קבוצת הריצה של אורי ארבל
קבוצת הריצה של אורי ארבל. צילום אורי ארבל

בין השדות והפרדסים: מרוץ נחלת עדה הראשון יתקיים בשבוע הבא. מהרו להירשם

את המרוץ יזם מאמן הריצה ותושב השכונה אורי ארבל: "צריך לנצל את המקום הזה כל עוד יש לנו אותו, שכמה שיותר אנשים ייהנו מהריחות, מהצבעים ומהפריחה"

פורסם בתאריך: 23.5.19 17:08

בשבוע הבא (יום חמישי, 30 במאי, בשעה 18:00) יתקיים, לראשונה בתולדות השכונה, המירוץ הקהילתי הראשון בשכונת נחלת עדה. המרוץ הוא יוזמה משותפת של תושב גן רש"ל ומדריך הריצה אורי ארבל, יחד עם מתנ"ס נחלת עדה גן רש"ל של המרכזים הקהילתיים בהרצליה. הוא מתקיים במסגרת חודש קהילות מקדמות בריאות של מחלקת הבריאות העירונית, בשיתוף עיריית הרצליה וכחלק מפרויקט "אפשרי בריא".

נקודת ההזנקה והסיום של המרוץ היא בחורשת האיקליפטוסים הסמוכה לשדה התעופה בנחלת עדה. תיקח בו חלק גם קהילת יוחנני הירוקה, והוא יתחלק לשלושה מקצים: חמישה ק"מ, 2.5 ק"מ, ו-300 מטר לקטנטנים. מסלולי הריצה מקבילים לשדה התעופה ולכביש 20 כשהדגש הוא על ריצה בטבע – בשדות ובפרדסים.

מלבד המרוץ יהיה הפנינג ספורטיבי ובריא שיחל בשעה 17:00 וימשיך גם לאחר המרוץ. במקום יהיו מתחמי ספורט לילדים, יתקיימו משחקי כדורשת ומשחקי כדור נוספים גם למי שלא רץ, פעילות של "חפש את המטמון" על אופניים, עמדות מזון בריאות, פינת שייקים בריאים ודוכני מידע על בריאות.

ההרשמה למרוץ אפשרית עד יום שני הבא (הקליקו כאן להרשמה) העלות למשתתף במרוץ היא עשרה שקלים וכל משתתף יקבל חולצה.

החורשה בנחלת עדה. צילום אורי ארבל

החורשה בנחלת עדה. צילום אורי ארבל

ארבל: "אני נוהג לרוץ באיזור נחלת עדה וגן רש"ל, זה איזור מקסים וירוק, אולי פנינת הטבע האחרונה שנשארה בהרצליה. אין עוד איזור כזה גדול וירוק ופתוח בהרצליה בכלל. אני רץ שנים די לבד ומאוד רציתי שעוד אנשים ייהנו מכל הירוק הזה. הקמתי קבוצת ריצה לפני שנה וצירפתי אליה עוד אנשים וכשהתחלנו לרוץ כקבוצה ראיתי שעוד אנשים מתלהבים מהמסלול שלנו ומכל הירוק מסביב מהשדות והפרדסים, שבעקבות תוכנית המתאר לא יישאר פה עוד כמה שנים. אז חשבתי שצריך לנצל את המקום הזה כל עוד יש לנו אותו, שכמה שיותר אנשים ייצאו החוצה וייהנו מהריחות, מהצבעים המטורפים ומהפריחה שיש פה. ככה נולד הרעיון למרוץ הקהילתי. אם בזכות המרוץ אנחנו מעודדים אנשים לעשות ספורט, לרוץ, להיכנס לכושר ולרזות ובנוסף שומרים על הטבע וערכי הסביבה וגם עושים משהו קהילתי ביחד – זה אדיר. לפני כארבעה חודשים הצעתי את זה למנהל המתנ"ס מור קרייצר ולרכזת פנאי וקהילה טלי מנצורה והם ישר התגייסו ונרתמו לעניין בשיתוף פעולה עם מחלקת הבריאות העירונית ותושבים מקהילות נחלת עדה, גן רש"ל ואשרמן. יש לי חוג ריצה לילדים בכיתות ג' עד ח' מהשכונה וקבוצת ריצה של נשים ואני פותח אחת נוספת ביום ראשון המיועדת לאמהות ולכל מי שרוצה לרוץ ולהיכנס לכושר".

טלי מנצורה, רכזת פנאי וקהילה במתנ"ס מוסרת: "אנחנו, כקהילה המקדמת את בריאות תושביה, קוראים לתושבים לבוא, לרוץ אתנו, וליהנות מאחר- צהריים של כיף ובריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר