צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הבעלים של מעדניית יגאל בהרצליה פיתוח נדבק בקורונה ומזהיר את לקוחותיו

בהודעה שהפיץ היום יגאל יצקן הוא בישר לתושבים שנדבק בנגיף, ומבקש מכל מי שהיה במעדנייה בימים שני או חמישי להכנס לבידוד

פורסם בתאריך: 20.3.20 18:09

הבעלים של מעדניית יגאל ברחוב קדושי השואה 56 בהרצליה פיתוח, יגאל יצקן, נדבק בקורונה. בהודעה שהפיץ היום (שישי) הוא מבקש מלקוחותיו, אלו שהיו במעדניה ביום שני (9 במרץ) או ביום חמישי (12 במרץ) להכנס לבידוד. "אני כבר 38 שנה במקום, אני לא רוצה לפגוע באף אחד ולכן שלחתי את ההודעה", אמר היום לצומת השרון.

וכך כתב בהודעה: "לקוחות יקרים, לדאבוני נתבשרתי הבוקר כי נדבקתי בנגיף הקורונה. בקשה לי אליכם, לקוח שהיה בחנותי בימים שני 9.3 או חמישי 12.3 והיה בקרבתי מעל רבע שעה, עליו להיכנס לבידוד למשך 14 יום מרגע המפגש. חשוב לי לציין כי עלה לי החום בשני בערב (9.3), ועל אף שמד"א הודיעו לי להמשיך בשגרה נכנסתי לבידוד על דעת עצמי. לאחר שהתסמינים נעלמו ביום רביעי (11.3), התייעצתי שוב עם מד"א אשר אמרו בפירוש כי עליי להמשיך כבשגרה. ביום חמישי בערב התסמינים חזרו, ולאחר לחץ כבד על מד"א, הסכימו בשבת (14.3) לבדוק האם יש לי את הנגיף. התשובה הגיעה רק הבוקר, לאחר שמדי יום אני בקשר עם משרד הבריאות, וגם היום התוצאות הגיעו אלי רק לאחר שהתקשרתי לברר".

עוד כתב: "במהלך שהותי בחנות, כבכל פעם, שמרתי על הגיינה, עבדתי עם כפפות ושטפתי ידיים בתדירות גבוהה מהרגיל. נדבקתי ככל הנראה מחולה מאומתת אשר הייתה איתי באותה טיסה, וגם הפרסום אודותיה הגיע רק ביום שלישי (17.3) במהלך השבוע האחרון. מאחל לכולנו בריאות איתנה ובשורות טובות, שבת שלום! זמין לכל שאלה ובקשה, יגאל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפשר לפרט איזה תזמיני בדיוק היו להדבק?

  2. לקוחות נאמנים שלך

    שולחים החלמה מהירה ומאחלים רק בריאות!

  3. הדר

    כל הכבוד לאחריות הציבורית והדאגה לציבור וללקוחות. אני לא מכירה אותך ולדעתי גם לא קניתי אצלך, אך מבטיחה לך שאחרי יעבור זעם, והקורונה תשכח, כאשר תפתח את המעדניה, אבוא בשמחה לקנות אצלך . אנחעו צריכים עוד אנשים שהם פשוט בני אדם, באידיש יש לזה שם, מנטש, שלא מחפפים ולא משקרים. ישר כוחך איש יקר, וכל הכבוד. זה לא ברור כלל

  4. שולי

    די, כבר, תפסיקו לטוס, כל אלה שטסו הביאו את מספר חולי הקורונה הגבוה לישראל. תפסיקו לטוס

  5. יונה

    אינני מכירה את יגאל אבל חושבת שעשית דבר נפלא ובניגוד לרבים אחרים שמידת האיכפתיות שלהם שואפת לאפס (וכן בניגוד למערכת הבריאות – לא הרוםאים והאחיות אלא כל העסקנים בדרגים הגבוהים יותר -שעדיין לא מאופסת וזה בא על חשבון התושבים, לקחת אחריות על בריאות לקוחותיך.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למהנלא הכנסת את עצמל לבידוד הרי היית בחול
    חוסר אחריות !

  7. ענת. מחולון

    ואוו ריגש אותי איזה כייף לדעת ולראות אנושיות אמיתית מאחלת לך בריאות מבטיחה להגיע לקנות אצלך ובגלל האנושיות שבך.

  8. אופירה

    אשרייך שעצרת הכל למען בריאותך ולמען בריאות לקוחותיך וסובביך ודאגת לצאת לתקשורת וליידע את הציבור בבטחון מלא ובמלוא הדאגה.
    איחולי שתדע בריאות איתנה בקרוב אמן🙏
    תבורך מפי עליון🙏

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם העזת לטוס לחו"ל וגם לא בודדת את עצמך .העסק קודם להדבקת האוכלוסיה בחנות. לא מעשה גבורה הייתי אמורת

  10. אני

    לא מבינה על מה כל מחיאות הכפיים..האיש טס לחול בזמן הקורונה, הגיע חארץ ובמקום לשהות בבידוד שהרי הכריזו מתחילת מרץ שכל מי שמגיע מחול אמור להימצא בבידוד..ובמקום לעשות כך , הוא רץ לפתוח את העסק שלו כרגיל וככל הנראה בגלל חוסר אחריותו נדבקו בוודאי כמה מלקוחותיו..חסר אחריות חמדן וחצוף, שעוד מעז לכתוב שהחולה אומתה ב17/ 3 כלומר מאשים את השלטונות שהם לא דיווחו בזמן, במקום לקחת אחריות ולהודות שהוא איש חסר אחריות שבגלל התנהגותו אנשים יאכלו אותה. חצוף!

  11. אולגה וקנין

    היה צריך להישאר בבידוד ממש חמדנות על חשבון הציבור התמים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר