכם ממש מעל הראש שלכם (צילום: צללים)

הפתרון לכל הבעיות שלכם ממש מעל הראש שלכם (צילום: צללים)

את הפרגולות תוכלו להתאים באופן מושלם לרחבת הבית, בין אם אתם רוצים פרגולה רגילה או פרגולה חשמלית שנפתחת ונסגרת וכוללת תאורה. סוגי הפרגולות והמבנה שלהן משתנים ממקום למקום ובהתאם להעדפותיכם, תוכלו לבחור איזה סוג של פרגולה אתם רוצים כך שיענה לכם באופן מדויק על כל הצרכים, בין אם מדובר בפרגולה עם זכוכית, בד, עץ, מתכת או כל חומר שתבחרו.

במקום להיות תקועים בבית בימים חמים או גשומים תוכלו להעביר את זמנכם עם חברים ומשפחה בנעימים תחת מכסה בטוח. הפרגולות של "קלירמש" מעוצבות בצורה אלגנטית ונוסף על ההגנה מפני מזג האויר מהוות תוספת יפה לבית ולגינה ומראה עיצובי מיוחד.
ההרכבה משתנה ממקום למקום בהתאם לתנאי השטח, לגודל הפרגולה ולתוספות שמכניסים בה, אך לרוב ניתן לצפות לפרגולה גמורה בתוך טווח של מספר ימים בודדים.

המקצועיות של "קלירמש" לצד הפרגולות המעוצבות והיפות, יחד עם מחירים נוחים, הופכים את הבחירה להקמה של פרגולה לבחירה נוחה וקלה. אם חיפשתם מקום חדש לשתות בו את הקפה של הבוקר ולפתוח את היום ברוגע ובכיף, הפתרון נמצא ממש מעל ראשכם.

ליצירת קשר
יורם: 050-4277737
אוריאל: 054-738-0607
משרד: 09-8950072
נוסף: 058-4408239

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

ניתן להגדיל גם את שטח הבית (צילום: צללים)

ניתן להגדיל גם את שטח הבית (צילום: צללים)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר