פיקניק אמנות במוזיאון הרצליה, צילום יחצ

החל מהיום ועד אוגוסט: פיקניק אמנות שבועי על הדשא במוזיאון הרצליה

מדי יום חמישי בשעה 17:00 יתקיים בגן הפסלים של המוזיאון הפנינג יצירתי במיוחד תחת הכותרת "פיקניק אמנות", כשבכל מפגש ייערך גם מופע מוזיקלי. הכניסה חינם

פורסם בתאריך: 4.7.19 06:32

בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית יתקיים, החל מהשבוע ועד השבוע הראשון של אוגוסט, מדי יום חמישי בשעה 17:00, הפנינג יצירתי במיוחד תחת הכותרת "פיקניק אמנות". במסגרת זו יתקיימו סדנאות פיסול, ציור, התנסות בצביעת בדים, הדפסות ועוד. בנוסף, בכל מפגש ייערך גם מופע מוזיקלי.

היום (4.7) מתקיים פיקניק בנושא צלילים, עם סדנה לפיסול כלי מוזיקה, התנסות בציור צלילים ומיצב צלילים חוויתי משותף. המופע המוסיקלי שיעלה יהיה "חמישיית צבעי המוסיקה", שמשלב מוזיקת ג'אז ושירי ילדים.

בשבוע הבא, ביום חמישי 11 ביולי, יתקיים פיקניק בנושא קסמים, עם פיסול שרביטים, הדפסת גלימות ויצירות קסומות במיוחד. כמו כן ייערך מופע קסמים מוזיקלי "הוקוס צליל ופוקוס" . ב־18 ביולי יתקיים "פיקניק מהסרטים" עם יצירה בעקבות חיות. ב־25 ביולי "פיקניק צבעים" עם מופע של קרקס פלורנטין, ב־1 באוגוסט יתקיים "פיקניק מסע" וב־8 ביולי "פיקניק סוד" עם ציורים בטכניקה סודית, מיצב מארץ הסודות, המופע "סוד המעיין הנעלם" של תיאטרון המטמון. הכניסה לאירועים חינם.
בתוך כך תתקיים במוזיאון בשבת (6 ביולי), בשעה 11:00, ההצגה "אפצ'י", המספרת על יום בחייו של ליצן שהצטנן במסגרת הצגה. את ההצגה, המיועדת לגילאי 8-4, יצרה, ביימה, עיצבה את התפאורה, ערכה את המוזיקה וגם משחקת בה לושה גבריאלוב. משך ההצגה כ-45 דקות. מחיר הכרטיס 40 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר