האירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום מאי דיין
האירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום מאי דיין

לזכרו של עידן שמחון: מאות אנשים בשקיעה, על החוף, במעגל אנושי מרגש. צפו בקליפ

מאות תושבים, חברים וקרובי משפחה הגיעו בשישי לחוף הדרומי כדי לשתות בירה, לשחק מטקות ולהאזין למוזיקה באירוע זיכרון לעידן שמחון ז"ל, שנהרג בשבוע שעבר בתאונת אופנוע. חברה של המשפחה, מאי דיין, הכינה קליפ מרגש לשיר שעידן כה אהב - "אלוף העולם"

פורסם בתאריך: 1.12.19 13:57

מאות תושבים, חברים וקרובי משפחה הגיעו ביום שישי בצהריים לחוף הדרומי בהרצליה כדי לקחת חלק באירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע במנהרה ברחוב לה גארדיה בתל אביב ביום שני בלילה, בשבוע שעבר. את האירוע ארגנו בני דודיו של עידן ז"ל וחבריו, יחד עם משפחתו, שרצו לקיים את הצוואה הלא כתובה של עידן ש"אהב את החיים", כפי שכל מי שהכיר אותו אומר. המשתתפים הגיעו לשתות בירה על החוף, לשחק מטקות ולהאזין למוזיקה, כל מה שעידן כה אהב לעשות. ביוזמת חברה של המשפחה, מאי דיין, יצרו החברים מעגל אנושי גדול והמשפחה יצרה מעגל אנושי קטן יותר בתוכו, תוך כדי האזנה לשיר שעידן כה אהב "אלוף העולם" של הזמר חנן בן ארי. דיין ארגנה את כולם, צילמה וערכה קליפ לזכרו של עידן, שאותו העלתה אתמול בלילה לפייסבוק.

צפו בקליפ שהכינה מאי דיין:

"זה היה השיר שעידן הכי אהב", מספרת אחותו דניאל לצומת השרון, "כשיצא השיר עידן שלח לנו הודעה בוואטסאפ המשפחתי שהשיר נכתב עליו. מאז השיר הזה הפך להיות הצלצול שלו כשהוא מתקשר לאמא שלי. זה הפך להיות השיר שלו ועכשיו השיר הזה קיבל משמעות עוד יותר חזקה. ביום שישי בצהריים הגענו כולנו לחוף הדרומי, ביד אחת בירה וביד השנייה מטקות, כמו שהוא נהג לעשות. עידן היה מסנן מדי פעם שאם יקרה לו משהו הוא היה רוצה שיחגגו לו ולא שיבכו עליו. הוא אהב את החיים, תמיד חייך ושמח. ככה הוא רצה שיזכרו אותו.

אירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום באדיבות המשפחה

עידן אהב את הים – כל זמן כשהיתה שמש הוא היה מגיע לחוף הדרומי בהרצליה עם בירה ומטקות. אז בני דודות שלנו, עומר ועדי, העלו את הרעיון לחגוג את החיים שלו. להנציח את עידן כמו שהוא חי את החיים, כמו שהוא רצה שננציח אותו. כדי להנציח את האירוע ואת עידן חברת המשפחה מאי דיין החליטה לצלם קליפ לזכרו על רקע השיר 'אלוף העולם' של חנן בן ארי. היא הציעה בספונטניות שנעשה שני מעגלים, אחד גדול של החברים ואחד קטן יותר בתוכו של המשפחה, לצלילי השיר של חנן בן ארי, וכך עשינו. דוד שלי שלח לחנן בן ארי הודעה שבה הוא סיפר כמה עידן אהב את השיר הזה והיה מחובר אליו וביקש שהוא ישיר אותו בטקס יום ה-30 (גילוי המצבה – מל"ג) של עידן. אנחנו מנסים להגיע אליו בכל דרך אפשרית וממש מקווים שזה יקרה".

אתמול בלילה כתבה דניאל בפייסבוק: "מקווה שאתה רואה אותנו מלמעלה – רואה בכמה אנשים נגעת וכמה אנשים אוהבים אותך. עידני, אלוף שלנו, תן לנו את הכוח להמשיך לחיות".

אביו של עידן, רון שמחון, כתב אתמול בפייסבוק: "אנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיע אתמול לחלוק כבוד לעידני שלנו. איבדנו בן וזכינו בהרבה ילדים. כל אחד ואחד מכם נכנסו לנו ללב. ככה עידני היה רוצה שנזכור אותו. תשמרו על עצמכם, עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע. תודה ללב הגדול של כל הילדים שקיבלנו במתנה. תודה מיוחדת לאומנית מאי דיין שהכינה סרטון זה עבורנו".

אירוע לזכרו של עידן שמחון ז"ל בחוף הדרומי. צילום באדיבות המשפחה

אמו של עידן, יפה, כתבה: "עידן ילד קסום שלי, הלב שלי מתפוצץ מגעגועים, אני גאה בך יותר מאי פעם עכשיו כשאני לומדת מי אתה באמת, כשאני לומדת להכיר אותך דרך הסיפורים האין סופיים עליך. ילד שלי כנראה שעשית עבודה מדהימה כי השארת לנו משפחה חדשה מדהימה. אני מקווה שאתה אוהב את מה שאתה רואה. מבטיחה לך שנמשיך את דרכך להנות מהחיים, לטרוף את החיים. אוהבת אותך בכל רמ"ח אברי לנצח נצחים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר