אנטריקוט אנגוס ישראלי של חוות יהודייה. צילום: אביב גולן

חוות יהודייה: נתחי בשר לאנשים שמבינים

בשורה משמחת לאוהבי הבשר באשר הם – מהיום לא צריך לצאת מהבית כדי ליהנות מבשר משובח ונתחי בקר עסיסיים. חוות יהודייה המתמחה בגידול של עדרי בקר מובחרים מביאה את הבשר עד אליכם הביתה וכל שנותר לכם לעשות הוא לנעוץ את המזלג ולהתחיל בארוחה

פורסם בתאריך: 29.3.20 10:59

עד לפני מספר שנים, כשהיינו אוכלים המבורגר, כל שעניין אותנו היה גודל הקציצה ועם איזו תוספת הוא מגיע בצד. היום, אחרי שנים שבהן הרגילו אותנו כצרכנים לחפש את המוצר הטוב ביותר על המדף, למדנו כיצד לחדד את חושינו והפכנו לצרכנים דקדקניים שיודעים להריח נתח בשר איכותי גם ממרחק של קילומטרים.

הכמיהה המתמשכת שלנו, הצרכנים, לבשר טוב יותר, איכותי יותר, טרי יותר ועסיסי יותר, שלחה מגדלים ובעלי חוות ועדרים למרדף בלתי מתפשר אחר הנתח המושלם – הכל בשביל שיגיע בסופו של דבר לצלחת שלנו עם צליל ״טססס״ מעורר תיאבון, מיד לאחר שירד מהמנגל.

כחלק מהמרדף אחר הנתח המושלם, החלו חוות גידול רבות לצאת בשנים האחרונות לדרך עצמאית, כזו שמאפשרת להם לגדל את עדרי הבקר תחת פיקוח ובתנאים שלהם. המעבר לגידולים עצמאיים הוליד במרוצת הזמן חוות שונות, כמו חוות יהודייה שבצפון הארץ, המגדלת עדרי בקר תחת תנאים קפדניים, כאלה המולידים נתחים עסיסיים שכל טעימה שלהם היא נגיעה קצרה מגן העדן של הקרניבורים.

החווה

הסיפור של חוות יהודייה החל לפני שנים רבות, כשמיכאל גבעון, שהיה מגדל בקר בעדר שיתופי במושב מגשימים, החליט לצאת לדרך עצמאית. בשנת 2000 הקים מיכאל את החווה, שלניהולה ולתפעולה הצטרפו עם השנים שני בניו. מאז ועד היום עובדת החווה במריצות כדי לייצר נתחים מובחרים, מושלמים עבור כל חובבי הבשר באשר הם המחפשים נתח עסיסי בו יוכלו לנעוץ את שיניהם.

הבקר

אז מה עושה החווה בשביל להביא נתחים ברמה הכי גבוהה, אתם שואלים? אם תעברו בין אטליזים שונים, ותשאלו באיזה זן בקר הם משתמשים, רבים כנראה יגידו לכם שהגזע שאותו אתם עומדים לאכול הוא סימנטל. בעוד שרובנו אכן התרגלנו לאכול בשנים עברו את בשר הסימנטל, מדובר למעשה בגזע שהתחיל להכנס לארץ בשנות ה-70 וה-80, ולמרות שבזמנו הוא נחשב לבשר משובח משהו, כיום מקובל בעולם לעבוד עם גזע אחד מובחר שהוא הבחירה הראשונה של מסעדנים ושפים מהשורה הראשונה – האנגוס. האנגוס נחשב לגזע הבקר האיכותי והטוב ביותר בעולם בשל השומן שמשולב לכל אורך הנתח שלו ולא רק בחלק ההיקפי, מה שיוצר נתח שמתעלה ברמת העסיסיות שלו על נתחים המגיעים מכל גזע אחר.

חלק רב מעבודתה של החווה נטוע במאמץ שבמעבר מגידול של גזע הסימנטל לגידול של גזע האנגוס, הנותן בשר רך ועסיסי המשלב בתוכו רמת שומן מושלמת. באמצעות הכלאות ושילוב הדרגתי בין הגזעים, מצליחה החווה להגיע פעם אחר פעם לנתחי בקר המשלבים בהם את גזע האנגוס המובחר, כשכמובן שכל העבודה נעשית תחת פיקוח והקפדה על תנאי גידול נכונים.

השילוב של האנגוס בתוך שטחי המרעה של חוות יהודייה הוא רק נקודת ציון אחת בדרך של החווה למצוינות אמיתית שכולה מדברת בשר. כדי להבטיח את את איכות הבשר ועל מנת להוכיח לצרכנים הרעבים כי הבקר אכן גדל בתנאים הטובים ביותר, עובדת החווה עם תו תקן חי בריא.

תו התקן של חי בריא ניתן למגדלים שבחרו מרצונם לעבוד תחת זכוכית מגדלת הבודקת אותם, והכל כדי להבטיח כי עבודתם נעשית בצורה אתית, תוך שמירה על תנאי מחיה וגידול הולמים עבור עדרי הבקר.

את תו התקן, מקבלים המגדלים לאחר שהוכיחו כי עמדו בתנאים נוקשים, תנאים המבטיחים כי כל העדרים גודלו בצורה הכי הומנית שניתן; שנעשה פיקוח על המזון שהם אוכלים; ושנערכה בדיקה כי הנתחים אכן הגיעו מהעדר שגודל על ידי החווה.

נתחי אסדו של חוות יהודייה, יחסי שומן ובשר מושלמים צילום: אביב גולן

נתחי אסדו של חוות יהודייה, יחסי שומן ובשר מושלמים צילום: אביב גולן

הבשר

האטליז האיכותי של חוות יהודייה, מציע נתחים מכל הסוגים המתאימים למאכלים שונים, כך תוכלו למצוא במקום נתחים כמו אנטריקוט, סינטה, פילה או נתח קצבים, המושלמים לצלייה ועל האש, או לחליפין נתחי זרוע, כתף, צלעות ואסדו המשתלבים בצורה נפלאה בבישולים ארוכים.

לצד אותם נתחים שלמים תוכלו למצוא גם מספר סוגי בשר בקר טחון, המתאימים לבישולים שונים, וכן המבורגרים, קבבים, ונקניקיות שמכין האטליז בעצמו.

משלוחים עד הבית

על מנת שיצליחו לשרת קהל לקוחות גדול, הנמצא מאזור הגולן ועד אזור המרכז, ובכדי שיצליחו להגיע לכל אדם המבקש לשים על צלחתו נתח בשר איכותי שאין כמותו, הוקם המקום מראש לעבודה במתכונת של משלוחים. ברגע שנכנסת הזמנה, מיד מתחיל צוות המקום להכין את הנתחים העסיסיים וברגע שסיים, אורז הכל באריזה יפה ושולח את הכל ישירות אליכם.

תוכלו להתקשר ולבצע הזמנה טלפונית היישר מהאיטליז או שתוכלו להיכנס לאתר ולהזמין את נתחי הבשר האהובים עליכם ישירות מהאתר. צוות המקום המקצועי עומד לשירותכם בכל שאלה ובקשה וישמח לייעץ לכם על הבשר המושלם לכל אירוע ועל מתכונים מיוחדים שישדרגו לכם את הארוחה ויתנו לנתחים שלכם מקום של כבוד על השולחן.

בעוד שהמקום עובד לרוב במתכונת של משלוחים ניתן גם להגיע לביקור באיטליז ולבחור את הבשר ישירות מהוויטרינה, אך אם ברצונכם לחסוך זמן יקר, תוכלו פשוט להזמין משלוח ולחכות עד שהבשר יגיע אליכם.

בין אם אתם מתכננים להכין קציצות ברוטב, להקפיץ נתחי בקר על המחבת, או להתפנק עם נתח פילה מובחר, באיטליז של חוות יהודייה תמצאו בשר טרי ועסיסי שיהפוך כל ארוחה שלכם לסעודת מלכים. בתאבון.

חוות יהודייה

כשר בהשגחת רבנות קצרין

כתובת: קצרין, הבאר.
טלפון: 050-7300412

שעות פעילות: 

א-ה: 19:00-07:00
ו: 13:00-07:00

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק
למידע נוסף על חי בריא

נקניקיית צוריסוס, תמהיל ייחודי של נתחים מובחרים ותיבול מדוייק צילום: אביב גולן

נקניקיית צוריסוס, תמהיל ייחודי של נתחים מובחרים ותיבול מדוייק צילום: אביב גולן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר