משרד לטווח קצר בנתניה. צילום: עמית הרמן
משרד לטווח קצר בנתניה. צילום: עמית הרמן

משרד לטווח קצר בנתניה: הכירו את חלל העבודה Powerball

חברות כמו Powerball, המעמידות פתרונות לחללי עבודה משותפים הנגישים לכל עצמאי או בעל עסק, מציעות הזדמנות פז עבור עסקים בשלבי צמיחה שונים. בזכות האופציה לחוזי שכירות קצרים, והעובדה כי בכל עת ניתן לעבור למשרד קטן או גדול יותר בהתאם לצורך, זוכים בעלי עסקים רבים לשמור על גמישות העסק ולנהל את התקציב בצורה נכונה ואידיאלית

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:27

״חברות מתחומים רבים, ובעיקר מתחום ההייטק, המגיעות לכאן, מחפשות מקום שלא יגביל אותן לאורך השלבים השונים של צמיחת העסק. הגדלת צוות כרוכה פעמים רבות בחיפוש של בניין משרדים חדש, מעבר אליו, התמקמות בו וניהול סדר יום קבוע, מה שמתגלה כאתגר של ממש כאשר מדובר בחברות הייטק שכל הזמן חוות שינויים ונהנות מצמיחה בלתי פוסקת״, משתף מנכ״ל החברה, רועי דימנד. ״העובדה כי כל בעל עסק יכול להגיע לכאן ולנהל באופן שוטף את העסק מבלי להעסיק את עצמו בסוגיות כמו מגבלת מקום, מאפשרת לעסקים לצמוח בשנייה וליהנות ממיצוי הפוטנציאל המלא שעומד לרשותן״.

הנוחות שבהגדלת העסק במחי יד, מצטרפת לשורה של יתרונות רבים המגיעים יחד עם שאר השירותים אותם מציעה חברת Powerball. בין היתרונות העיקריים שמציעה החברה, תוכלו ליהנות גם משירות ייחודי אותו תוכלו למצוא רק במשרדיה – Power services.

שירותי ה-Power services שבנתה החברה, מגיעים לאחר עבודת מחקר מעמיקה ותשאול של כל עובדי המקום בנוגע לאופי העבודה ולצרכים המשתנים שלהם.
דמיינו שהייתם יושבים במשרד ואחת לכמה זמן באים ושואלים אתכם ״מה היה יכול לעזור לכם במהלך יום העבודה אם היה זמין עבורכם בכל עת״. את השאלה הזו בדיוק שאלו ב-Powerball את בעלי העסקים השונים, ולאחר מכן בנו את שירותי ה-power services שמטרתם להפוך את סביבת העבודה של הנמצאים במקום לנוחה יותר, וכן להעניק להם מכלול מתקנים ושירותים המותאם בצורה מושלמת לצרכיהם.

צילום: שי אפשטיין

צילום: שי אפשטיין

השירותים הנוספים שמעמיד מסלול ה-Power-services אותו מציעה החברה, מתחלקים ל-4 קטגוריות, כל אחת בעלת תחום התמחות משלה: שירותים פיננסים מלאים וגישה לרואה חשבון הנמצא תמיד במקום ועומד לרשותכם בכל עת; שירותי I.T, תיקון מחשבים, התקנת תוכנות, טיפול בווירוסים וכל הקשור בצד הממוחשב של ניהול העסק שלכם; שירותי H.R שיעזרו לכם לחפש, לראיין ולמצוא עובדים חדשים בכל פעם שתתפנה אצלכם משרה או שתחליטו להתרחב; ושירותי אדמיניסטרציה מלאים כגון מענה לטלפונים, ניהול לו״ז, קביעת פגישות, תקשורת עם לקוחות ועוד.

השירותים הייחודים, הבלעדיים רק ל-Powerball מהווים עבור עסקים רבים מפתח שפותח את דלת הזדמנויות למיצוי הפוטנציאל האמיתי של העסק. מגוון השירותים שתעמיד לרשותכם החברה, יאפשר לכם לנהל סדר יום ללא הפרעות לא רלוונטיות ומבלי שתצטרכו לדאוג למיליון ואחד הסידורים הקטנים שלרוב מלווים את יום העבודה. במקום להתעסק בתפל, תוכלו להתעסק בעיקר ותזכו להתרכז בקידום העסק שלכם בנמרצות.

המשרדים הנמצאים בלב ליבו של אזור התעשייה פולג, נתניה, שוכנים באזור נוח, ממש מספר דקות ממחלף פולג ליד איקאה, וכדקות ספורות מתחנת הרכבת שבנתניה. הנוחות שבהגעה למקום, כמו גם כמות המסעדות, החנויות ומרכזי הקניות שבאזור, הופכים את מיקום המשרדים למושלם, ולנוח ביותר עבור עובדים ובעלי עסקים המחפשים גם את האפשרות לצאת מהמשרד ולהתרענן פה ושם באיזה בית קפה נחמד.

צילום: עמית הרמן

צילום: עמית הרמן

צוות המשרד שמנהל את המקום ואת הקהילה הנהדרת של משרדי Powerball עומד לרשות העובדים במקום בכל שאלה ובקשה. העבודה מול צוות שעומד לשירותכם בכל עת, כמו גם מגוון שירותי ה-power-services שמציעה החברה, מבטיחה כי תוכלו להתרכז בעבודה, להגיע ליעדים ולכבוש את כל הפסגות שהצבתם לעצמכם בזמני שיא וללא הסחות דעת מיותרות.

טלפון: *5647

כתובת: גיבורי ישראל 10, אזור התעשייה פולג

שעות פעילות: כל השבוע, לא כולל שבת

 למעבר לאתר

למעבר ללינקדין

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר