מבצע ניקיון חופים. צילום באדיבות מרינה הרצליה

הצטרפו לסיירת: נפתחה ההרשמה למבצע הניקיון בים ובחופים בהרצליה

בעמותת צלול ובחברה לפיתוח תיירות בהרצליה קוראים לכמה שיותר מתנדבים להירשם ולהגיע למבצע

פורסם בתאריך: 2.9.19 12:55

נפתחה ההרשמה למבצע הניקיון של חופי הרצליה וניקיון תת מימי לאורך החופים. מבצע הניקיון יתקיים ביום שישי, 20 בספטמבר. ההרשמה אפשרית עד יום שישי הבא, 13 בספטמבר.

יום הניקיון מתקיים במהלך שבוע ניקיון החופים הבילנאומי שמתחיל ב-14 בספטמבר, ביוזמת ארגון Ocean Conservancy, במסגרתו אלפי מתנדבים משתתפים במבצעי הניקיון בכל החופים הבלתי מוכרזים בארץ. יום הניקיון בהרצליה מתקיים ביוזמת עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח תיירות, בשיתוף עמותת צלול, מועדון הצלילה ריף ועמותת צופי ים. הוא יחל בשעה 8:00. בחוף אכדיה, במעמד ראש העירייה משה פדלון ויו"ר החברה העירונית עפרה בל. משם ימשיכו המתנדבים למבצע איסוף פסולת וניקיון לאורך חופי הרצליה, אליהם יצטרפו גם צוללנים למבצע ניקיון תת ימי. "חשוב לנו שכמה שיותר מתנדבים יגיעו וישתתפו ביום זה", אומרת בל.

מעמותת צלול נמסר כי כ-100 אלף בעלי חיים ימיים ויבשתיים מתים מדי שנה ברחבי העולם כתוצאה מפסולת הנותרת על החוף. כ-60 אחוזים מהפסולת בחופים היא תוצר של מבקרים בחוף שלא אספו את האשפה האישית שלהם וש-92 אחוז מכלל הפסולת בחופים היא פלסטיק. משך זמן ההתכלות של שקית פלסטיק 200 שנים.  בקבוק פלסטיק שהושאר על החוף בשנת 2019, אומרים בעמותה, יתכלה בשנת 3019. "לצורך המבצע נדרשת כמות מתנדבים גדולה ככל הניתן על מנת לנקות כמה שיותר חופים ולשמור על איכות הסביבה", נמסר מצלול.

להרשמה לניקוי החופי בעמותת צלול: [email protected]

להרשמה לניקוי הימי במועדון הריף: [email protected]

ניקיון חופים. צילום באדיבות מרינה הרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר