האבות המשפצים מוויצמן
האבות המשפצים מוויצמן

"כל החבר'ה בהיי מטורף": קבוצה של אבות מבית הספר ויצמן שיפצו דירה של קשישה משיכון דרום

עשרה אבות מבית הספר יצרו קשר עם אגף הרווחה, ארגנו ציוד וחומרי עבודה, והפכו את ביתה של הקשישה למקום שראוי לגור בו

פורסם בתאריך: 4.4.19 08:41

כמה אבות לתלמידים מבית הספר ויצמן בהרצליה הגיעו השבוע, במסגרת יום המעשים הטובים, לביתה של קשישה שלא בקו הבריאות, המתגוררת בשיכון דרום, סיידו וניקו את דירתה. היוזמה הגיעה מכיוונו של יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, אמיר דקל, שיחד עם קבוצת האבות נרתם למשימה של ניקוי וסיוד דירה לאנשים שידם אינה משגת. הוא פנה לאגף הרווחה בהרצליה וסיפר על הפרויקט, שרון ויימן מאגף הרווחה מיד נרתמה לפרויקט ועזרה במציאת הדירה המתאימה לפרויקט והעובדת הסוציאלית מירי קליין עזרה בתיאום מול המשפחה.

משפצים את הדירה

"פניתי למחלקת הרווחה בעירייה ודיברתי עם שרון ויימן והיא חיפשה ומצאה לנו את הבית בשיכון דרום", מספר דקל, "התארגנו כעשרה אבות מויצמן – ליאור שטיין, שלומי כחלון, שי מוזס, רועי בר דוד, ירון בנימין, גיא קרווה, רענן נוחיאן, טומי ברכיל, נועם דבי ואני. ארגנו את הציוד והחומרים שתרמה החברה שאני עובד בה, פתרון ר.ש.ת, חברה לשיקום נזקי מים ואש. אופיום הדפסות על חולצות ומיתוג על אביזרים הדפיסה לנו את החולצות. מנהלת מרכז קהילתי יבור אורלי כרמי-פרום סייעה לנו והמתנ"ס תרם עציץ יפה וגדול לדירה וחלק מהחומרים שהיו חסרים במהלך היום. אב הבית רמי בן משה תיקן את ידיות הדלתות ואת שקעי החשמל. צבענו וניקינו את הדירה משעה 9:00 בבוקר עד שעה 16:00. היה לנו יום כיף ונהנינו ממש מכל רגע. כל החבר'ה עוד בהיי מטורף מהנתינה הזאת. עשינו מעשה טוב באהבה וכולם מרגישים מסופקים בטירוף. זה יום שממש נתנו מכל הלב. זאת הפעם הראשונה שעשינו פעילות כזאת ואני מקווה שנעשה עוד כאלה בעתיד. אני עובד על זה".

משפצים את הדירה

איך הגיבה האישה שמתגוררת בדירה הזאת?

"היא נכנסה לבית והיתה בשוק. היא אמרה 'יש לי סופסוף אור בבית ויש ריח טוב'. זה היה ממש מרגש לראות שהיא מרוצה ממה שעשינו. היא ממש שמחה".

מה היה לפני כן בבית?

"הקירות היו בצבע כתום-שחור והמקלחת היתה מלאה בעובש. היה הרבה מה לעשות שם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר