מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

כלבי פיטבול תועדו הורגים חתולים ביד התשעה. השכנים: "לא רחוק היום שהם יתקפו ילד"

תושבים טוענים כי מזה חמש שנים ששני כלבים, המסתובבים חופשי בשכונה, תוקפים חתולים וכלבים. תלונות למשטרה הוגשו נגד בעלת הכלבים, גם על איומים

פורסם בתאריך: 27.5.19 18:29

תושבים בשכונת יד התשעה מתלוננים שכבר חמש שנים יש שני כלבים, מסוג פיטבול, שמסתובבים חופשי בשכונה ותוקפים כלבים וחתולים. הם מספרים כי הם חוששים לטייל עם הכלבים שלהם ברחוב ושמא הכלבים האלה יתקפו יום אחד גם בני אדם. לטענתם, פניות לעירייה, למשטרה ולווטרינר העירוני לא הועילו.

רק ביום העצמאות האחרון תקפו הכלבים האלה, כך לדברי השכנים, חתול של אחת השכנות והרגו אותו. לטענתה, בעלת הכלבים איימה לא פעם על חייה וקיללה אותה. לפני כחודשיים תקפו הכלבים כלב שהיה קשור ברצועה וטייל עם בעליו, פגעו בו בצוואר והוא ניצל בנס.

אזהרה – תוכן קשה לצפייה:

"הסיפור הזה מתגלגל כחמש שנים, מ-2015", מספרת תושבת השכונה שהכלבים הרגו את החתול שלה, "מדובר בשני פיטבולים שמסתובבים ברחובות חופשיים ומשתוללים בכל שעה ביום. ביום העצמאות הם תקפו והרגו את החתול שלי, בן עשר, שיצא החוצה לגינה של הבניין כדי לתפוס קצת שמש. פניתי למחרת למכון הפתולוגי בבית דגן לדוח נתיחה שלאחר המוות, ושם נכתב שהחתול היה במצב גופני טוב מאוד ושהוא מת מדימום ומטראומה מכל הנשיכות והקרעים של השרירים. וזו לא הפעם הראשונה שהכלבים האלה הרגו חתולים בשכונה, והם גם תקפו כלבים. זה היה נס שהיה שכן שתיעד בווידאו איך הם רוצחים את החתול שלי".

אזהרה – תוכן קשה לצפייה:

היא ממשיכה: "שכנה שלי, שהכלבים האלה הרגו גם את החתול שלה בחדר המדרגות של הבניין, ואני הלכו לא פעם למשטרה עם תמונות של החתולים שנהרגו בשכונה על ידי הכלבים וגם זה לא עזר. בעלת הכלבים אמרה לי בעבר שאם ייקחו לה את הכלב זה יהיה היום האחרון בחיים שלי, היא זרקה עלי אבנים ואמרה שתדרוס אותי עם אופניים חשמליים. גם על זה הגשתי תלונה. במשטרה אמרו לי שהיא דמות מוכרת ושעדיף לא להתקרב אליה. לא רחוק היום שהם יתקפו ילד או מבוגר".

לפני כחודשיים, כך מספר אחד הדיירים בשכונה, הכלבים תקפו גם את כלבו שהיה קשור ברצועה והלך איתו ועם בת זוגו ברחוב. "הגעתי לשכונה לפני שנה וחצי וראיתי שיש פיטבולים מסתובבים פה חופשי. יש לי כלב זקן בן 13 ומאוד דאגתי. באחד הימים יצאתי לרחוב עם חברה שלי והיא החזיקה את הכלב ברצועה ואני הייתי עם סלי קניות בידיים. הכלבים האלה הלכו בצד השני של הרחוב, בלי רצועה, ושניהם פתאום רצו לכיוון הכלב שלי, הסתערו עליו והורידו אותו לרצפה. באותו רגע זרקתי את הסלים על הרצפה והרמתי אותו. הווטרינרית אמרה שאם הם היו לוחצים קצת יותר חזק או קצת יותר למעלה – לא היה כלב. במזל הכלב התאושש והוא בסדר עכשיו. מיד כשזה קרה התקשרנו למשטרה. בכלת הכלבים, בתגובה, קיללה אותנו ואיימה שאם ייקחו לה את הכלבים היא תדאג שגם לנו לא יהיו כלבים. הגיעו שוטרים ודיברו איתה ואיתנו. הם אמרו שהם לא יכולים לעשות כלום עד שאנחנו לא מגישים תלונה".

והגשתם תלונה במשטרה?

"אמרנו לשוטרים שאנחנו חוששים להגיש תלונה כי אנחנו לא יודעים עם מי אנחנו מתעסקים ומה היא מסוגלת לעשות. השוטר אמר בתגובה שעדיף שנשמור ממנה מרחק. עכשיו רק אני יוצא עם הכלב ואני לא עובר ליד הבית של בעלת הכלבים. אבל אני עדיין חושש ששני הכלבים האלה יצוצו משום מקום ויתקפו את הכלב שלי, והפעם יפגעו בעורק הראשי. אולי נגיש כמה שכנים ביחד תלונה במשטרה כי אי אפשר להמשיך לחיות בפחד הזה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "כנגד בעלת הכלבים הוגשה תלונה על איומים לאחר שאיימה על אזרחים שהעירו לה על כך שהכלבים גורמים לפחד בקרב הציבור. החקירה הסתיימה והתיק נסגר עקב חוסר שיתף פעולה מצד המתלוננת. לעניין מסוכנות הכלבים יש לפנות לקבלת תגובת הרשות המקומית שכן העניין נתון לאחריותה". כמו כן, אישרו במשטרה כי הוגשה תלונה בגין הריגת חתול, ביום שני לפני שבועיים, ב-13 במאי.

מהעירייה נמסר בתגובה: "אם מדובר באותו הכלב – הוא בכלבייה העירונית, נלכד על ידי פקח. בעלת הכלב זומנה לשימוע במחלקה בשיתוף השיטור המשולב אך לא התייצבה. הכלב נלכד בעבר ובעלת הכלב נדרשה לעמוד בדרישות החוק כולל ניתוח סירוס וברוח של שיתוף פעולה היא ביצעה את הדרישות. בנוסף התושבת קיבלה קנסות אך לצערנו ללא הועיל. במידת הצורך נפעל משפטית להחרמת הכלב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נמאס מכל מאכילי החתולים זה מיתרד שמגדלים יותר מחתול אחד יש בנינים שריח הצואה פוגע קשה באיכות החיים ברור שכלב לאצריך לשוטט לבדו

  2. עוד אחד שנמאס לו

    מישהו צריך להעלים את הכלבים הרצחניים האלה ואת חולת הנפש שמחזיקה בהם. לא ברור איך היא מסוגלת עוד לאיים על אזרחים מבלי שהיא תשלם על כך מחיר כבד.
    רשויות החוק מגינות על הפושעים ולא על הקורבנות/אזרחים חפים מפשע.

  3. מוקי

    הבעיה זה לא הכלבים אלה הבעלים שלהם .בעלים נורמליים לא משחררים כלב בצורה הזו .איפה הרשויות ?

  4. חלאס!!

    דיי עם כלבי לחימה האלה…
    והבעלים רודפי בצע שמעניין אותם רק בולבול ומוות…
    שתיכנס לכלא! למאסר עולם! 5 שנים אלימות ומוות כלפי חיות ציבור או חיות בית …זה בושה וחרפה! עוד בעלת הכלב מאיימת אל שכנייה והורגת חיות מחמד..
    ללא לב!! גועל נפש אישה רעה!!

  5. א

    המשטרה פוחדת מעברינים זה ידוע. נראה שגם הוטרינר העירוני פוחד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר