גיא קאופמן ומשה פדלון
גיא קאופמן ומשה פדלון

כבוד: הכירו את האיש שעשה 110 ימי מילואים בשנה

גיא קאופמן קיבל תעודת הוקרה מראש העירייה: "הגעתי לטקס ישר מהמילואים ואני חוזר למילואים"

פורסם בתאריך: 16.5.19 08:58

הכירו את שיאן ימי המילואים של הרצליה בשנת 2018, עם 109.5 ימים – גיא קאופמן. השבוע, בטקס צנוע ומרגש, העניקו לו ראש העירייה משה פדלון וחבר מועצת הרצליה ומחזיק תיק הקהילות בעיר איתי צור, תעודת הוקרה על תרומתו זו.

קאופמן, בן 49, נשוי ואב לשלוש בנות שמשרת במילואים בחיל האוויר, התרגש מאוד מהמעמד. "התקשרו אלי לפני כשבועיים ואמרו לי שאני השיאן של הרצליה בימי מילואים ושראש העירייה רוצה להעניק לי תעודת הוקרה", מספר קאופמן, "הופתעתי ואמרתי שאשמח לקבל אותה. הגעתי לטקס ישר מהמילואים ואני חוזר למילואים. היה טקס נחמד, יפה ומרגש והבנות שלי מאוד התרגשו והתלהבו. הבת הצעירה מאוד התרגשה שפגשה את ראש העירייה ואמרה שתספר בבית הספר. 2018 זו השנה שעשיתי בה הכי הרבה מילואים ואני לא מאמין שאצליח לשבור את השיא הזה. אני מניח שימי המילואים שלי יהיו השנה בין 60 ל-90. אני מאוד נהנה מהמילואים ואני מרגיש שאני תורם. יש ערך מאוד גדול להעביר ערכים דרך דוגמה אישית ודרך זה שאתה מסמן דברים כבעלי ערך. זה שראש העיר מקדיש מהזמן שלו ועושה את הטקס הזה ובכך שם על זה את הפוקוס – בעיני הוא מסמן ערך לכל מי שמסביבו, שזה חשוב לשרת את המדינה ולעשות מילואים. זה בעיני היופי".

קאופמן נולד בחיפה ומתגורר בהרצליה כארבע שנים עם משפחתו. עד לפני ארבע שנים הוא היה איש צבא, ומיד עם שחרורו למד בבינתחומי בתוכנית IDCBeyond שעוסקת ביזמות וחדשנות. הוא הקים את החברה BeeHero שעוסקת בגילוי מוקדם של קריסת כוורת והיעלמות הדבורים על ידי חיישנים. לפני כשנה עזב את הסטארטאפ ועכשיו הוא בדרך לאל על וללימודי דוקטורט במדעי המוח במכון ויצמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מילואימניק

    כל הכבוד לגיא קאופמן.
    החברה שהוא עובד בה וגם צהל מרוויחים והרבה.
    החברה מתקזזת על כמות ימי המילואים המטורפת שמשולמת לו וצהל מרוויח איש איכותי שכנראה אין לו תחליף בסדיר ובקבע. ישר כח!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר