איזידור ודין כהן

לזכרו של דין כהן: "קופי דין" ייחנך היום במתנ"ס המשופץ

כהן, תושב שכונת נווה עמל, נהרג בתאונת דרכים לפני שלוש שנים. באירוע במתנ"ס בשכונה יהיו גם מופעי חוגים, סדנאות לילדים, הופעה לכל המשפחה ודוכני מזון ושתיה

פורסם בתאריך: 11.9.19 14:24

היום (רביעי), בשעה 17:00, ייחנך המתנ"ס החדש בשכונת נווה עמל וייפתח קפה הנוער "קופי דין", לזכרו של דין יוסף כהן, תושב השכונה שנהרג בתאונת אופנוע ברעננה לפני שלוש שנים. באירוע יהיו גם מופעי חוגים, סדנאות לילדים ודוכני מזון ושתיה. בשעה 18:00 יתקיים מופע לכל המשפחה "גילי בא לבקר".

"כל מה שאני רוצה זה לתרום לקהילה ולהזכיר את הבן שלי שהיה בכל מקום, גם במתנ"ס", אומר אביו של דין, איזידור כהן, "הוא הספיק לעשות הרבה ב-18 שנה שהוא חי. דין עדיין מעניין את כולם גם אחרי שלוש שנים, גם אלה שלא הכירו אותו עדיין שואלים מי הוא היה. הוא כל הזמן במחשבות שלנו. זו יוזמה משותפת של המתנ"ס ושלי שהחלה לפני שמונה חודשים. בניתי את העגלה של הקפה במשך שבוע, לפני כחצי שנה, ומאז היא עומדת ומחכה שהשיפוץ במתנ"ס יסתיים. כל הרעיון מאחורי עגלת הקפה הוא שהנוער יתרום ויעשה, הוא זה שיתפעל את הקפה מרכישת המוצרים עד שלב המכירה. העגלה נועדה לשרת את ההורים שממתינים לילדיהם שנמצאים בינתיים בחוגים במתנ"ס ולאפשר להם ליהנות מקפה ומאפה".

עמדת "קופי דין" במתנ"ס נווה עמל

עגלת הקפה על שם דין יוסף כהן תופעל על ידי קבוצת יזמות עסקית של כ-20-15 נערים ונערות שפועלת במתנ"ס נווה עמל כחלק מפרויקט "פנאן". בני הנוער מתפעלים את הקפה מא' ועד ת' – בניית תקציב, רכישת מוצרים, הכנת המוצרים שהם מוכרים, מכירת הקפה והמאפה ועוד. כל ההכנסות הולכות לפעילויות פנאי של אותם בני הנוער ולרכישת מוצרים לקפה.

ביום חמישי הבא, בשעה 19:30, יתקיים בפעם השנייה טורניר כדורעף לזכור של דין יוסף כהן באולם וולפסון החדש בנווה עמל. הטורניר הראשון לזכרו התקיים ב-2016, כחודש וחצי לאחר התאונה הקטלנית. דין שיחק כדורעף בקבוצת הכדורעף לחובבנים "הברדלס" בהרצליה. לאחר מותו, פנה מנהל הקבוצה צדוק בראל להוריו של דין והציע להם שהטורניר שעמד להתקיים ייקרא על שמו של דין. לדברי איזיזור כהן, הטורניר צפוי להתקיים מעכשיו מדי שנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר