BBB. צילום תומר נוי

העסקים שעושים את הרצליה: "הקורונה לימדה אותנו שכשאתה נותן יחס חם זה חוזר אליך פי כמה"

יוצאים לדרך ביחד ומנצחים: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים - הכירו את בוטיק האופנה שהתחיל מאהבה לא נגמרת לנעליים ואת מסעדת ההמבורגרים שמבטיחה חוויה משתלמת במיוחד

פורסם בתאריך: 13.8.20 08:58

BBB

"מסעדה עם מגוון מנות, כשההתמחות היא המבורגרים"

שם העסק: BBB הרצליה
שנת הקמה: 2005
האנשים שמאחורי העסק: תומר נוי (43)
על העסק: "מסעדה עם מגוון מנות שכולנו אוהבים כאשר ההתמחות העיקרית היא בהמבורגרים. המבורגר מנצח, טרי במיוחד שנטחן בין פעמיים לשלוש פעמים ביום, מה ששומר על טריותו".
איך התחלנו: "המסעדה הראשונה נפתחה בהרצליה בעקבות הטרנד החדש של מסעדות ההמבורגרים. אנשים החלו להבין שהם יכולים לשלם את אותם המחירים ולקבל איכות וחוויה טובה יותר".
מה הקורונה לימדה אותנו: "אנחנו עובדים באזור של הייטקיסטים והשקענו רבות בעסק, וזה היה הזמן שלנו לקצור את הפירות. אנחנו מבינים שלא הכל תלוי בנו ומשתדלים לתת את השירות הכי טוב שיש. מזמינים אתכם לקיים אירועים קטנים בחדר ה-VIP שלנו. החדר מרווח, יש מסכי בו ענק ואווירה מדהימה".
ליצירת קשר: כתובת: שנקר 11, הרצליה פיתוח. אתר:  https://burgus.co.il/branch/הרצליה/

myma. צילום ניצה סולטן

מימה MYMA

"כשבנאדם עושה את מה שהוא אוהב זה תמיד מצליח"

שם העסק: מימה MYMA
שנת הקמה: 1994
האנשים שמאחורי העסק: ניצה סולטן, הקימה את החנות הראשונה בדיזנגוף בתל אביב לפני 26 שנה, חיה נושמת ואוהבת אופנה בכלל ונעליים בפרט ומביאה את התשוקה הזו לכל פריט שנמכר בחנויות שאותן היא מנהלת עם בעלה שעלה מצרפת לפני כמעט 30 שנה.
על העסק: "בוטיק נעליים ואביזרי אופנה לנשים, עם מגוון רחב של מוצרים בסטייל מוקפד. כשבנאדם עושה את מה שהוא אוהב וזה מהלב עם המון אכפתיות, זה תמיד מצליח. מה שמנחה אותנו זה יושר ויחס חם".
איך התחלנו: "כל הרעיון של לפתוח בוטיק מאוד אישי ואקסקלוסיבי לנעליים הגיע מאהבה לא נגמרת לנעליים. הייתי רק בת 24, בחורה צעירה עם אהבה לאופנה, והחלטנו אני ובעלי, שאז היה חבר שלי, שהוא יעשה עלייה מצרפת ונפתח את עסק חלומותינו. החנות בדיזנגוף עדיין קיימת. לפני שנתיים עברנו לקניון שבעת הכוכבים. הקהל שלנו הולך איתנו כבר שנים ונודד איתנו לאן שנלך".
מה הקורונה לימדה אותנו: "שהיחס בין העסק ללקוחות הוא הדבר הכי חשוב. הלקוחות שלנו עמדו לצדנו, ביצעו רכישות גם באתר וגם בחנות כשהיה מותר, וזאת למרות שאין ממש אירועים ללכת אליהם יותר מדי, רק כי היה להן חשוב לתמוך בנו. כשאתה נותן יחס חם בסוף זה חוזר אליך פי כמה".
ליצירת קשר: כתובות: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה; דיזנגוף 284, תל אביב. טלפון: 09-7683725. אתר: myma.co.il


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אל תתבלבלו … הקורונה לימדה אותנו את אפסותו של האדם ….
    הכרתם את האחים של "קורונה" …?
    אין לכם מושג מה קורה ממרחק סנטימטר מהאף שלכם ששוכן מחוץ למסכה …
    … אם אתם כל כך חכמים ???? מה תהיה המגפה הבאה ???
    תחשבו על זה … כל זמן שהקורונה מאפשרת לכם לנשום ….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר