השמדת הבשר והעופות באטליז בהרצליה. צילום דוברות עיריית הרצליה
השמדת הבשר והעופות באטליז בהרצליה. צילום דוברות עיריית הרצליה

בשר במחסן: הוטרינר העירוני השמיד יותר מ-100 ק"ג בשר באטליז בעיר

הבשר והעופות אוחסנו ב"מחסן מוסתר", ללא תנאים סניטריים בסיסיים. בעלי האטליז: "הבשר היה מיועד למסיבת הפתעה ליום ההולדת ה-70 של אבי, ולא יועד למכירה. כל ההפתעה נהרסה"

פורסם בתאריך: 29.1.19 16:23

עיריית הרצליה הודיעה כי היום, בפעילות משותפת של היחידה לאיכות הסביבה המחלקה הווטרינרית ומחלקת רישוי עסקים, נמצאו 118 ק"ג בשר ועופות שאינם ראויים למאכל אדם באטליז "בטשון" ברחוב השופטים 1 בעיר. לפי ההודעה, הבשר היה פג תוקף ואוחסן ללא תנאים סניטריים בסיסיים. "המוצרים הוחזקו במחסן מוסתר ללא דיווח וללא רישיון. לאור הממצאים הוחלט על השמדתם המיידית על ידי הוטרינר העירוני. במקביל ינקטו הצעדים הקבועים בחוק כנגד בעל העסק", מסרה העירייה.

הבעלים של האטליז, טוטו בטשון, אמר: "זו היתה טעות תמימה של העובדים, ששמו בהקפאה בשר שעל פי תקן הייצור היה אמור להיות במקרר, במקום במינוס 2 שמו במינוס 18. הבשר היה מיועד לאירוע משפחתי של 113 איש, מסיבת הפתעה ליום ההולדת ה-70 של אבי, ולא יועד למכירה. לכן לא היה מלכתחילה חשש שזה הגיע ללקוחות או יגיע אליהם. תכננתי להכין ממנו נקניקיות וקבבים. עכשיו נאלצנו להעביר את האירוע לאולם וכל ההפתעה נהרסה. הפקחים שקלו את הבשר להשמדה עם הארגזים ולכן אני מעריך שהשמידו כ-40 ק"ג בשר ולא כפי שפורסם. הבשר היה טרי וראוי למאכל, והיה מוצר אחד שהתוקף שהיה כתוב עליו היה שגוי והוא היה אמור להיות עד 30 בינואר ולא 30 בנובמבר כפי שפורסם. הטעות תוקנה ועכשיו נקפיד יותר על הנהלים. אנחנו נמשיך להתנהל כרגיל וכראוי ונמשיך להקפיד על טריות המוצרים".

אריזת הבשר שבעלי האטליז טוענים שנפלה בה טעות בתאריך האחרון לשימוש

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בהרצליה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר