עבודות בחוף הנפרד
העבודות בחוף הנפרד

החלו העבודות להקמת המעבר העוקף של החוף הנפרד

העבודות יושלמו עד לפתיחת החוף לרחצה ב-2.6. העירייה הבטיחה לטפל בתלונות על לכלוך ומתקנים חלודים בחוף השרון. גם השרותים בחוף זבולון ייפתחו לציבור למרות שעונת הרחצה בחוף זה טרם נפתחה, זאת בעקבות תלונות של תושבים

פורסם בתאריך: 29.4.19 07:58

העבודות בחוף הנפרד להקמת מעבר עוקף להולכי רגל שלא רוחצים בחוף החלו בשבוע שעבר כחלק מהתחייבות עיריית הרצליה לפתוח אותו החל מעונת הרחצה 2019 ואילך. זאת כחלק מהסדר הסתלקות מוסכם בין מגישת התובענה הייצוגית, כרמל איתן, עורכי דינה גלי עציון ויחזקאל סיבק, ועיריית הרצליה.
מהעירייה נמסר כי העבודות בחוף החלו לאחרונה כשתנאי מזג האוויר אפשרו זאת והן מוערכות בכ-2 מיליון שקל. העבודות כוללות הצבת עמודים להתקנת חוצץ ליצירת הפרדה בין החוף הנפרד להולכי הרגל בעונה בלבד. הגדר תוכננה כגדר פריקה והיא תוסר עם סיום עונת הרחצה על מנת להחזיר לחוף את קו המעבר הטבעי. כמו כן, הן כוללות פירוק תחנת הצלה קיימת והצבת תחנת הצלה חדשה, עבודות להקמת שביל מעבר להולכי רגל, גשרון, מדרגות, ריצוף, מסלעה להגנה על המצוק, גדרות ושערים ותאורה. העבודות צפויות להסתיים עד למועד פתיחת החוף הנפרד בעוד כחודש ב-2.6.19.

עונת הרחצה נפתחה בינתיים כידוע בחמישה חופים, ובתוך כך עלו מספר תלונות. כך למשל התלוננו תושבים על כך שהשירותים בחוף זבולון היו סגורים בשבועות האחרונים לשימוש הציבור. "בתום עונת הרחצה סוגרת עיריית הרצליה את המקלחות והשירותים בחוף זבולון וזאת למרות מאות אם לא יותר תושבים שממשיכים לפקוד את המקום", מספר אחד התושבים, "מבוגרים וילדים נאלצים לעשות את הצרכים שלהם בפרהסיה לאחר שלא מצאו מקום מסתור בחוף הפתוח". בהקשר זה הדגישה העירייה: "עיריית הרצליה הקדימה את פתיחת עונת הרחצה בחמישה חופי רחצה: הכוכבים, אכדיה דרום, אכדיה צפון, השרון ונוף ים. בחוף זבולון, שאינו מותר בינתיים לרחצה, ניתנה על ידי מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, הנחייה לפתוח את השירותים לרווחת הציבור, וזאת – לפנים משורת הדין".

כמו כן, התקבלו מספר תלונות מתושבים על לכלוך בחוף השרון, ועל מחסור בהצללה, על ספסלים שבורים ועל כך שהשירותים במכולות חלודות וישנות וצריך לעלות עשרות מדרגות כדי להגיע אליהם, כך שזה לא נגיש לנכים ולקשישים. תלונות נוספות היו על כך שמתקני הכושר חלודים. מהעירייה נמסר בתגובה לתלונות: "חוף השרון מנוקה מידי יום באופן יסודי, לאור התלונה ייבדקו כל מתקני הכושר והספסלים בחוף ובמידת הצורך יתוקנו או יוחלפו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תודה לאורית רישפי!!

    תודה לאורית רישפי שמציעה את זה מאז נפתח בחןף הנפרד וכל שנה מבקשת לבנות מעבר פשוט שיבטיח גם את כיבוד החילוניות והחילוניים!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר