שחר מאיר (מימין) וליאור סלע

בהשקעה של יותר ממיליון שקל: מתחם גיימינג ענק ייפתח בקניון ארנה

שני היזמים, שחר מאיר וליאור סלע, רק בני 24, מתכננים להשיק את המתחם, בשטח 400 מ"ר, בדצמבר. יהיו בו מתחם אימון לשחקנים מקצועיים, מתחם של משחקי מחשב עם 30 מחשבים, מתחם של קונסולות וחדר VIP. "זה יכול גם להרים את הקניון וגם לקדם את הענף בארץ", אומר מאיר

פורסם בתאריך: 4.10.19 07:02

לאחר ההצלחה של הפנינג הגיימינג התחרותי הראשון בהרצליה שהתקיים ביולי האחרון במועדון הכוכב השמיני, החליטו שחר מאיר, והשותף שלו ליאור סלע, להקים מתחם גיימינג של ESPORT (ספורט אלקטרוני), בקניון ארנה בהרצליה. המתחם, בגודל 400 מ"ר, בקומת הקרקע של הקניון, צפוי להיפתח בדצמבר הקרוב, בהשקעה של יותר ממיליון שקלים, ויהיו בו מתחם לשחקנים מקצועיים שבו הם יכולים להתאמן, מתחם של משחקי מחשב ובו כ-30 מחשבים עם יותר מ-100 משחקים פתוחים בכל מחשב, מתחם של קונסולות – פלייסטיישן, אקס בוקס ונינטנדו, וכן חדר פרטי VIP המיועד לאירועים פרטיים, שבו יש מחשבים וקונסולות משחק.

מאיר הקים לפני כעשור, כשהיה בן 14, את מועדון הגיימרים NOM ESPORT, ולפני כשנה חבר אליו סלע. השנייםן, בני 24, הכירו אחרי השירות הצבאי שלהם כשעבדו יחד בחברת טלדור בצוות תקשורת. "כנער שיחקתי לא מעט במשחקי מחשב וכך נחשפתי לעולם הזה", מסביר מאיר למה הקים את המועדון, "היום אני משחק פיפ"א בפלייסטיישן עם חברים בשביל הכיף. אני מאוד אוהב את עולם הגיימרים, אבל אני לא חולה על גיימינג, אני יותר מחובר לעולם הזה כצופה וכאוהד ופחות כשחקן. אני מאוד אוהב להקים ארגון ולנהל אותו וליצור משהו חדש וזה מה שגרם לי להקים את המועדון".

קניון ארנה. צילום עזרא לוי

קניון ארנה. צילום עזרא לוי

איך היה ההפנינג הראשון של הגיימינג שעשיתם בהרצליה?

"ההפנינג שעשינו בכוכב השמיני לפני כשלושה חודשים היה הצלחה גדולה, הגיעו 200-150 ילדים ובני נוער. זה אירוע שהתכוננו אליו במשך שבוע וחצי. לפני כשלושה חודשים התחלנו שיתוף פעולה עם העירייה ועם מנכ"ל קניון ארנה רונן שרון, דרך חבר המועצה איתי צור, וזיהינו פה הזדמנות להקים בקניון ארנה את המתחם. ראינו שזו תוכנית שיכולה להועיל למקום וכולם יכולים להרוויח ממנה והלכנו על זה. זה יכול ללכת טוב בעיר, אנשים אוהבים את זה וזה יכול גם להרים את הקניון וגם לקדם את ענף הספורט הזה בארץ".

 זה מתחם הגיימיניג הראשון בארץ?

"יש מתחם דומה לזה בתל אביב רק עם מחשבים ואקס בוקסים. אנחנו מתכננים מתחם גדול יותר עם יותר מבחר ועם שחקנים ויוטיוברים שמשולבים בו. במתחם שאנחנו מקימים יהיו הרבה תחרויות מקצועיות נושאות פרסים וטורנירים. יהיה גם ציוד הגיימינג הכי מתקדם שיש ואנחנו גם בודקים אופציה להכניס מציאות מדומה. קהל היעד שלנו הוא בני 10 עד 20 והמחיר לשעה יהיה סביב ה-30 שקלים. כמובן שגם ההורים מוזמנים לבוא עם הילדים שלהם לשחק וכל אחד יכול לבוא לשחק".

 מה עשה המועדון שלכם עד כה?

"הטסנו הרבה פעמים שחקנים שלנו לחו"ל. היה לנו את שחקן הפיפ"א רועי פלדמן, בן 17, שאנחנו קידמנו אותו ופיתחנו אותו במשך שנה והיום הוא בארגון בינלאומי מהגדולים בעולם. אנחנו מאוד רוצים להגדיל את הפעילות של המועדון ולקדם את ענף הספורט הזה בארץ".

מה המטרות שלכם עכשיו?

"אנחנו בשאיפה להפוך את ענף ה-ESPORT, שהוא מאוד פופולרי בעולם ושובר שיאים גם מבחינת צופים, סיקור תקשורתי, פרסים וכספי זכייה, לענף ספורט בארץ. בטווח הקצר המטרה שלנו היא להטמיע את הספורט הזה ולהתחיל לשלוח נציגים לתחרויות ולפתח שחקנים ובטווח הרחוק המטרה היא להתחרות בארגון האוסטרלי שהוא בין הטובים בעולם ומתחרה ברמות הגבוהות ביותר. אין שום סיבה שישראל לא תתחרה ברמות הגבוהות. אלה ארגונים עם תקציבים של מאות מיליונים של דולרים. אנחנו כרגע מחפשים עוד ועוד שיתופי פעולה גם במתחם וגם בארגון ויש כמה חברות שאנחנו כבר משתפים איתם פעולה, כמו רייזר, חברה מאוד גדולה בשוק העולמי של ציוד היקפי של גיימינג. אנחנו לקראת הסכם איתם על המתחם וכנראה שהם יהיו הספונסרים שלנו במתחם. כרגע השותף שלי ואני משקיעים את הכסף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר