עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

קריאה אחרונה למועמדים: המכרז לתפקיד מהנדס העיר מסתיים בסוף השבוע

יום חמישי הוא היום האחרון להגיש מועמדות לתפקיד מהנדס עיריית הרצליה. מי שייבחר יחליף בתפקידו את המהנדס הוותיק מייק סקה

פורסם בתאריך: 10.3.19 18:32

מי יהיו מהנדס או מהנדסת העיר הבאים של הרצליה? נותרו עוד ארבעה ימים, עד יום חמישי 14.3, להגיש מועמדות למכרז שפרסמה עיריית הרצליה לפני כשבועיים לתפקיד. לפני כשלושה חודשים, נזכיר, הודיע מהנדס העיר מייק סקה על כוונתו לפרוש מתפקידו בעירייה. סקה ישמש בתפקיד עד לסיום הליכי המכרז לבחירת מהנדס עיר חדש.

מייק סקה. צילום דוברות עיריית הרצליה

מייק סקה צילום דוברות עיריית הרצליה

בתיאור התפקיד נכתב כי מהנדס העיר כפוף לראש העירייה, ובתחומי אחריותו וסמכויותיו תכנון העיר, פיקוח בניה ומבנים מסוכנים, רישוי עסקים, רישוי בניה, בניה ציבורית ועבודות ציבוריות המבוצעות על ידי הרשות המקומית או מטעמה. הוא אחראי בין השאר על גיבוש מדיניות הנדסית ותכנונית של העיר, אחראי על הכנת תוכניות עבודה שנתיות ופיקוח על ביצוען לרבות הכנת תוכניות פיתוח, תכנון לטווח ארוך, הקמת תשתיות, הכנת פרוגרמות, תוכניות מתאר מפורטות ותוכניות אב בתחומים השונים.

תנאי הסף לדרישות התפקיד הם: מהנדס רשוי או מהנדסת רשויה, או אדריכל רשוי או אדריכלית רשויה, לפי חוק המהנדסים והאדריכלים; רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים; ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום של תכנון עיר ובאחד מהתחומים הבאים: פיקוח ורישוי, בניה ציבורית, עבודות ציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה, ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי, לא הורשע/ה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.

המהנדס או המהנדסת שיבחרו יצטרכו להיות בעלי אמינות ומהימנות אישית גבוהה, נשיאה באחריות, יכולת קבלת החלטות, כושר לניהול משא ומתן, סמכותיות, עמידה בלחצים, ייצוגיות ויכולת הובלה, תקשורת בינאישית טובה, אדיבות ומוכוונות שירותית, חשיבה אסטרטגית, יוזמה, מעוף ויצירתיות, התמדה, דייקנות בביצוע, יכולת עבודה בלחץ ותעדוף משימות, יכולת ליווי והכוונת גורמים מקצועיים, יכולת ארגון, תיאום, פיקוח, מעקב ובקרה, נכונות ויכולת לעבודה בשעות בלתי שגרתיות ולנסיעות במסגרת התפקיד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר