ניידת משטרה. צילום דודו בכר
צילום דודו בכר

נער חרדי הותקף באגרופים במרכז הרצליה. אביו טוען: זה בגלל שהוא דתי, התוקף צעק לעברו "יא דתי מסריח"

הנער שנסע על אופניו ביום שישי ברחוב סוקולוב פגע ככל הנראה בגבר ובמקום התפתחה קטטה. המשטרה: "על פניו נראה כי היתה פה תקיפה הדדית על רקע התאונה. החקירה נמשכת"

פורסם בתאריך: 1.7.19 14:34

נער חרדי כבן 16 הותקף באגרופים על ידי גבר ביום שישי בצהריים בפינת הרחובות סוקולוב ופינסקר בהרצליה. לדבריו ולדברי אביו שאיתו שוחחנו, התקיפה היתה על רקע היותו של הנער דתי. תלונה הוגשה במשטרה שמסרה שהחשוד בתקיפה יובא לחקירה.

המקרה אירע בסביבות השעה 12:00. "הבן שלי רכב על אופניים על המדרכה לכיוון המכולת כדי לקנות כמה דברים לשבת", מספר אביו של הנער לצומת השרון, "פתאום צעק לעברו גבר כבן 45 'מה אתה נוסע פה יא דתי מסריח' ועוד כל מיני אמירות פוגעניות, והושיט את היד כדי שיעצור. הבן שלי עצר את האופניים וירד מהם ואותו גבר אמר לו כל מיני ביטויים פוגעניים אנטי דתיים. באיזשהו שלב הוא התנפל עליו, הוריד אותו לרצפה והתחיל להלום בו באגרופים בראשו. זה נמשך כחמש שש דקות, עד שמישהו שהיה במקום ניסה להפריד ביניהם. אותו אחד שניסה להפריד התקשר אלי יחד עם הבן שלי שצעק לי בטלפון 'רוצחים אותי'".

האב ממשיך: "הגעתי מיד למקום וראיתי את השיטור העירוני ואת המשטרה ואת התוקף מנסה לברוח מהמקום. הבן שלי היה על הרצפה וצעק לעברי שזה האדם שתקף אותו. ניגשתי אליו ולמזלי השוטר מיד לקח אותו. אותו אדם 'בירך' אותי, אמר דברים על המוצא היהודי שלי והסביר לי מי אני. הוא אמר לי שאני פרזיט ומשתמט ושצריך להרוג אותי ולא משנה שאני ואשתי שירתנו בצבא וששנינו עובדים. אנחנו אזרחים נורמטיביים מן המניין, משלמי מסים. מאוד חבל לי שכל הקטע הזה היה סביב שנאה ועם ביטויים, שאנשים אמרו לי שהם מרגישים בגרמניה בשנת 1939. ממש שנאה מטורפת. הצטרפו לחילופי הדברים עוד כמה עוברי אורח שחשבו שזה סתם ויכוח בינינו וגם הם דיברו נגד הדתיים. הוא ניסה להתקרב אלי כל הזמן ולהתגרות בי. למזלי, הקדוש ברוך הוא נתן לי את הכוח להיות מאופק ולא לפרק לו את הפרצוף.

"הבן שלי היה כולו שותת דם, עם חתכים בגרון ועל הפנים ועם מכות יבשות. אני מניח שהיה לו זעזוע מוח קל כי הוא היה קצת מבולבל ודיבר מקוטע. אני חובש במקצועי והיתה לי התלבטות אם לקחת אותו לבית חולים או לקחת הביתה, ולטובת הילד החלטתי שעדיף לקחת אותו הביתה. השוטרים לקחו את הבן שלי בניידת לתחנת המשטרה כדי שיספר מה קרה ויגיש תלונה. את התוקף פינו לבית החולים כי הוא טען שהבן שלי פגע בו עם האופניים – מה שלא נכון. הבן שלי חיכה לבדו בחדר ההמתנה וישב עם החוקר לבד בחדר. לא איפשרו לי להיות איתו וזה מאוד מפריע לי כי הוא קטין והוא ישב בחדר ההמתנה עם עבריינים. הבן שלי עדיין בסערת רגשות ובטראומה מהמקרה הזה. למקום האירוע הגיע איתי אחד הבנים שלי וזיהה את התוקף כמי שלפני שלושה שבועות נטפל אליו ואמר לו דברים פוגעניים והבן שלי ברח מהמקום ואני מתכוון להגיש תלונה רטרואקטיבית גם על זה.

"מאוד הפריע לי שמישהו מבוגר ובעל מבנה גוף מאוד גדול כמעט הורג במכות מישהו קטן ואף אחד לא מתערב וזה לא עניין אף אחד. מאוד מטריד אותי בתור תושב הרצליה שזה לא ריב עם עבריין שבא לקחת פרוטקשן או משהו כזה, זה הילד שלי שבסך הכל הלך למכולת. דבר כזה לא יעלה על הדעת שבן אדם צריך לפחד ללכת באור יום במרכז העיר. חשוב שאנשים שעושים דבר כזה ידעו שהם ישלמו את המחיר ושזה לא יעבור בשתיקה. אלה דברים שהם לא נסבלים וצריכים להגיע לראש העיר ואני אדאג לכך. היום זה הבן שלי מחר של מישהו אחר. זה שובר את כל הביטחון הבסיסי של האזרחים במדינה. אני מקווה שמקרים כאלה לא יקרו עוד. צריך למגר את התופעה הזאת. חשוב לי שהילדים שלי יוכלו ללכת ברחוב סוקולוב חופשי".

מהמשטרה נמסר: "הנער הותקף לאחר שנסע עם אופניו על המדרכה ופגע בעובר אורח שנפצע. לאחר דין ודברים ביניהם הותקף הנער. גם התוקף נפצע באירוע. על פניו נראה כי היתה פה תקיפה הדדית על רקע התאונה. התוקף פונה לבית חולים. הנער לא נזקק לטיפול. התוקף יובא לחקירה. החקירה נמשכת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיקר שחבד פתחו 3 חנויות במרכז העיר כדי להפגין שליטה דתית ולהפוף כמה שיותר חילונים לאנשי תורה כהגדרתם המעוותת

  2. דרגו

    בטוח או חבר או למד את זה מליברמן.
    מכירים את הפחדנים האלה שגברים על ילדים

  3. אנונימית

    קשה להאמין שזה בארצינו לאחר שואה עצוב מאוד מדאיג

  4. דוד

    רואים מכאן שיש אנשים עם שנאה בלב לסוג אנשים מסוימים מעניין מאפוא זה היגיע!מהתקשורת!
    אדם מבוגר צריך לכבד את עצמו ולא להתנהג באלימות גם אם הוא צודק ובוואדי לא כשמדובר בקטין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר