עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום באדיבות המשפחה
עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום באדיבות המשפחה

בשישי בחוף הדרומי: חולקים כבוד אחרון לעידן שמחון ז"ל עם מטקות ובירה

משפחתו וחבריו של שמחון ז"ל שנהרג ביום שני בתאונת אופנוע, עורכים לכבודו אירוע זיכרון לא שגרתי בחוף הרצליה ומזמינים את כולם להגיע. אחותו מאי: "הוא היה בן אדם שמח, הוא לא היה נותן לנו בכלל לשבת שבעה"

פורסם בתאריך: 28.11.19 17:14

מחר בשעה 12:00 בצהריים, בחוף הדרומי בהרצליה, יתקיים אירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל, תושב העיר, שנהרג בתאונת אופנוע בתל אביב ביום שני בלילה. שמחון הובא למנוחות ביום שלישי בלילה בבית העלמין החדש בעיר, כשאלפים מלווים אותו בדרכו האחרונה.

"מי שארגנו את האירוע אלה בני הדודים שלו והחברים שלו", מספרת אחותו מאי, "עידן היה בן אדם של ים. הוא אהב את החוף הדרומי והיה הולך כל יום בקיץ לים. הוא בילה שעות בים והיה אפשר לראות את זה עליו, כולו היה שזוף, והוא היה חולה מטקות והוא היה משחק הרבה. יש לו מלא מטקות. גם בחורף כל פעם שהיתה שמש הוא היה רוצה ללכת לים. זה היה הבית השני שלו. הוא היה יושב עם חברים על בירה, מביא את הרמקול עם המוזיקה שלו ומשחק מטקות. הוא כל הזמן היה אומר לנו 'בואו לדרומי'. הוא היה בן אדם של חברים ומסיבות. אני חושבת שאם עידן היה מודע למצב הזה, הוא לא היה נותן לנו בכלל לשבת שבעה. אם הוא היה יכול הוא היה עושה מסיבת טראנס אחת גדולה. הוא בן אדם של שמחה, לא בן אדם של אירועים עצובים הוא רק מחפש את השמחה ואת הכיף, להיות עם חברים. החברים דאגו לשלט ולבירות ועיריית הרצליה עוזרת עם ההגברה, השולחנות והכיסאות. המטרה באירוע הזה היא להנציח אותו. לשתות בירה ולשמוע את המוזיקה שהוא אוהב. זה לעשות את מה שהוא אוהב. כך הוא היה מבלה את השישי הזה.

עידן שמחון

"ראש העיר היה פה היום והם עוזרים לנו במה שצריך. שלטים עם התמונה שלו יוצבו בחוף. היו לנו רגעים מאוד טובים ביחד בשנים האחרונות. הוא היה בן אדם שמח וחי ואוהב חברים ואוהב לצחוק. טורף את העולם כמה שהוא יכול. אנחנו במשפחה מנסים לעכל את מה שקרה. זה קשה. אחותי אמורה להתחתן עוד שבועיים ואנחנו צריכים להחליט מה אנחנו עושים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר