העדלאידע בהרצליה. צילום: עיריית הרצליה
העדלאידע בהרצליה. צילום: עיריית הרצליה

מיצגי ענק ו-2,300 משתתפים: בהרצליה מתכוננים לעדלאידע הגדולה בשרון

בימים אלה נתפרות התחפושות ונבנים המיצגים, לקראת העדלאידע המסורתית שתתקיים בעיר בחודש הבא. ומה הנושא שנבחר השנה?

פורסם בתאריך: 20.2.19 17:51

עיריית הרצליה פרסמה את התוכנית לאירועי העדלאידע הגדולה ביותר באזור השרון, שתתקיים בעיר בפורים, בחודש הבא, 21 במרץ. השנה תיערך העדלאידע בסימן חגיגת יום הולדת. תהלוכת העדלאידע, שאותה יוביל ראש העירייה משה פדלון, תעוצב כחגיגת יום הולדת אחת גדולה לילדי העיר, וכמדי שנה תכלול מייצגי ענק בתלת ממד שיורכבו על גבי משאיות.

התהלוכה תכלול מיצגים בנושאים שונים הקשורים ביום הולדת, ובהם קוסמים, צעצועים, ליצנות וקרקס וממתקים. בתהלוכה אמורים לקחת חלק כ־2,300 משתתפים, בהם תלמידי בתי הספר בעיר, הלהקות הייצוגיות של הרצליה וחברי תזמורת בתי הספר, שכולם יצעדו בתחפושות מיוחדות שנתפרות בימים אלו במיוחד לכל צועד. יצירה ועיבודים מקוריים של שירים מההצגות הקסומות הוקלטו במיוחד על ידי טובי הנגנים בתעשיית המוזיקה בארץ, בהפקה מוזיקלית של פיני שפיגלר. נקודת ההתחלה של העדלאידע בגן בן שפר (סוקולוב 100). משם תצעד התהלוכה עד לכיכר שדרות ח"ן, ותפנה לרחוב בן גוריון עד שער העיר שם תהיה הבמה המרכזית עם הופעה של מני ממטרה. בתי הספר ימשיכו בצעדה עד לבית אלבה.

כמדי שנה יסתיים מסלול הצעידה של העדלאידע בהפנינג גדול במתחם בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, שיתקיים בשעות 14:00-10:00. צוות החינוך של המוזיאון, מוז"ה, יקים את "שדרת המתנות החברתיות" – שדרה של מתחמי יצירה שתשמש מנוף ליוזמות חברתיות בעיר. לצד הפעילות המשותפת יפעלו שפע סדנאות אמנות, תיפוף והרבה הפתעות. המוזיאון ייפתח חינם לקהל הרחב. במקום תתקיים גם פעילות פורימון של חניכי השכבה הבוגרת מכל שבטי הצופים בעיר. הכניסה והשתתפות חופשית, כולל כניסה ללא תשלום לתערוכות המוזיאון בזמן האירוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר