בני הזוג דבורה וגד כרמל וצוות אמבולנס המשאלות של מד"א בחוף הים של הרצליה. צילום מד"א

המשאלה הוגשמה: בני הזוג הקשישים זכו לצפות יחד בשקיעה, אולי בפעם האחרונה

אנשי הצוות של אמבולנס המשאלות של מד"א הגשימו חלום לדבורה וגד כרמל, בני 85, ולקחו אותם לצפות בשקיעה בחוף הים של הרצליה

פורסם בתאריך: 7.11.19 17:16

אנשי צוות אמבולנס המשאלות של מד"א הגשימו חלום לדבורה וגד כרמל, בני 85, והסיעו אותם לצפות יחד בשקיעת השמש, בחוף הים של הרצליה.

השניים הכירו כשהיו בכיתה ב' לפני 78 שנה, התאהבו והפכו לזוג בגיל 16. מאז, לא פספסו אף הזדמנות לשבת יחד בחוף הים, ולצפות בשקיעה. ביום שני השבוע הם עשו זאת שוב, ואולי בפעם האחרונה. גד חולה במחלת הסרטן ודבורה סובלת גם היא מבעיות רפואיות מורכבות שונות. בשבוע שעבר, כשמצבו של גד החל להחמיר, בנותיהם של השניים, מיכל ויעל, פנו לאמבולנס המשאלות של מד"א כדי לאפשר להוריהן להגיע עוד פעם בחייהם לחוף הים.

אמבולנס המשאלות של מד"א הגיע לבית האבות של בני הזוג והסיע אותם אל חוף הים בהרצליה. שם, כבר חיכו להם הבנות ובעליהן, ששמחו בשמחתם. דבורה וגד לא רק החזיקו ידיים אל מול השקיעה, אלא גם חידשו נדרים, 62 שנה לאחר שנישאו, בעזרתו של אופיר עקיבא מארגון "הויה", מרכז הטקסים של תנועת "ישראל חופשית".

"מעולם לא הייתי בטקס כל כך מרגש", אמרה דבורה, וגד הוסיף כי "אני לא רוצה לחזור לבית האבות. עם כל הכאבים, אני כל כך נהנה".

"זו זכות אדירה עבורנו לאפשר לבני הזוג להגיע לחוף הים ביחד, ולהגשים משאלה משותפת בפעם האחרונה בחייהם", סיפר פראמדיק מד"א נרי קתוע, שליווה את הזוג באמבולנס המשאלות, "כפראמדיק במד"א אני נמצא עם אנשים שונים ברגעים קשים וגם ברגעים משמחים, אבל בני הזוג הללו הצליחו לרגש אותי במיוחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר