סרן נטע אורן ורס"ן אשר בן ישי

שני תושבי הרצליה ותושב כפר סבא בין חיילי המילואים שנבחרו למצטייני רמטכ"ל

סרן נטע אורן, קצינת טכנולוגיה ואחזקה, רב סרן ע', טייס בחייל האוויר, ורב סרן (מיל') אשר בן ישי, קצין הנדסה קרבית בחטיבת הנח"ל, קיבלו תעודות הצטיינות מהרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי

פורסם בתאריך: 6.5.21 14:17

השבוע נערך טקס מצטייני הרמטכ"ל במילואים. הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, העניק 40 תעודות הצטיינות לקצינים וחיילים מצטיינים במערך המילואים מיחידות צה"ל השונות, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל. ביניהם קיבלו תעודות הצטיינות גם שניים מתושבי הרצליה ותושב כפר סבא.

סרן (מיל') נטע אורן – קצינת טכנולוגיה ואחזקה בעוצבת סיני. אורן, בת 30, מתגוררת בהרצליה. בתפקידה היא אחראית על ניהול רכבים וצוותים של מפקדת האגד, שהוא מפותח, מבצעי ומספק מענה ושירות לכלל הגזרה. כשאינה במילואים, אורן עובדת כהנדסאית אדריכלות נוף לאחר שלמדה במכללת רופין. על קבלת ההצטיינות היא אומרת: "אני לא מבינה למה אני מצטיינת, אני בסך הכל עושה את העבודה שלי ומרגישה סיפוק ואחריות גדולה". אורן נבחרה לקבל את אות הצטיינות הרמטכ"ל בזכות עבודתה הקשה ומאמציה למלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר.

רב סרן (מיל') אשר בן ישי – קצין הנדסה קרבית בחטיבת הנח"ל. בן ישי בן ה-36 גר בהרצליה, הוא עורך דין, נשוי ואב ילד. בשנת 2005 התגייס לחיל הנדסה קרבית ושירת בגדוד 603 ולאחר סיום קורס קצינים שובץ בחטיבה הצפונית באוגדת עזה. לאחר מכן שירת כקמב"ץ (קצין מבצעים) הנדסה באוגדה 162. במרץ 2009 השתחרר בדרגת סרן וכעת עושה מילואים מזה 12 שנים בתפקיד קצין הנדסה ב׳ בחטיבה. בן ישי, לקח חלק במבצע צוק איתן ומספר כי זו הייתה חוויה מאוד משמעותית עבורו, ״הרגע הזה בו הצלחנו להשמיד את כל המנהרות באזור, היה מאוד מרגש עבורנו." בן ישי נבחר לקבל את אות הצטיינות הרמטכ"ל, על תרומתו הבולטת ליחידה, שירות מילואים פעיל ומקצועיותו.

רב סרן (מיל') ע' – טייס בחייל האוויר. ע' בן ה-43 מתגורר בכפר סבא. הוא נשוי ואב לשלושה, מנכ"ל ויזם של חברת סטרט אפ. ע' התגייס בשנת 1996 לקורס טיס 137, וסיים ב-1998 במגמת מסוקי קרב. את שירותו התחיל בטייסת 113, "הצרעה" כטייס מסוקי קרב ושירת שם במהלך היציאה מלבנון. לאחר תקופה מסויימת בשירותו הסדיר בטייסת, הטייסת נסגרה והוא עבר לטייסת 190, שם שירת בזמן מלחמת לבנון השנייה ומבצע חומת מגן. בין לבין, ביצע תפקידי הדרכה בבית ספר לטיסה. רס"ן (מיל') ע' השתחרר בשנת 2003. בתור איש מילואים חזר לטייסת 113 ושירת שם בזמן מבצע עופרת יצוקה וצוק איתן. בהיותו איש מילואים, החליט לפתוח עמותה של אנשי מילואים מהטייסת. העמותה החליטה להקים מכינה מכינה – מכינת "רקיע", המושתתת על ערכי חיל האוויר, בראשות אנשי הטייסת. הוא מספר: "רצינו לעשות משהו גדול יותר בעצמנו ולהשפיע החוצה, החלטנו שמקום כמו מכינה המושתתת על ערכי חיל האוויר זו הזדמנות מצויינת". בספטמבר 2020 נפתחו שערי המכינה בעיר חריש עם המחזור הראשון בו 22 חניכים מרקע מאוד מגוון. מנהל המכינה הוא איש מילואים בטייסת 113, רס"ן ג'. רס"ן (מיל') ע' נבחר לקבל את אות מצטיין הרמטכ"ל בזכות תרומתו הגדולה לחיל האוויר, לצבא ולקהילה ובזכות השתתפותו במספר מבצעים ומלחמות בסדיר ובמילואים בטייסת ופועלו יוצא הדופן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר