הכניסה החדשה לרחוב החרש. צילום עיריית הרצליה
הכניסה החדשה לרחוב החרש. צילום עיריית הרצליה

נפתח כביש גישה חדש לאזור התעשייה הרצליה פיתוח

הכביש מחבר את הבאים מכביש החוף הנוסעים דרומה עם רחוב החרש בהרצליה פיתוח

פורסם בתאריך: 17.3.19 12:34

כביש גישה חדש לאזור התעשייה הרצליה פיתוח נפתח בסוף השבוע, הציר מאפשר כניסה לאזור התעשייה לבאים מכביש 2 מכיוון צפון, לרחוב החרש, ליורדים לכיוון מחלף הסירה. אחרי שעוברים את היציאה לרחוב מדינת היהודים, ולפני מחלף הסירה, ניתן מעכשיו לצאת מערבה גם לחרש, וממנו להמשיך לרחוב משכית. הדבר אמור להקל על עומסי התנועה בכניסות לאזור התעשייה.

סלילת הכביש בוצעה על ידי החברה הכלכלית לפיתוח הרצליה. הוא תוכנן כבר לפני שלוש שנים, בתקופה שבה שימש חבר המועצה היום, גרי גוזלן, כיו"ר מינהלת אזור התעשייה, בקדנציה הקודמת. "החברה הכלכלית ביצעה את עבודות הפיתוח כבר לפני יותר משנה, ופתיחתו עכשיו נובעת מתהליך האישורים ההנדסיים הנדרשים במשרד התחבורה", אומר גוזלן, "מדובר בצעד נוסף שביצענו בקדנציה הקודמת כדי להקל על עומסי התנועה באזור התעשייה. אני שמח על כך שמאמץ של שלוש שנים הגיע לסיומו והצלחנו ליצור פתרון תחבורתי נוסף לשיפור דרכי הגישה לאזור התעשייה. אני רוצה להודות לארז לזובר, מנכ״ל החברה הכלכלית על העבודה המקצועית שנדרשה בקידום וביצוע הפרוייקט״.

עיריית הרצליה הביאה את דבריו של ראש העירייה, משה פדלון: "עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח כלכלי, תמשיך בתנופת הפיתוח של איזור התעסוקה ושמירה על היותו מרכז העסקים והתעשייה המוביל בישראל, תוך הקפדה על תשתיות הולמות של תחבורה ונגישות לאזור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר