ורדה מור. צילום באדיבות עיריית הרצליה
ורדה מור. צילום באדיבות עיריית הרצליה

הלכה לעולמה ורדה מור, לשעבר חברת מועצת עיריית הרצליה ויו"ר מועצת הנשים

מור נבחרה למועצת העיר ב-1998, ושימשה כיו"ר ועדת הביקורת. חברת המועצה לשעבר טובה רפאל: "היא היתה פעילה בעמותות ארציות שונות כמו ויצו ורוטרי, והכל למען קידום נשים"

פורסם בתאריך: 6.2.19 15:14

חברת מועצת עיריית הרצליה לשעבר, ויו"ר מועצת הנשים לשעבר, ורדה מור, הלכה היום (רביעי) לעולמה והיא בת 72. מור היתה נשיאת מועדון רוטרי הרצליה, ובין מייסדיו. היא התגוררה בהרצליה כ-45 שנים, היתה כלכלנית עם תואר שני במינהל עסקים והתמחות באנרגיה, ועבדה כמנהלת תחום המידע במוסד ציבורי ידוע. מור נבחרה לראשונה למועצת העיר הרצליה ב-1998 מטעם סיעתו של יהודה אוריאלי, ובמשך כל התקופה היתה באופוזיציה וכיהנה כיו"ר ועדת הביקורת העירונית. הלוויה תתקיים ביום שישי (8.12), בשעה 12:30, בבית העלמין מנוחה נכונה בנתניה.

"היינו ביחסים מאוד טובים", מספרת חברת מועצת העיר לשעבר טובה רפאל, "היא היתה מאוד חולה לאחרונה. היא היתה פעילה בעמותות ארציות שונות כמו ויצו ורוטרי, והכל למען קידום נשים. היא עשתה דברים מאוד טובים למען הקהילה ולנשים בפרט. היא היתה אישה מקסימה, מאוד העריכו אותה ואהבו אותה, משכמה ומעלה. במועצת העיר היא היתה באופוזיציה ובתפקיד יו"ר ועדת הביקורת, והיא ניהלה את זה בצורה מאוד עניינית והוגנת ולגופו של עניין. היא פעלה לא מתוך עניין של לקנטר ולהתריס, ולא בשביל להשיג רווחים פוליטיים, אלא במטרה לשפר את הדברים בסופו של עניין. זה מאוד מצער שהיא הלכה לעולמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר