צילום גוני ריסקין

הפקחים פשטו עם בוקר על הגינות הציבוריות, מספר הקנסות השנתי כמעט הוכפל

פקחי עיריית הרצליה פשטו הבוקר על 11 גינות ציבוריות ברחבי העיר וחילקו יותר מ-20 דוחות על אי איסוף גללי כלבים. בין ינואר לאוגוסט השנה חילקה העירייה 34 דוחות בלבד

פורסם בתאריך: 25.9.19 12:04

פקחי עיריית הרצליה הצליחו היום, בבוקר אחד, כמעט להכפיל את מספר הדוחות שחילקה העירייה במהלך כל שנת 2019, על אי איסוף גללי כלבים. לדברי העירייה הפקחים חילקו הבוקר (רביעי) לתושבים יותר מ-20 דוחות על אי איסוף גללי כלבים ועל כלבים משוחררים, במבצע אכיפה רחב היקף. "היום בבוקר, בשעה 6:00, הגיעו עשרות מעובדי האגף ל- 11 גינות ציבוריות ברחבי העיר, ערכו בדיקות ואכפו את החוק בנושאי אי איסוף צואת כלבים וכלבים משוחררים", מסרה העירייה, "הקנס על אי איסוף צואת כלבים הוא 730 שקלים. במהלך האכיפה נמסרו למעלה מ-20 דוחות. המבצע הוא חלק מפעילות שוטפת של העירייה והן כמענה לפניות תושבים במטרה לשמור על הניקיון בגינות הציבוריות". מראש העירייה משה פדלון נמסר: "ננקוט אפס סובלנות כלפי מי שלא ישמור על החוק".

בין החודשים ינואר לאוגוסט חילקו פקחי העירייה 34 דוחות בלבד לבעלי כלבים שלא אספו את צואת הכלב שלהם. בתשובת העירייה לשאילתה שהגיש חבר המועצה רונן וסרמן (יש עתיד) לפני כשבועיים בנושא אמרה העירייה כי "מעת לעת, מתכנן האגף לייחד שעתיים נוספות, בו כלל אנשי האגף על מזכירותיו והעובדים שאינם פקחים, יגיעו בשעה מוקדמת כדי לשמש פקחים סמויים בזמן שהפקחים העירוניים יהוו כוח קרוב לתגובה בעת גילוי עבירה, וזאת בכ-20 נקודות במקביל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. בעלת כלב

    אם תעשו גינות כלבים אולי באמת לא יצטרכו להגיע למצב כזה. המצב הזה זה לא חד צדדי, מפזרים כמה גינות בודדות בהרצליה ומצפים שהכל יהיה בסדר.

  2. צ

    לא חוכמה גדולה. לא צריך לעשות אמבוש, צריך לחנך, להזהיר, להיות נוכחים באופן שוטף. צריך לטפל בתופעת הכלבים המשוחררים ללא בעלים לידם, צריך לטפל באוכלוסיה הבעייתית שמחזיקה כלבים בתנאים קשים. ראיתי איך התנהלו הפקחים היום- וזה באמת היה הזוי. רק חיפשו במי לנעוץ שיניים, צילמו אנשים כאילו הם גונבים מחנות תכשיטים. דיי מבייש. אם כבר יש מטרה טובה, כדאי שגם הדרך להשיג אותה תהיה טובה וראויה.

  3. לילי

    כל הכבוד!!! אתם מוזמנים לגן השעשועים בנוה ישראל שהפך לגן לצרכים של הכלבים. כל הפניות לעירייה שהדשא כוחו מלא קקי של כלבים לא נענו. ולא ראיתי פקח אחד מגיע למרות שהתלוננתי.
    וכן לדעתי רק כשכואב בכיס אנשים מבינים. הרי יש להם שקיות יש פחי אשפה אולי עכשיו יבינו.

  4. יאיר

    מצוין, עלו והצליחו והמשיכו כך. אנשים מכניסים את הכלבים לגינות של ילדים, נותנים להם להסתובב שם ומשאירים צואה. שלא לדבר על המדרכות והכבישים שהפכו למפגע יומיומי. אין לחלק נכבד מבעלי הכלבים את הכבוד הבסיסי לאסוף אחריהם. מי שנוהג כך צריך לקבל דוח.

  5. תושבת הרצליה שאכפת לה

    יש רחובות שלמים בהרצליה שמלאים בצואת כלבים, הילדים שלי קוראים להם "רחובות הקקי". צריך אכיפה רצינית יותר ובתדירות הרבה יותר גבוהה. חבל שהעיר נראית ככה. עד שלא תהיה אכיפה מוגברת המצב לא ישתנה.

  6. רינה

    הגיע הזמן. די מגעיל להסתובב בתוך צואת כלבים. לאסוף זה כל כך פשוט . אבל שהעירייה גם תדאג למלא קבוע שקיות ניילון שחורות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר