קבוצת אלתרמנס והמאמן רן אלתרמן
קבוצת אלתרמנס והמאמן רן אלתרמן

"זה מזיז את הילדים מהמסכים": הישגים לקבוצת אלתרמנס ההרצליינית באליפות ישראל

שבעה נערים ונערות מקבוצת הטריאתלון המקומית זכו באחד מבין שלושת המקומות הראשונים במקצים שונים שנערכו באליפות ישראל באקוותלון

פורסם בתאריך: 28.3.19 14:07

שבעה נערים ונערות מקבוצת הטריאתלון ההרצליינית אלתרמנס זכו באחד משלושת המקומות הראשונים, במקצים שונים במסגרת אליפות ישראל באקוותלון, "אקוותלון וינגייט", שהתקיימה ביום שישי שעבר בחסות האקדמיה למצוינות בוינגייט והייתה חלק מליגת הטריאתלון לבוגרים ולילדים.

התחרות, שפתחה את העונה של ליגת הטריאתלון, כוללת מקצים של שחיה וריצה לפי גיל שבהם השתתפו כ-500 ילדים ובני נוער מגיל שמונה ועד בוגרים. קבוצת אלתרמנס ההרצליינית שלחה כ-30 מתחרים לתחרות וכאמור שבעה מהם זכו במקומות הראשונים – יסמין לנדסברג זכתה במקום ראשון במיניספרינט נוער עילית לגיל 15-14. במקצה לנערות זכתה במקום הראשון שירה כץ, שסיימה במקום השני הכללי ובמקצה לנערים זכה במקום השני איתמר אשד שסיים במקום השני הכללי. במקצה של גיל 9 זכתה במקום הראשון מאיה פורת ובמקום השלישי זכתה נורית מקליס. במקצה של גיל 10 זכתה במקום השלישי נטלי מקליס ובמקצה של גיל 11 זכתה אדר קורנט. תחרות הטריאתלון הבאה תתקיים ב-6.4 בראשון לציון, תחרות ספרינט טריאתלון במסגרת ליגת הטריאתלון.

שירה כץ ואיתמר אשד (מקומות ראשונים)

שירה כץ ואיתמר אשד (מקומות ראשונים)

מימין: דניאל שפר, מאיה פורת, אדר קורנט

מימין: דניאל שפר, מאיה פורת, אדר קורנט

קבוצת אלתרמנס הוקמה על ידי האחים רן ודן אלתרמן, שהיו אלופי ישראל בטריאתלון בשנים 2011-2001, וספורטאי עילית בארץ ובעולם. קבוצות האימון של אלתרמנס הוקמו לפני כעשור לאחר 20 שנות קריירה פעילה, מגוונת ומרובת הישגים. רן ודן אלתרמן, המצוידים בניסיון עשיר ובידע רב, פועלים היום לפיתוח הספורט העממי, המקצועי והתחרותי בארץ. אלתרמנס מפעילה קבוצות טריאתלון למתחילים ומתקדמים, קבוצות ריצה ואימוני אופניים ושחייה. בתחום הילדים והנוער, אלתרמנס מפעילה חוגי ספורט במגוון תחומי הטריאתלון.

יסמין לנדסברג

יסמין לנדסברג

נטלי (מימין) ונורית מקליס

אפרת קיסוס-מקליס, אמן של נטלי מקליס, בת 10, ונורית מקליס, בת 9, מספרת: "הבנות שלי מתחרות בטריאתלון כבר שנתיים וחצי. הן גם השתתפו באליפות ישראל באילת לפני חצי שנה – נטלי זכתה במקום השלישי ונורית במקום השני. זה ספורט מאוד אתגרי ותובעני והן מתאמנות חמישה ימים בשבוע – שעתיים ביום שחייה, שעה בשבוע ריצה ושעה של אימון על אופניים. זה ממש אורח חיים. הן מאוד אוהבות את זה והן מאוד התרגשו ושמחו מהזכייה. עשו להן טקס בכיתות בבית הספר ברנדיס והקרינו תמונות שלהן על המסך. המורות מאוד פרגנו והתרגשו עבורן. אני חושבת שהן מדרבנות לא מעט תלמידים בבית הספר להשתתף בטריאתלון, זה ספורט אתגרי ובריא, ולצערי, זה הדבר היחיד שמזיז היום ילדים מהמסכים. נטלי חולמת להיות ספורטאית ומעצבת אופנה ונורית רוצה להגיע לאולימפיאדה. יש לי חמש בנות, ארבע מהן מתאמנות בשחייה וריצה. לפני 15 שנה השתתפתי בעצמי בטריאתלונים וראיתי ילדים משתתפים בטריאתלונים והוקסמתי. זה היה החלום שלי שהבנות שלי ישתתפו בטריאתלון והצלחתי. אני ובעלי דניאל מגיעים לכל תחרות ומלווים את הבנות לכל אימון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א

    בושה של קבוצה ושל מאמן. מאחורי החיוך ומה שהוא אומר, מדובר באדם אגואיסט ואינטרסנט שאיננו דואג לטובת הענף אלא לטובתו האישית בלבד. נוסף על כך, חבל שלא דאגתם לציין את מקום מגוריהם של כל המוזכרים בלי לדעת שהיו זוכים *שאשכרה גרים בהרצליה* שזכו במקום הראשונים, ביניהם המקום הראשון הכללי במקצה העלית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר