תיכון היובל. צילום:עזרא לוי
תיכון היובל. צילום:עזרא לוי

שלושה נערים מהרצליה נאשמים שניהלו רשת לסחר בסמים בתיכונים בעיר

הנאשמים, בני 15, 16 ו-17, חשודים שמכרו סמים לכ-30 בני נוער, בין השאר בתיכונים היובל ודור. שופטת נוער האריכה את מעצר הבית שלהם עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 21.2.19 09:19

משטרת ישראל, באמצעות יחידת התביעות, הגישה השבוע כתבי אישום נגד שלושה קטינים, תושבי הרצליה, בני 15, 16 ו-17, שניהלו, כך לפי האישומים, רשת של מכירת סמים מסוג חשיש וקנאביס לקטינים בעיר.

מהמשטרה נמסר כי בחודש האחרון ניהלה המשטרה חקירה מואצת בחשד לביצוע של יותר מ-100 עסקאות סמים במהלך 2018 ליותר מ-30 לקוחות קטינים. "עם התפתחות החקירה, יזומנו קטינים נוספים למתן עדות בפרשה", מסרה המשטרה.

מהמשטרה נמסר שהחקירה החלה בעקבות מקרה של קטינה שנתפסה עם סמים באחד מהתיכונים בעיר. לאחר שהמקרה הובא לידיעת משטרת ישראל, נפתחה חקירה שבמהלכה הוברר כי שלושת הקטינים, תושבי הרצליה, נהגו למכור סמים לקטינים אחרים בעיר כשחלק מהעסקאות והשימוש בסמים נעשה בין כותלי בתי הספר או בקרבתם. לצומת השרון נודע כי בין בתי הספר שבהם בוצעו העסקאות גם התיכונים היובל ודור. כל החשודים נחקרו על ידי המשטרה וכאמור, הוגשו נגדם כתבי אישום לבית המשפט לנוער בתל אביב.

בדיון שהתקיים השבוע, נעתרה כבוד השופטת טובה פרי לבקשת המשטרה והורתה על המשך מעצר הבית בפיקוח לשלושת הקטינים עד לתום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את עבירת הסחר בסמים והשימוש בקרב בני הנוער. על ההורים להיות מעורבים בפיקוח והשגחה על הדור הצעיר ובאחריותם להעביר את המסרים בדבר הסכנות הכרוכות בשימוש בסמים וכן המשמעויות הפליליות הנלוות לכך. אנו נמשיך את מאבקנו הבלתי מתפשר בשמירה על שלום הציבור כנגד נגע הסמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    אך לא יהיה סמים בני נוער באים לרחוב הרב מימון וכל הרחוב עוסק בפעילות פיננסית כספים להבנת הון והם הפכו לבלדריים פה והמשטרה אומרת אין כלום זה חמש שנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר