חוף השרון בהרצליה
חוף השרון בהרצליה

סיבוב בחירות | אלפים בחוף הים, במרכז העיר הספיקו לטעום פאדג' בחינם

"נראה שהרבה אנשים לא הלכו להצביע לפי מה שהולך פה. כולם פה", אומר מנהל המשמרת בניקה ביץ' בחוף השרון

פורסם בתאריך: 9.4.19 16:26

אלפי אנשים הגיעו היום לחופי הים של הרצליה לנצל את יום השבתון האביבי לרחצה בים הצונן. "זה יום מטורף ועמוס. אין לי רגע לנשום", מספר המלצר במסעדת ניקה ביץ' בחוף השרון תוך כדי ריצה לאחד השולחנות.

"כל הזמן מטרידים אותי עם סמסים, זה רק בילבל אותי והצבעתי פתק לבן", מספר מנהל המשמרת בניקה ביץ', "נראה שהרבה אנשים לא הלכו להצביע לפי מה שהולך פה. כולם פה".

חוף השרון הרצליה

חוף השרון הרצליה

חוף השרון הרצליה

בתי הקפה הסמוכים לחוף היו מלאים באנשים. עינת פישר, חובשת במרפאת חוף השרון ותושבת כפר סבא סיפרה כי לא היו היום אירועים חריגים. "לא היה היום משהו מיוחד. הגיעו כמה אנשים עם חתכים קטנים. אנשים יודעים בסופו של דבר להתנהל פה". פישר הבטיחה שבסוף המשמרת היא הולכת להצביע. "אצביע לפי הוייב שיהיה שם, ככל הנראה מרצ או גנץ", היא אומרת.

בחטיבת הביניים זאב' שבה מספר רב של קלפיות' מספר אחד ממזכירי הקלפי כי עד עכשיו הצביעו 50 אחוז מבעלי זכות ההצבעה. "בבוקר היה עמוס יחסית ומאז טפטופים של אנשים. רגוע יחסית", הוא מספר. שרון ואלון אשכנזי הגיעו עם בנם בן החודש לקלפי. "היינו כל היום בבית ונחנו", מספרת שרון, "אולי אחר כך נלך לקניון". אלון מוסיף: "אחותי עושה הפרשת חלה לקראת לידה אז נלך אליה מאוחר יותר". מה הצבעתם? "לכחול לבן. היה לנו ברור מה נצביע ולא חשבנו לרגע לא להצביע".

בשעות אחר הצהריים היו עומסי תנועה רבים בכניסות לעיר וביציאות ממנה. בחנות ממתקים של פעם ברחוב סוקולוב 81 במרכז העיר יצאו היום במבצע היכרות עם ממתקי הפאדג' וניתן היה לבוא ולטעום בחינם. בעלת החנות עדי אנדולט מספרת: "בעקבות במבצע הגיעו הרבה אנשים חדשים מכל הארץ לטעום את הפאדג' הרך, הקרמי שנמס בפה בשילוב של אגוזים, תבלינים, מחיות של פירות או טבעי. המבצע יהיה עד יום שישי וכולם מוזמנים".

אמה טאוב בחנות הממתקים

בית ספר גורדון

בית ספר לב טוב

בית ספר לב טוב

אולפנת צביה

אולפנת צביה

אנה טאוב, תושבת הרצליה ומעצבת דמויות פופ בהזמנה הגיעה לחנות להספיק לטעום מהפאד'ג לפני שסוגרים. "קמנו מאוחר היום, הגענו לחנות הממתקים להספיק לטעום ולקנות כמה דברים ועכשיו אנחנו הולכים להצביע. אחר כך אני אלך לקנות בגד ים ונראה מה הלאה", אומרת טאוב.

מקום שני ברשימת הליכוד לכנסת, ותושב הרצליה, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הצביע בבוקר בקלפי בבית הספר נוף ים. "חברות וחברים, הצבעתי עכשיו מחל כמובן כדי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו עם הנבחרת המנוסה והמוצלחת ימשיך להוביל את מדינת ישראל. על מנת שזה יקרה, על מנת שהשמאל לא יעלה לשלטון אתם חייבים לקום להגיע לקלפיות ולשים פתק מחל! רק כך נוכל להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל", אמר.

יולי אדלשטיין מצביע בבית הספר נוף ים

יולי אדלשטיין מצביע בבית הספר נוף ים

מקום 13 ברשימת כחול לבן, תושבת הרצליה חברת הכנסת יעל גרמן, הצביעה גם היא בבוקר ואמרה: "הרגשה של שינוי ותקווה באוויר. אני מרגישה שזה יום היסטורי. אני מתרגשת ויחד איתי מתרגשים כל פעילי כחול לבן.
תנו עוד מאמץ קטן, שכנעו את כל מי שאתם מכירים לבוא ולעשות יחד איתנו את המהפך".

יעל גרמן מצביעה

יעל גרמן מצביעה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר