גינת דפנה בגן רש"ל

144 חתמו על עצומה, העירייה מתכוונת להקים גינת כלבים בשכונה. לתושבים נותרו עשרה ימים להתנגד

תושבים בגן רש"ל חתמו על עצומה להקמת גינת הכלבים, ובמקביל הודיעה העירייה על כוונתה להקים גינה כזאת ברחוב יבנה. האם יהיו מתנגדים שיעכבו את הבנייה?

פורסם בתאריך: 23.7.19 11:50

עיריית הרצליה מתכוונת להקים גינת כלבים בשכונת גן רש"ל, סמוך לגינת המשחקים ברחוב יבנה 36. בשבוע שעבר הוצב שלט לפיו תוקם גינת כלבים שכוללת גדר, ריצוף וריהוט גן, בשימוש חורג לתקופה של חמש שנים. בשלט מצוין כי לתושבים יש 15 יום, מ-19.7, היום שבו הוצב השלט, להתנגד לתוכנית. מהעירייה נמסר שהגינה מתוכננת לקום בתוך גינת דפנה, סמוך לבאר המים.

בתוך כך, תושבי גן רש"ל העלו בשבוע שעבר עצומה שבה הם מבקשים הקמה של גינת כלבים בשכונה. עד כה חתמו עליה 144 תושבים. "אנו, תושבי גן רש"ל הרצליה, מבקשים כבר שנים ארוכות לבנות בגן רש"ל גינת כלבים", נכתב בעצומה, "עד כה דוחים אותנו שוב ושוב עם התירוץ של ביורוקרטיה. יש מספר רב של כלבים בשכונה ואין לנו לאן ללכת ולשחרר אותם. קיבלנו הבטחה לפני הבחירות ועכשיו הגיע הזמן לממש ולקיים את ההבטחה".

חבצלת מדמון, תושבת השכונה כבר 35 שנה ובעלת פנסיון לכלבים: "יש הרבה כלבים בשכונה, בכל בית שני יש כלב, ואין לנו לאן ללכת איתם. בעבר היינו הולכים איתם לגינת דפנה, שזו הגינה של הילדים והיא מגודרת וסגורה. היינו הולכים בשעה 7:00-6:00 בבוקר ובערב בשעה 21:00-20:00, כשאין ילדים בגינה ולא היינו מפריעים לאף אחד. יש אישה מאוד נחמדה אצלנו בשכונה שהיתה דואגת להתקשר מיד לפיקוח ולמשטרה והם היו מגיעים אלינו ומאיימים עלינו בדוחות וזה לפי חוק כי אסור לנו להיכנס לשם עם כלבים. אז אנחנו כבר לא הולכים לשם יותר כי חבל לנו על הכסף של הדוחות".

השלט שהוצב ברחוב יבנה

באיזה מקום חשבתם שכדאי להקים גינת כלבים?

"יש מקום ליד גינת דפנה, שהיא גינה ענקית עם מדשאות גדולות ויש שם את גינת הילדים ואפשר להצמיד אליה את גינת הכלבים. יש בצד הצפוני שדות שזה לא מפריע לשכנים ובצד המזרחי יש בית ספר שזה גם לא מפריע, בשאר הצדדים יש אמנם בתים אבל הם כולם בתים פרטיים עם כלבים שמתים לגינה. אני מכירה לא מעט גינות בתל אביב וברמת השרון שעשו גינות משולבות – גינה של ילדים ולידה גינת כלבים שאליה נכנסים משער אחר".

העירייה הודיעה כי בכוונתה להקים גינה בשכונה.

"אני חושבת שבעוד 14 יום יגידו לנו שיש רצון טוב בעירייה, אבל שיש התנגדויות של תושבים. אני אשמח לדעת מה ההתנגדויות ואני מוכנה ללכת אחד אחד עם זר פרחים ולשמוע את מה שיש להם להגיד ולדבר על לבם".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה קשובה לבקשות תושבי השכונה ופועלת להקמת גינת כלבים בגן רש"ל. תוכנית ההקמה פורסמה בימים אלו, וכמתחייב על פי חוק התוכנית פתוחה 14 יום למתן הזדמנויות להביע התנגדות, במידה ויש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר