אוטובוסים של מטרופולין. צילום רגב כלף

מטרופולין מתחילה לחזור לשגרה: אלה הם הקווים שפעילותם תוגברה

חלק מהקווים ישובו לפעילות אחרי שלא הופעלו בשבועות האחרונים. בחלק מהקווים תתוגבר התדירות. בסופי השבוע עדיין לא תפעל תחבורה ציבורית

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:53

מטרופולין מאריכה החל מהבוקר (ג') את שעות הפעילות של מרבית קווי השירות בתחבורה הציבורית. חלק מהקווים ישובו לפעילות אחרי שלא הופעלו בשבועות האחרונים. בחלק מהקווים תתוגבר תדירות הנסיעות. בסופי השבוע, מיום חמישי בערב ועד יום ראשון בבוקר, לא תתקיים פעילות התחבורה הציבורית על פי הנחיות הממשלה.

הקווים שהוארכה פעילותם לשעות הערב, חלקם עד חצות, שעוברים גם בכפר סבא, רעננה והרצליה: 29 (הרצליה-רעננה-כפר סבא), 42 (פתח תקוה-כפר סבא), 47 (רעננה-תל אביב), 48 (הרצליה-תל אביב) ו-149 (כפר סבא-רעננה-תל אביב).

אלה הקווים שטרם חזרו לפעילות:

כפר סבא: 1, 5, 17,19,20, 37, 39, 40, 68, 259
רעננה: 2, 4, 5, 6 ,7 ,8, 16, 51, 54, 147, 502, 510
הרצליה: 3, 9, 13, 30, 32, 93

בחברה מדגישים כי בהתאם להנחיות הממשלה על ציבור הנוסעים להקפיד על התנהלות בטוחה בתוך האוטובוסים: חובתו של כל אדם לעטות מסכה בעת העלייה והשהיה באוטובוס; חובה לשמור מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם; בכל נסיעה יורשו לעלות עד 20 נוסעים בלבד; התשלום עבור הנסיעות הינו באמצעות כרטיס הרב קו בלבד (לא ניתן לשלם בעבור הנסיעה בכסף מזומן) ועל כן יש להגיע לנסיעה עם כרטיס רב קו טעון.

מחברת מטרופולין נמסר: "אנו מקווים כי מדיניות משרד התחבורה ומשרד הבריאות תמשיך לאפשר גידול והרחבה של מפות השירות בתחבורה הציבורית, על מנת שנוכל לשרת את הציבור ולהציע לנוסעים מענה אופטימלי עם פתיחת המשק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר