עידו גנור ומשפחתו

עידו גנור מת במפתיע בגיל 44. תרומת איבריו הצילה חיי חמישה אנשים

גנור, אב לשלושה, מת ממום מולד שלא ידע עליו, לאחר שהתעורר באחד הבקרים עם כאבי ראש חזקים במיוחד. איבריו הושתלו בחמישה אנשים. אשתו, חן: "זה סוג של נחמה שבסיפור הנורא הזה יכולנו לעזור ולתת תקווה לאנשים אחרים"

פורסם בתאריך: 9.5.21 15:59

איבריו של עידו גנור, בן 44 מהרצליה שהלך לעולמו בשבוע שעבר, העניקו חיים חדשים לחמישה אנשים. עידו ז"ל נפטר  בשבוע שעבר באופן מפתיע לאחר שסבל ממום מולד, שלא ידע על קיומו. "עידו היה אדם בריא. הוא לא סבל ממחלות ולא היו סימנים מקדימים", מספרת אשתו חן. "בשבת לפני כשבוע, הוא התעורר עם כאבי תופת בראש. הוא התלונן על כאבי ראש וצוואר, כאבים חזקים והוא התעורר עם צרחה. אלו היו כאבים שכדור לא יכל לעזור".
חן הזמינה אמבולנס ובמקביל את אביו של עידו שמתגורר לידם. "הילדים היו בבית ובהתחלה עידו עוד תקשר, כשהפרמדיקים נכנסו הוא כבר איבד את ההכרה". עידו פונה לבית החולים בילינסון ותוך שעה וחצי הוא כבר היה על שולחן הניתוחים. הרופאים נלחמו על חייו וביצעו שלושה ניתוחים, אך עידו לא שרד. ביום רביעי קבעו הרופאים שהוא מת מוות מוחי. אשתו חן שידעה שעידו רוצה לתרום את איבריו, חיפשה את האישור הסופי שלו, ומצאה את מה שחיפשה – כרטיס תורם איברים על שמו. "ידעתי שעידו רצה לתרום את איבריו ושזו הדרך שלו, אבל הייתי חייבת את האישור שלו. חיפשתי בחפצים שלו ומצאתי את כרטיס התורם עם השם שלו ואז ידעתי שזה מה שהוא היה רוצה שנעשה במצב הזה, שהאיברים שלו יצילו אנשים אחרים. חשוב לנו שהילדים שלו יגדלו ויידעו שאבא שלהם עזר לאנשים. עידו היה בנאדם טוב, איש טוב והסביבה אהבה אותו, הוא היה דבק של החברים ואדם שאהב את החיים. אני יודעת שבעקבות המקרה שלו, אנשים נוספים כבר חתמו על כרטיס אדי. נכון שזה כואב, אבל זה סוג של נחמה שבסיפור הנורא הזה יכולנו לעזור ולתת תקווה לאנשים אחרים".
איזה אבא הוא היה?
"הוא היה אבא מושלם, בעל מושלם והשלים אותי ופתאום נוצר החלל. הוא חסר לנו ואנחנו צריכים להתרגל למציאות החדשה. החברים והמשפחה דואגים ותומכים בנו. הוא עזב אותנו מוקדם מידי ואני צריכה להיות חזקה בשביל הילדים". אמו של עידו מוסיפה: "עידו נשמה גדולה ויקרה, שכולה טוב. כולו נתינה ועזרה".
איבריו של עידו הושתלו בחמישה אנשים: ריאה בגבר בן 71 הושתלה בבלינסון, כבד בגבר בן 73 הושתל באיכילוב, אונת כבד בילד בן 3 בשניידר, כליה בבן 64 בבילינסון, כליה ולבלב בבן 46 באיכילוב.
עידו השאיר אחריו את אשתו חן ושלושה ילדים: ילד בן שבע, ילדה בת שש וילדה בת שלוש.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שקרא וכאב

    נראה שהוא היה באמת מלא נתינה – גם ביומו האחרון.
    כוחות למשפחה.
    יהי זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר