קרן ליבנה: תקשור עסקי, מוטיבציה פנימית - הדרך להקשיב לעצמך ולהצליח בעסקים. צילום: Mooshny ,shutterstock
קרן ליבנה: תקשור עסקי, מוטיבציה פנימית - הדרך להקשיב לעצמך ולהצליח בעסקים. צילום: Mooshny ,shutterstock

קרן ליבנה: תקשור עסקי, מוטיבציה פנימית – הדרך להקשיב לעצמך ולהצליח בעסקים

נשים רבות שנכנסות למעגל העסקים, זקוקות לייעוץ אינפורמטיבי לצד הכוונה רגשית, ובדיוק לשם כך פיתחה קרן ליבנה את הגישה החדשנית שלה

פורסם בתאריך: 3.2.20 20:48

נשים העובדות כעצמאיות וכפרילנסריות חוות לא אחת את הקונפליקט הזה. מצד אחד העסק שהן מנהלות מאד חשוב להן וכמובן שהן חפצות בהצלחתו. מצד שני – עיסוקיהן במעגלי החיים האחרים יקרים ללבן גם הם. כתוצאה מכך, נשים רבות חשות בלבול ולא בטוחות ביכולתן להצליח בעולם העסקי, כשהן חושבות ופועלות באופן שונה מעמיתיהן הגברים.

נשים שעדיין לא מצאו את האיזון, חשות במתח תמידי בין הרצוי למצוי בדרך להצלחה. באותו פער מרווח ולא מוגדר, נדרשות נשים רבות לסיוע והכוונה, ושם נכנסת לתמונה קרן ליבנה, יועצת עסקית בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בעולם העסקי.

קרן היא מפתחת ה-PMM, שיטה המביאה לעולם העסקים הנשי גישה חדשנית שהיא אינטגרציה של ידע והבנת הרצונות הרגשיים. השילוב הזה, הוא שמוביל נשים ליצירת איזון ומיקוד בניהול עסקים קטנים.

לכל אשה דרך ייחודית משלה

במהלך השנים בהן עבדה עם נשות עסקים באופן פרטני ובקבוצות אותן הנחתה, היתה קרן עדה לדילמות וקונפליקטים לא מעטים העולים אצלן לעתים קרובות.

קרן הבינה שנשים, בהיותן אינטואיטיביות וקשובות לעצמן, זקוקות לכלי נוסף כדי להגיע לתשובות אותן הן מחפשות, ותמיד יהיה בתשובות אלה ייחוד, כי כל אשה מתווה את הדרך שלה בעצמה.

כדי להעשיר את ארגז הכלים שהיא מציעה לנשים הנמצאות במקום הזה, היא פיתחה את ה- Path Sight, ערכת קלפים ייחודית באמצעותה היא מעניקה לנשים את האפשרות של תקשור עסקי.

קלפי ה- Path Sight מסייעים לנשים לאזן בין הרובד הרוחני-רגשי שלהן ובין המציאות הגשמית, כפי שבאה לידי ביטוי בחיי היומיום. התקשור העסקי כפי שנעשה באמצעות הקלפים, מחבר בין מאוויי הנפש וממד הפעולה המעשית.
חפיסת הקלפים שפיתחה קרן מהווה כלי המעניק לנשים צוהר לרצונותיהן החבויים, והוא גם מתווה את הדרך ומלמד מהן הפעולות המעשיות בהן יש לנקוט כדי להגשימם.

קלפי ה-Path Sight. תמונה באדיבות קרן ליבנה

קלפי ה-Path Sight. תמונה באדיבות קרן ליבנה

חפיסת ה- Path Sight מכילה שני סטים של קלפים המחברים בין שני הצירים המרכזיים סביבם נע עסק נשי מצליח – הרגשי והעסקי:
קלפים מרחביים (רקע סגול) – קלפי הרגש. התשובות אותן ניתן לקבל מקלפים אלה קשורות לעולם הרגש והם חושפים בפני השואלת את המחסומים והעכבות שלה.
קלפים נקודתיים – מייצגים את המישור המעשי המגולם בהנחיות לפעולה. הקלפים הנקודתיים מעניקים כלים מעשיים לבניית והתנהלות העסק.

אז מה קורא אצלך?

קריאה בקלפי ה- Path Sight במסגרת תקשור עסקי מספקת מענה לשאלות בשני המישורים. בכל פתיחה נשלף קלף אחד מכל קבוצה. שני הקלפים ביחד נותנים תשובה מלאה ומקיפה המנחה את השואלת כיצד ללמוד ולצמוח ממשברים ומספקות איתם היא מתמודדת.

בפגישת הייעוץ קרן מסייעת לשואלת באמצעות הקלפים, לאתר ולבחון את גורמי העכבות תוך ניתוח, מתן מידע, הגעה לדרכי פעולה והובלה למיקוד, איזון והצלחה.

אפשרות נוספת לקבלת סיוע מהקלפים היא באמצעות תקשור מרחוק בטלפון. ברגע שהפונה מעניקה לקרן את האישור לעשות כן, היא מתחברת אליה דרך תקשור ומייעצת לה, כשהיא מערבבת את הקלפים ושולפת קלף אחד מכל קבוצה. השאלה הראשונה מתכתבת עם עולמה הפנימי של הפונה. קרן והנועצת שלה בודקות ביחד כיצד המסר של הקלף מתיישב באזור האישי, ואיך הוא רלוונטי עבורה במישור העסקי.

קוראות בבית

מי שרוצה להעשיר את אפשרויות הסיוע העצמי שלה, תשמח בוודאי לדעת שניתן לרכוש את חפיסת ה-Path Sight ולעשות בהם שימוש עצמאי, תוך סיוע והדרכה מקרן באמצעות ייעוץ טלפוני או פרונטלי.
הודות לפשטות השימוש בקלפים – ההנחיות לפעולה כתובות על הקלפים עצמם כך שלא נדרשת פנייה לספרים או קורסים ייעודיים – הקלפים יכולים לסייע לכל אחת ברמה היומיומית. ואם נהיה כנות עם עצמנו, עצמאיות, מצליחות ובטוחות ככל שנהיה, כל אחת מאיתנו נתקלת כל יום בשאלות ובתהיות לגבי סוגיות כאלה ואחרות, ותמיד טוב לקחת לרגע פסק זמן קצר כדי להקשיב ללב ומה שהוא מנסה למסור לנו באמצעות הקלפים.

קרן ליבנה – ייעוץ ותקשור עסקי
טלפון – 052-5112633
קישור לדוא"ל

תקשור עסקי: קרן ליבנה. צילום עצמי

תקשור עסקי: קרן ליבנה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר