האופנוע של הפורצים והרכב שאליו פרצו

המרדף בנווה עמל הסתיים בהתנגשות בניידת ופורץ פצוע

הפורצים שברו שמשה של רכב וגנבו ממנו שקית עם מסמכים וכרטיסי אשראי. שוטרים שהיו במקום עצרו אותם לאחר עימות. "כל הכבוד למשטרת ישראל על הערנות", אומר בעל הרכב

פורסם בתאריך: 22.7.19 17:37

בסביבות השעה 13:30 נראה מרדף של ניידת משטרה ברחובות נווה עמל בהרצליה אחרי אופנוע. לפי תושבים שהיו באיזור בעת האירוע האופנוע, שעליו היו שני אנשים, התנגש בניידת. בין הצדדים התקיים עימות שבסופו הרוכבים, שהתברר שהם חשודים בפריצה לרכב, נלקחו מהמקום על ידי השוטרים.

אחד התושבים שהגיע למקום כמה דקות לאחר שהאופנוע התנגש בניידת המשטרה מספר: "היו שני אנשים רכובים על אופנוע. הם פרצו לרכב וגנבו משם תיק שככל הנראה היה בו הרבה כסף של אחד מבעלי העסקים בשכונה. כנראה שהיה להם מידע מוקדם עליו. המשטרה כנראה עקבה אחריהם וחסמה אותם עם הניידת. האופנוע התנגש בניידת ואחד מהם נזקק לטיפול רפואי והוזמן לו אמבולנס. הם נלקחו על ידי המשטרה מהמקום".

"חניתי את האוטו ברחוב גיל ונכנסתי לכמה דקות הביתה", מספר בעל הרכב, "היתה לי על הכיסא שקית עם מסמכים, תעודת זהות, צ'קים וכרטיסי אשראי שלי. מיד אחרי שחניתי הגיעו הפורצים, שברו את החלון של האוטו שלי ופרצו אליו. אחרי חמש דקות שנכנסתי הביתה השכן אומר לי ששברו לי את השמשה. יצאתי לאוטו ואני רואה שהשקית שלי עם כל הדברים לא נמצאת. הבנתי מהשכנים שהפורצים נעצרו ברחוב י.ל. פרץ ושהם ממש התעמתו עם השוטרים. אני מבין שהמשטרה ארבה לפורצים באיזשהו מקום ואני הייתי הקורבן. הייתי בתחנת המשטרה והם בדקו את הרכב ואמרו שיחזירו לי מחר את הדברים שלי. האירוע הזה הרס לי את יום החופש שלי, אבל יש לי מזל שתפסו אותם בשעת מעשה וכל הכבוד למשטרת ישראל על הערנות".

מהמשטרה נמסר: "נעצרו שני חשודים בפריצה לרכב שממנו נגנבו מסמכים וניסו לפרוץ גם לבית באיזור. נסיבות האירוע נמצאות בחקירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר