משלוח מנות בקהילת יוחנני
משלוח מנות בקהילת יוחנני

משחקי גמד וענק רבי משתתפים משגעים את קהילות הרצליה

בקהילת יוחנני הירוקה ובהרצליה הצעירה מארגנים משחקים שכונתיים לקראת פורים, שבו יתבקשו משפחות להכין משלוחי מנות זו לזו, מבלי שזהות השולחים נחשפת. היכנסו להירשם

פורסם בתאריך: 6.3.19 09:51

עשרות מתושבי קהילת יוחנני הירוקה צפויים לקחת חלק במשחק "גמד וענק" רב משתתפים שמארגנים תושבי הקהילה אורן ברייט ומורן שטרן. בעוד יומיים (יום שישי, 8 במרץ) תסתיים ההרשמה למשחק, במסגרתו מכינות המשפחות שנרשמו משלוחי מנות ומביאות אותם זו לזו. כל משתתף במשחק מקבל על עצמו שני תפקידים: תפקיד ה"גמד" ותפקיד ה"ענק". תפקיד הגמד הוא להעניק מתנה לענק המשויך לו. המתנה היא לשם מתן תשומת לב ומטרתה לשמח את הענק. תפקיד הענק הוא ליהנות מהמתנה שקיבל ולהודות לגמד על קבלתה. כל משתתף יודע מי ה"ענק" שלו, ומגלה במשחק מי ה"גמד" שלו.

"ביום שני הבא יקבלו המשפחות שנרשמו את פרטי הענק לכתובת המייל שאיתה נרשמו ובכך יהפכו ל"גמד" שלו", מסביר ברייט, "יהיה עליהן להכין משלוח מנות שיכול להכיל כל דבר העולה על דעתם, כמו למשל עוגיות שאפתה המשפחה, ספר ישן או חדש, ציורים שהכינו הילדים, פירות ועוד. כל המשפחות צריכות להביא את משלוחי המנות לבית של הענק שלהן עד ליום שישי, 22.3. לאחר קבלת משלוח המנות מעלים המשתתפים פוסט בפייסבוק בעמוד האירוע או תמונה באינסטגרם של יוחנני הירוקה עם תמונה של משלוח המנות שקיבלו ומנחשים מי הגמד שהביא להם אותו. יש גם כאלה שמתאמים מראש מועד למתן משלוח המנות ומנצלים את ההזדמנות להכיר משפחה חדשה בקהילה".

להרשמה למשחק הקליקו כאן.

בתוך כך מארגנים תושבים בשכונת הרצליה הצעירה משחק דומה, שההרשמה שלו תסגר ביום ראשון (10 במרץ). "מוזמנים להצטרף למשחק הכי קהילתי והכי מתוק, גמד-ענק הצעירה יוצא לדרך", שיתפה בפייסבוק תושבת השכונה ניבה עומר בזיזנסקי, שיזמה את המשחק.

"זו השנה השלישית שבה מתקיים המשחק", מספרת בזיזנסקי, "בשנה החולפת השתתפו 30 משפחות והשנה אני צופה שישתתפו כ-50. זה המשחק הכי קהילתי שיש. הבאתי אותו מהילדות שלי בקיבוץ ומיטל, רכזת הקהילה המדהימה שלנו, שילבה איתי ידיים ואנחנו עושות את זה יחד, כאמור זו כבר הפעם השלישית. מדהים שלפני פורים התושבים שואלים אם המשחק יתקיים, מחכים לזה כל השנה. זו חוויה משפחתית וקהילתית כאחד".

להרשמה למשחק של הרצליה הצעירה הקליקו כאן.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר