צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עדכון: הפסקת המים הכללית בהרצליה נדחתה

הפסקת המים היתה אמורה להתקיים ביום שני, 8 באפריל, בין 4:00 בבוקר ועד חצות, בעקבות עבודות להחלפת צינור גדול על ידי מקורות

פורסם בתאריך: 3.4.19 06:56

חברת מקורות הודיעה שהעבודות שתוכננו ליום שני הבא, ושבעקבתיהן היתה אמורה להיות הפסקת מים כללית בעיר, נדחו. מעיריית הרצליה נמסר כי "ראש העירייה משה פדלון פנה לחברת מקורות בדרישה לדחות את ההחלטה לנתק את העיר ממים למשך כיממה, ולנסות לאתר דרכים חלופיות לקיצור משך ההפסקה ופיצול העבודה. ממקורות נמסר לראש העירייה כי בעקבות בקשתו העבודות יידחו עד להודעה חדשה מחברת מקורות בנושא". בחברת מקורות אישרו כי הפסקת המים תדחה.

נזכיר כי תושבי הרצליה הופתעו לגלות אתמול בערב בקבוצות הוואטסאפ השונות ובפייסבוק הודעה כי ביום שני הבא, 8.4, לא תהיה אספקת מים בכל העיר החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר ועד חצות. הסיבה: החלפת צינור מים גדול על ידי חברת מקורות. בהודעה שהפיצה הבוקר עיריית הרצליה נמסר כי "ביום שני, 8.4, בשל עבודות, סוגרת חברת מקורות את זרם המים לעיר הרצליה. החל מהשעה 4:00 ועד חצות. התושבים מתבקשים להיערך ולהכין מראש מלאי מים לשתייה ולפעולות חיוניות. לקראת הפסקת המים העירייה פעלה באמצעות גורמי הרווחה, ההסברה והתפעול ליידוע והכנת מוסדות ציבור, קופות חולים, בתי עסק ועוד והערכותם בהתאם".

לפני ההודעה הרשמית שהוציאה הבוקר העירייה הופצה אתמול בוואטסאפ ובפייסבוק הודעה שעליה סמל עיריית הרצליה ובחתימת עו"ס מעין הזה, מנהלת מחלקת נכויות ושיקום, האגף לשירותים חברתיים בעירייה. לשון ההודעה היה כדלקמן: "ביום שני ה-8 לאפריל חברת מקורות עובדת על החלפת צינור מים ולכן לא תהיה אספקת מים בכל העיר החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר ועד חצות. יש להיערך בהתאם".במוקד העירוני של עיריית הרצליה אישרו את הפרטים ומסרו שהודעה מסודרת תצא בימים הקרובים.

חלק מהתושבים חשבו שזוהי מתיחה מאוחרת של אחד באפריל ואחרים זעמו על כך שבמשך זמן ממושך לא תהיה להם אספקת מים בביתם. חלק מהתושבים החליטו לאמת את העניין והתקשרו למוקד העירוני שם נאמר להם לטענתם כי הדברים אכן נכונים. אחת התושבות כתבה: "אי אפשר להיערך לדבר כזה!". תושבת אחרת כתבה: "לא לעניין!!! אוכלוסיות חלשות, מבוגרים, מערת החינוך בעיר גנים ובתי ספר. איך נערכים? שירותים בבתי ספר ובגנים ללא תנאי סניטציה. הזיה. אין אפשרות לעבודה כזו בשעות לילה עד שעות הבוקר המוקדמות?". תושבת נוסת כתבה: "למה לא עושים את זה ביומיים? או רק בשעות הלילה? אי אפשר להיערך לדבר כזה!!!". אחד התושבים כתב: "מה הודעה רשמית בזה? זה נראה מפוברק לחלוטין. ממתי עו"סית מוציאה הודעה רשמית?". אחת התושבות ענתה לו: "אכן לא מובן המקור ולכן בדקנו מול המוקד העירוני ברגע זה מממש וזה אמיתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר