החזיזים שנמצאו לכאורה בפיצוציה. צילום משטרת ישראל
החזיזים שנמצאו לכאורה בפיצוציה. צילום משטרת ישראל

המשטרה: בעל פיצוציה בהרצליה עוכב לחקירה בחשד שמכר חזיזים. בעל הפיצוציה: "לא מכרתי חזיזים לאף אחד"

לדברי המשטרה בפעילות מיוחדת לקראת פורים מצאו השוטרים בפיצוציה חמישה חזיזים מאולתרים, שניים מהם נתפסו אצל קטין. בעל הפיצוציה: "נער שעליו מצאו חזיזים השליך חלק מהם במקרר הקרח שמחוץ לפיצוציה, ושם השוטרים מצאו אותם"

פורסם בתאריך: 17.3.19 15:33

המשטרה מסרה שעיכבה לחקירה בעל פיצוציה בהרצליה, לאחר ששוטרים מצאו במקום חמישה חזיזים מאולתרים. מהמשטרה נמסר ששניים מהחזיזים נתפסו אצל קטין ושלושה חזיזים בפיצוציה עצמה, שם לפי חשד המשטרה נמכרו החזיזים לקטין, שגם הוא עוכב לחקירה.

בעל הפיצוציה מכחיש מכל וכל שמכר חזיזים בפיצוציה. "קיבלתי טלפון מעובד שלי שיש שוטרים במקום. להבנתי מה שקרה הוא שנער שעליו מצאו חזיזים השליך חלק מהם במקרר הקרח שמחוץ לפיצוציה, ושם השוטרים מצאו את החזיזים. לא מכרתי חזיזים לאף אחד, לא עוכבתי לשום חקירה וגם לא גבו ממני עדות או ביקשו תצהיר".

מהמשטרה נמסר כי התפיסה בוצעה במסגרת פעילות משותפת של משטרת ישראל ומשרד הכלכלה, לקראת חג פורים, לאיתור ותפיסת צעצועים מסוכנים. "במהלך הפעילות, שהתקיימה בפיצוציות, בשווקים ובבתים בתל אביב ובהרצליה אותרו צעצועים מסוכנים מסוגים שונים ובהם יותר מ-150 נפצים וחזיזים, 31 שקיות כדורים, 16 רובי אוויר, 15 רוגטקות, 4 צייני לייזר, 22 אגרופנים, 15 שוקרים, 43 אלות ועוד. בעקבות ממצאי הפעילות, עוכבו לחקירה בעלי פיצוציות וחנויות ונגדם ינקטו הליכים משפטיים נוספים. כמו כן עוכב לחקירה חשוד שבביתו אותרו קרוב למאה נפצים".

במשטרה הבהירו כי חל איסור מוחלט על משחק עם חזיזים, קפצונים, כדורי נפץ, זיקוקי דינור וכל פריט המכיל אבקת שריפה. "פריטים אלו, כמו גם אקדחים ורובים הדומים לכלי נשק אמיתיים, עלולים לגרום לבהלה מיותרת בקרב הציבור", נמסר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר