צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מקורות: "לא צפויים שיבושים באספקת המים". עיריית הרצליה: "יש להערך לשיבושים"

מהיום בלילה ועד מחר בשעות אחר הצהריים יתקנו עובדי חברת מקורות נזילה בצינור ראשי. אז האם יהיו שיבושים באספקת המים? כנראה שנדע רק כשהעבודות יחלו

פורסם בתאריך: 14.4.19 14:59

עקב נזילה בקו מים ראשי של מקורות באזור השרון, יתבצעו היום (א'), החל מהשעה 22:00 ועד 14:00 למחרת (ב') עבודות לתיקון התקלה, כפי שדיווחנו בשבוע שעבר.

ממקורות נמסר היום כי נכון לעכשיו לא צפויים שיבושים באספקת המים, שכן המים יסופקו ממקור חלופי. יחד עם זאת, בדוברות עיריית הרצליה ביקשו להדגיש שלפי המידע שנמסר לעירייה מתאגיד מי הרצליה ומחברת מקורות על הציבור להערך מראש לשיבושים שייתכנו באספקת המים בשל העבודות עד השעה 16:00 מחר.

כמו כן, לצורך ביצוע העבודות ייסגרו לתנועה שני נתיבים בכביש הכניסה לכפר סבא מצומת רעננה צפון.

"מדובר בקו ראשי המספק מים לערים הרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון והיישובים בסביבה", נמסר ממקורות, "תיקון הנזילה מתבצע בתיאום עם המשטרה, העיריות ותאגידי המים ויצריך סגירת קטע (שני נתיבים) בכביש הכניסה לכפר סבא מצומת רעננה צפון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    שוב העיריה בראשות החטיאר פדלון שיגעה את התושבים על הפסקת מים של יממה ושצריך להחליף צינור ראשי .בפועל מקורות הודיעה שלא יהיו שיבושים בהפסקת המים ובסך הכל מדובר בתיקון דליפה מצינור.
    העיריה הכניסה את התושבים למתח וחרדה וגרה לבזבוז כמויות אדירות של מים שהתושבים אגרו.
    גם החבר הטריפוליטאי של פדלון הפסיד בבחירות וירד ל4 מנדטים במקום 10.זאת אומרת שלעיריה ולפדלון ששם את יהבו על כחלון לא יזכו לשום תמיכה ממשלתית והתושבים יצטרכו לממן מכספם את המגלומניה של דיור למשתכן וקרית שחקים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר