הישיבה הראשונה של ועדת הסובלנות, השיוויון והגאווה
הישיבה הראשונה של ועדת הסובלנות, השיוויון והגאווה

ישיבה ראשונה לוועדת השיוויון, הסובלנות והגאווה בהרצליה

יו"ר הוועדה, סגן ראש העירייה עופר לוי: "בתקופה הזאת אנו עדים לקריאות של פילוג והסתה על בסיס השוני בין אנשים. המטרה ליצור עיר וחברה שוויונית ומקבלת יותר"

פורסם בתאריך: 3.4.19 15:42

אתמול (שלישי) התקיימה בעיריית הרצליה ישיבה ראשונה של ועדת שוויון, סובלנות וגאווה בראשותו של סגן ראש העירייה עופר לוי. יו"ר הוועדה פתח את הישיבה ואמר: "אני שמח לפתוח את ועדת השוויון הסובלנות והגאווה לראשונה בעיר הרצליה. בשבילי הוועדה הזאת מאוד משמעותית גם ברמה האישית וגם ברמה המפלגתית. בתקופה הזאת, שאנחנו מתקרבים לבחירות, אנו עדים לקריאות שונות של פילוג והסתה על בסיס של השוני והייחוד של בני האדם. אני מקווה ומאמין שהעיר הרצליה מתוך מחויבות של הנהלת העיר והעומד בראשה, ראש העיר מר משה פדלון, תדע לקדם ולהקשיב לקולות ולשיח היוצאים מהוועדה. על מנת ליצור עיר וחברה שוויונית ומקבלת יותר".

עוד הוסיף לוי: "כמו כן אני גאה לספר לכם שכבר פנו אלי מספר ערים שמבקשות ללמוד על תהליך עבודתנו בהקמת הוועדה החשובה הזאת. מבחינתי מטרת הוועדה היא לקדם שוויון, סובלנות וקבלת האחר בעיר, כחלק מערכי הקהילה הגאה. אני נוהג להפריד בין הקהילה הלהט"בית המבוססת על נטייה מינית וזהות מגדרית לבין הקהילה הגאה, שהיא קהילה המבוססת ערכים של שוויון, סובלנות וקבלת האחר".

לאחר מכן הוצג דו"ח מצב הלהט"בופביה בישראל, שמציג תמונת מצב מטרידה ובה שיא של התבטאויות להט"בופוביות של נבחרי ציבור ומובילי דעה, על ידי מנכ"ל אגודת הלהט"ב אוהד חיזקי ועלה הרעיון כי בסוף מאי יתקיים שבוע בנושא ברחבי העיר. כל אחד מהחברים הציע רעיונות והשמיע את דעתו בעניין.

נציין כי זו הקדנציה הראשונה שבה הוקמה ועדת שוויון, סובלנות וגאווה. חברי הוועדה הם: עוזרו אישי של יו"ר הוועדה שחר לוי, סגנית ומ"מ ראש העירייה איה פרישקולניק, חבר מועצת העיר יהונתן יסעור, חברת מועצת העיר דנה אורן-ינאי, חבר מועצת העיר איל פביאן, נציגות הציבור מיכל שלו רייכר, כרמל סער, איילה שפירא, דוד דהן, עמית אפרתי, סיגל רבין, אושר אסרף, חן שבתאי, עובדי העירייה יניב גוטווירט, שלהבת רמון, נציגת מחלקת נוער וקהילה מיטל כהן רבוא, נציג העמותות הגאות הפועלות בעיר אלעד כוכבי, נציג ועד ההורים העירוני תומר שילה, מנהל אגף הרווחה בעירייה אהרון סלצברג, מנהל אגף החינוך ד"ר יעקב נחום ומנהלת מועדון הנוער ליאת עילם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר