אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

משתמשים בתחבורה הציבורית בהרצליה? את המפגש הזה לא תרצו לפספס

מפגש שיתוף ציבור של השינויים המתוכננים במערך התחבורה הציבורית בעירי יתקיים מחר בבניין העירייה. מחזיקת תיק התחבורה בעירייה דניאל אייזנברג: "זו הזדמנות טובה לתושבים לבוא ולהשפיע"

פורסם בתאריך: 22.10.19 07:45

מחר (רביעי, 23.10), יתקיים בבניין עיריית הרצליה מפגש חשיבה משותף עם התושבים בנושא שדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר. המפגש יתקיים בשעה 19:00, בקומה מינוס 1 בבניין. במפגש יתקיים שיח בנושא תחבורה ציבורית ומטרת השינוי, יוצגו חלופות לתוכנית שינוי מערך הקווים העירוני בעיר ויוצגו מפות התכנון בליווי מתכנני תחבורה ציבורית מטעם חברת נתיבי איילון.

"המפגש נועד לחשיבה משותפת עם התושבים לשיפור התחבורה הציבורית בעיר", אומרת לצומת השרון חברת מועצת העיר דניאל אייזנברג-צדיקים, המחזיקה את תיק התחבורה, "אנחנו מבינים שכדי להפוך את התחבורה הציבורית בעיר לאפקטיבית יותר חשוב ביותר לשמוע את המשתמשים. במשך מספר חודשים אספנו תלונות ובעיות נקודתיות במערך הקווים. יש בשטח רעיונות טובים, ובעזרת צוות מתכנני תחבורה ציבורית שמלווים אותנו, אנחנו מכינים תכנית קווים טובה יותר ויעילה יותר. במפגש נציג את תכנית הקווים ונאסוף רעיונות מהתושבים כיצד יש לשפר אותה כדי שתהיה מיטבית. זו הזדמנות טובה לתושבים לבוא ולהשפיע. זוהי עת של שינויים, בארבע שנים הקרובות נראה בעיר הרצליה עוד פרויקטים של שיפור התחבורה הציבורית".

דניאל אייזנברג

דניאל אייזנברג-צדיקים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. היידנברג

    משחק מכור – מרצ מנסה למרוח אותנו באמצעות הבת של שאול אייזנברג

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר