המעלית בחוף אכדיה. צילום עזרא לוי

"כל דקה הרגישה כמו שעה. הילדים היו בפניקה": משפחה נתקעה במעלית בחוף אכדיה

במשך 45 דקות היתה משפחה עם ילדים קטנים תקועה במעלית עד שחולצה. מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות: "המעלית עברה בדיקה נוספת על מנת לוודא תקינותה. אנו מצרים על המקרה"

פורסם בתאריך: 6.8.19 14:21

ביום ראשון, בשעה 20:00, נתקעה משפחה במעלית הסמוכה למלון דן שבחוף אכדיה במשך כ-20 דקות, עד שחולצה על ידי כבאים. זהראן שתיווי מטירה מספר: "רצינו לעלות מהחוף לחניה והמעלית נתקעה באמצע. לחצתי על פעמון החירום במעלית והתקשרתי לטלפון של השומר. במזל היתה לי קליטה במעלית, אך השומר אמר לי שייקח לו זמן להגיע. במשך 20 דקות המתנו במעלית עם ילדים קטנים ובזמן הזה גם המאוורר הפסיק לעבוד. כל דקה הרגישה כמו שעה, הילדים היו בפניקה וכמעט נחנקנו. רק לאחר 20 דקות הגיעו המשטרה, מד"א וכיבוי אש ובמשך 25 דקות הם עבדו לחלץ אותנו. בסופו של דבר, אחרי 45 דקות, חילצו אותנו מכבי האש מהמעלית והיה לנו מזל שזה נגמר כך. אם לא היתה לי קליטה בטלפון אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. הדבר הכי חשוב שצריכים ליישם הוא שהשומר חייב להיות במקום, זה היה חוסך הרבה זמן מיותר שבו היינו תקועים במעלית וחלילה אם קורה משהו חריג צריך להגיע מיד למקום, וכמובן לטפל במעליות האלה".

מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות בהרצליה עופר מור מסר בתגובה: "מדובר במעלית המשמשת אלפי מבקרים מדי חודש, ונמצאת בתהליכי בדיקה ובקרה תקופתיים שנקבעו על פי הנהלים. במקרה המדובר, התקבלה קריאה למעלית תקועה. סייר הגיע מיידית לבדיקה במקום ופעל בניסיון להחזרת המעלית לתפקוד תקין. לאחר שלא צלח, הוזמנה למקום ניידת כיבוי אש שפעלה לפתיחת המעלית. המעלית עברה בדיקה נוספת על מנת לוודא תקינותה. אנו מצרים על המקרה, בוחנים את פרטיו ונעשה ככל שיידרש בכדי שלא יישנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר