צילום אילוסטרציה. משטרת ישראל

אישה התאבדה. השוטר שנשלח לדירתה למנוע זאת נאשם בהפרת אמונים

על פי כתב האישום שוטר נשלח לדירתה של אישה שהיה חשש שתשים קץ לחייה, פלירטט איתה ו"בילה" בדירה חלק מהלילה. למחרת היא קפצה מהקומה הרביעית

פורסם בתאריך: 3.6.19 13:11

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד שוטר סיור, בן 51, מתחנת קדומים, בגין הפרת אמונים.

על פי כתב האישום, ביום 28.3.18 התקבל דיווח במשטרה מבית מלון בהרצליה, לפיו אישה התקשרה לקבלה של המלון וביקשה ללון לילה אחד בחדר הממוקם בקומה הגבוהה ביותר. בשל חשש כי מדובר באשה העתידה לשלוח יד בנפשה, נשלח השוטר לביקור בביתה.

בשעות הערב נסע הנאשם לביתה יחד עם חייל סדיר אשר תגבר אותו במשמרת. במהלך הביקור שאל אותה השוטר האם היא "מתעסקת עם גברים נשואים", כשהוא מוסיף: "אני נשוי". לפני שיצא הנאשם מהבית אמר לה כי יתקשר אליה. מאוחר יותר, בעוד הנאשם במשמרת, הוא יצר עמה קשר ושוחח עמה. בין היתר שאל אותה לגילה, והחמיא לה על כך שהיא נראית צעירה יותר. במהלך השיחה אמר לה הנאשם: "את מושכת אותי בלשון… תיזהרי לא תמשכי אותי בדברים אחרים, תיזהרי זה כואב".

בנוסף, שאל הנאשם את המנוחה לסיבת גירושיה, שאל אם היא היתה "הראשונה שלו", וכן שאל: "כמה זמן את בלי גבר?". הנאשם יעץ למנוחה: "את צריכה גבר לקום איתו בבוקר.. מדי פעם לקבל מכה יפה שיזיז לך את העצמות". הנאשם קיים את השיחה האמורה כאשר הוא קורא למנוחה בשמות חיבה.

בהמשך המשמרת, בשעה 02:12, יצר הנאשם שוב קשר עם המנוחה והציע לבוא אליה באומרו: "ואם עכשיו אני עולה אליך וזה, מי יודע אם אני מתמזמז או לא?". במהלך השיחה אמר הנאשם למנוחה: "את צריכה להיות איתי עדינה, אני לא אוהב אגריסיביות". כמו כן הנאשם ציין כי מכיר מקרוב את המושג: "סאדו מאזו". כמו כן, שוחח עמה הנאשם על תמונות עירום שלה הקיימות ברשותה.

בשעה 2:30 הגיע הנאשם לדירתה של המנוחה והחנה את הניידת. הנאשם ביקש מהחייל שהיה עמו במשמרת כי יישאר בניידת וישיב למי שמחפש את הנאשם בקשר. הנאשם עלה בגפו לדירתה של המנוחה ושהה שם כשעה. ביום 30.3.18 בשעות הצהריים שמה האישה קץ לחייה בעת שקפצה מקומה רביעית בבניין מגורים.

במעשיו המתוארים לעיל, עשה הנאשם כעובד ציבור בשעת מילוי תפקידו, מעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור. בעקבות המקרה השוטר הושעה מתפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר