הכירו את משרדי התיווך המובילים ברמת השרון

שוק הנדל"ן ברמת השרון מושך אליו תשומת לב רבה מכל תושבי השרון, בין אם לטובת רכישת דירה למגורים או דווקא להשקעה. בדקנו יחד עם מתווכים ברמת השרון, כיצד הם רואים את עבודתם ומה הטיפים שהם יכולים לתת למי ששוק הנדל"ן בעיר מעניין אותו

פורסם בתאריך: 9.4.18 20:58

רי/מקס ONE

"תעבוד בשקט, ההצלחה כבר תעשה רעש!"

מי בעסק: הזכיינים אלון וענת דיין, זוג בחיים האמיתיים וגם בעסק. אלון (43), מנכ"ל החברה ובפועל יושב בסניף כפר סבא וענת, סמנכ"לית בחברה, אחראית על גיוס סוכנים חדשים וביחד עם איריס ברנשטיין, מנהלת מערך ההדרכה של הסניפים, מלוות ומדריכות את הסוכנים החדשים של החברה בכל שאלה, בקשה או עניין. אלון וענת דיין אף זכו בשנת 2016 תואר אנשי השנה של רימקס ישראל. "תחת חברת RE/MAX ONE,עובדים 4 סניפים המשווקים נכסים באזורים מוגדרים: סניף רמת השרון (רמת השרון והרצלייה), סניף רעננה, סניף כפר סבא (כפר סבא והוד השרון) וסניף כוכב יאיר-צור יגאל, אשר משווק נכסים באזור אלפי מנשה, כוכב יאיר-צור יגאל וצור יצחק. לרשות המשרדים שלנו עומדים כ- 60 סוכנים אשר עברו תהליך הכשרה מקיף ומעמיק והם מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד."
איך התחיל: "הרומן שלי עם עולם הנדל"ן החל לפני כ-14 שנים, כשפתחתי את רימקס בנס ציונה, כי החלטתי להפוך משכיר לעצמאי, תחום הנדל"ן מאוד קרץ לי והחלטתי ללכת על זה עם רימקס. הגעתי לתחום הזה בלי ניסיון ובלי עבר בתחום, אבל מהר מאוד התברר לי שבחרתי בצעד שנכון לגמרי עבורי. תוך כמה שנים מכרתי את הסניף בנס ציונה (מתוך שיקולים גיאוגרפיים), ורכשתי את הזיכיון לסניף כפר סבא. בהתחלה עבדנו אני ועוד כ-8 סוכנים, תוך התרכזות בתחום היד שנייה בנדל"ן, קרי השכרה, קנייה ומכירה של נכסים. כיום RE/MAX ONE באזור השרון חולשת על פני 4 סניפים עם כ-60 סוכנים אשר הגיעו מקשת רחבה של עיסוקים. אלו, עברו הכשרה מקצועית בביה"ס לנדל"ן של RE/MAX ישראל והפכו בזכות הידע ושיטות העבודה הייחודיות שלנו, לאנשי מקצוע מובילים בתחומם."

הייחוד שלנו: "מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד שלנו RE/MAX ONE, הוא מערך הסוכנים העצום, שמחבר בין סוכני המשרד המסייעים זה לזה", מבהיר דיין בגאווה. "כמו כן, מי שמשתמש בעקרונות שאנו מלמדים בהכשרה (יושר, יושרה, אמינות, שקיפות, מקצוענות, מצוינות, אחריות, מחויבות ונחישות), מגיע הכי רחוק בתחום הזה ולראייה, אנחנו משרד התיווך מספר 1 מתוך 5 משרדים מצליחים ברימקס ישראל, עם 4 סניפים משגשגים באזור השרון וסוכנים המגיעים לעבודה חדורי מוטיבציה גבוהה ועם חיוך. כולם, מחויבים להצלחה ובעלי אחריות אישית ואתית גבוהה. כל סוכן אצלנו חותם על קוד אתיקה המחייב אותו לעבוד על פי עקרונות אלו."

אלון דיין

אלון דיין

הקשר עם הלקוחות: "להיות סוכן נדל"ן זה להגשים לאנשים את החלום הכי גדול שלהם – בית! וכשאתה נמצא בשליחות אדירה שכזו, אתה חייב לזכור שטובת הלקוח היא טובתך ולהיפך. יתרה מכך, עבודת השטח של הסוכנים מביאה עימה גם קשרים אישיים עם הלקוחות שלנו וגם מצבים בהם לקוח מביא לקוח, בשל רמת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות גבוהה לכל לקוח. בכל עסקת נדל"ן אנו שמים דגש על הכרת הלקוח וצרכיו האישיים, כולל ההיבט הכלכלי, המצב האישי ואפילו חשיבה לטווח ארוך, למשל זוג צעיר ללא ילדים המחפש דירה ומעוניין במיקום הקרוב לבתי ספר, כבר במהלך החיפוש, נעזור להם ונרחיב את טווח האופציות, על מנת לתת בידם מספר אופציות מתאימות לבחירה."

סוקולוב 81 רמת השרון טל. 03-5494948

[email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר