הסרת שלט ההנצחה על שם גאולה קזנובסקי בספרייה החדשה בבית הספר אופק
הסרת שלט ההנצחה על שם גאולה קזנובסקי בספרייה החדשה בבית הספר אופק

"בעלת אהבה אין סופית לאנשים": גאולה קזנובסקי הונצחה בבית הספר לחינוך מיוחד

בטקס מרגש שהתקיים השבוע בבית הספר אופק נחנכה הספרייה הפדגוגית לזכרה של חברת מועדון רוטרי שרון הרצליה

פורסם בתאריך: 13.11.19 09:06

טקס חנוכת הספרייה הפדגוגית על שם גאולה קזנובסקי, חברת מועדון רוטרי שרון הרצליה, התקיים ביום ראשון בבית הספר לחינוך מיוחד אופק בעיר, אותו אימץ המועדון. הספרייה בבית הספר נתרמה על ידי בני משפחתה של קזנובסקי, בן זוגה עו"ד שי גיבור, וחברי מועדון רוטרי שרון הרצליה, כדי להנציח את שמה וזכרה.

הטקס התקיים בהשתתפות ראש העירייה משה פדלון שאף נשא דברים, ממלאת מקומו איה פרישקולניק ונציגים אחרים מעיריית הרצליה, בני המשפחה ובן זוגה של קזנובסקי, חברי מועדון רוטרי שרון הרצליה וחברים אחרים, מנהלת בית הספר רוחמה הנדי וצוות המורים. ילדי בית הספר הכינו והגישו תוכנית אמנותית מרגשת.

בני משפחתה של גאולה קזנובסקי

"גאולה הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה, מחלה שנמשכה תקופה קצרה ובגיל שלעוד מרביתנו נכון עוד עתיד", סיפר בן זוגה עו"ד שי גיבור, מוותיקי המועדון, "גאולה, אף כי אלוהים לא חנן אותה בפרי בטן, אהבה ילדים ואלו היוו עבורה מקור הנאה. ומנגד, בירך אותה אלוהים בתכונות נעלות ומיוחדות. גאולה הייתה כל כולה אשת רגש בעלת אהבה אין סופית לאנשים בעלת אוזן קשובה תמיד לכל רחשי ליבם של אחרים תוך רגישות וצניעות, עושה כמיטב יכולתה לעזור ללא כל חשבון וככל שהיה ביכולתה לעזור. מעולם לא חיכתה להכרת תודה ודי היה לה בעצם הנתינה. גאולה נהגה להסתכל על הצד היפה והטוב של החיים. לראות באנשים את הטוב שבהם. מעולם לא שמרה טינה לאדם. בצניעותה הרבה לא נהגה לשתף אחרים בהישגיה האישיים והמקצועיים המרובים".

חברי מועדון רוטרי שרון-הרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר