עידן שמחון. צילום באדיבות המשפחה

אחותו של עידן שמחון ז"ל: "תמיד היה לו חיוך על הפנים. ילד שאוהב לחיות את החיים"

עידן שמחון, בן 21.5, נהרג אמש כשהחליק עם האופנוע שלו במנהרת לה גארדיה בתל אביב. אביו רון שהה בחו"ל בזמן התאונה והוא עושה את דרכו ארצה. ההלוויה הערב בשעה 22:00 בבית העלמין החדש בהרצליה

פורסם בתאריך: 26.11.19 15:17

"עידן הוא ילד חייכן שתמיד היה לו חיוך על הפנים. הוא אוהב אקסטרים, אוהב לטייל, אוהב את החברים שלו ומסיבות. ילד שאוהב לחיות את החיים. הוא השתחרר מהצבא לפי חצי שנה ותכנן באפריל לטוס לטיול במרכז ובדרום אמריקה ולסיים בפסטיבל מוזיקה באירופה. יש לו חצי שנה רישיון לאופנוע והוא קנה אותו לפני שלושה חודשים". כך אמרה היום לצומת השרון דניאל שמחון, אחותו של תושב הרצליה עידן שמחון, בן 21.5, שנהרג אמש בתאונת דרכים כשהחליק מהאופנוע עליו רכב במנהרת לה גארדיה בתל אביב. אביו, רון שמחון, חזר ארצה בשעות האחרונות, וההלוויה מתקיימת היום בשעה 22:00 בבית העלמין החדש בהרצליה. עידן הותיר אחריו הורים – יפה ורון, ושתי אחיות – דניאל ומאי.

ממד"א נמסר כי הדיווח על התאונה התקבל בשעה 23:28. חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה, מונשם עם חבלה רב-מערכתית לבית החולים איכילוב, שם נפטר מפצעיו. חובשי רפואת חירום במד"א רונן אברהמי ואלי ריימונד סיפרו: "הוא שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ובמרחק ממנו נמצא האופנוע. התחלנו מיד בפעולות רפואיות מצילות חיים שכללו הנשמה, חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה. נהגת נוספת שרכבהּ כנראה נפגע מהאופנוע שעף נבדקה במקום ולא נזקקה לפינוי לבית החולים״. מהמשטרה נמסר: "המקרה נמצא בחקירת משטרה ומטבע הדברים לא נוכל למסור פרטים אודות חקירות מתנהלות".

עידן שמחון. צילום באדיבות המשפחה

עידן למד בתיכון הראשונים בכיתה רב-תחומית למצטיינים והיה שחקן בנבחרת הכדוריד של בני הרצליה. הוא החל את דרכו במועדון בכיתה ה' במסגרת בית הספר לכדוריד, המשיך לכיתת הספורט בחטיבת שמואל הנגיד ותיכון הראשונים. הוא התגייס לחטיבת הצנחנים באוגוסט 2016 ושירת כמ"כ בפלגת האש של גדוד 890. במהלך השירות עידן זכה במקום הראשון באליפות צה"ל בקליעה "אלוף האלופים". הוא השתחרר מצה"ל בחודש מרץ האחרון.

אביו של עידן, רון, הבעלים של חנות האלקטרוניקה עידן 2000, שנקראת על שם בנו, במרכז המסחרי שער העיר במרכז הרצליה, שהה כאמור בחו"ל בעת התאונה. "עידני שלנו נלקח מאיתנו בטרם עת בתאונת דרכים על אופנוע", כתב אתמול האב רון בפייסבוק, "אני לא מעכל את זה, במיוחד כשאני לא נמצא בארץ ומתקשרים אלי מאיכילוב לבוא למיון. אני לא מאמין שככה הקדוש ברוך הוא לקח לנו את הילד". הבוקר כתב אביו בפייסבוק: "עידני החייכן אנחנו אוהבים אותך הכי בעולם. חבל שנפרדת מאיתנו בגיל כזה צעיר. אני לא יכול להסיר את עייני מהתמונות שלך. ולא מעכל שלפני מספר שעות ראיתי אותך. אלוהים נתן לי מתנה מהשמיים להיות איתך שבועיים חיים בהונג קונג וסין וכל יום מאוד אמרתי לך דאני מתגעגע אליך . היה לנו כיף ביחד וזה יחסר לי ולכל המשפחה מאוד. אני אוהב אותך בן יקר".

"עידן היה ילד מקסים ומדהים", אומר אורי בדיחי, בן הדוד של האב רון, "כל הזמן צחק וחייך וכל מי שאיתו היה מאושר. נודע לי שעידן נהרג מהבן שלי שראה הבוקר את הפוסט של רון". "עידן היקר בן של בן דודי היקר רון שמחון נקטף לנו בטרם עת בתאונת אופנוע", כתב  בדיחי בפייסבוק הבוקר, "מתגעגע כבר לחיוך המקסים שלו".

המחנכת שלו, סיגל פרדו, סיפרה עליו: "עידן למד במסלול מצטיינים, בכיתה הרב תחומית, תלמיד רגיש ויצירתי, שותף פעיל בכל האירועים החברתיים. במהלך הלימודים בתיכון היה שחקן מוערך בנבחרת הכדוריד, וחלם להיות הכי קרבי שאפשר. חלום שהגשים על הצד הטוב ביותר בעת שירותו בחטיבת הצנחנים. כשאני נזכרת בעידן אני רואה אותו – בחור יפה תואר, מלא שמחת חיים, תמיד מוקף חברים, עם חיוך כובש, שהקסים את כולם. קשה לי לדבר עליו בזמן עבר ולהיזכר באינסוף אירועים ופרטים, שמוכיחים כמה היה 'מגנט חברתי'. המומה ושותפה בצערה העמוק של המשפחה .יהי זכרו ברוך".

גם סיגל דוד מנהלת בית הספר הראשונים שבו למד עידן ביקשה לספוד לו: "עידן היה תלמיד בכיתה רב-תחומית למצטיינים, ילד בעל שמחת חיים, שחקן בנבחרת הכדור יד. קיבלנו את הידיעה על מותו בכאב וצער גדולים. אנו ערוכים להעניק מענה רגשי מתאים לחבריו בוגרי ביה"ס". בעמוד הפייסבוק של תיכון הראשונים נכתב: "קהילת הראשונים כואבת והמומה על מותו בטרם עת של בוגר ביה"ס, עידן שמחון ז"ל. עידן שלנו, נזכור אותך כנער מלא שמחת חיים, אוהב אדם ושחקן נשמה בנבחרת הכדוריד. משתתפים בצערם העמוק של יפה, רון והאחיות. משמים תנוחמו".

עידן שמחון. באדיבות המשפחה

בעמוד הפייסבוק של מועדון הכדוריד של בני הרצליה נכתב: "מועדון הכדוריד בני הרצליה מרכין ראשו באבל כבד עם קבלת הידיעה על מותו של בוגר מחלקת הנוער, עידן שמחון ז"ל. עידן החל את דרכו במועדון בכיתה ה' במסגרת ביה"ס לכדוריד, דרך כיתת הספורט בשמואל הנגיד ובהמשך כתלמיד תיכון הראשונים. עידן שיחק במועדון עד לגיוסו לצה"ל. עם גיוסו התנדב לשירות קרבי בצנחנים ואף קיבל תעודת הצטיינות על שירותו. עידן נהרג הלילה בתאונת דרכים בתל אביב. אנחנו משתתפים בצער המשפחה והחברים על האובדן הכבד. יהיה זכרו ברוך".

בעמוד הפייסבוק של חטיבת הצנחנים נכתב: "חיילי ומפקדי חטיבת הצנחנים מרכינים ראש לזכרו של סמ"ר (מיל׳) עידן שמחון שנהרג הלילה בתאונת דרכים. עידן התגייס באוגוסט 16 ושירת כמ"כ בפלגת האש של גדוד 890. עידן סיים את שירותו והשתחרר במרץ האחרון. במהלך השירות עידן זכה במקום הראשון בתחרות "אלוף האלופים" – אליפות צה"ל בקליעה. יהיה זכרו ברוך".

עידן שמחון. צילום באדיבות המשפחה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר