ארז בנודיס (במרכז). צילום ולדי מויסייב
ארז בנודיס (במרכז). צילום ולדי מויסייב

הפועל הרצליה במשחק על כל הקופה: "כמו גמר גביע בשבילנו"

האדומים ינסו להשאיר בחיים את חלום העלייה, כשיארחו בחצי גמר פלייאוף העלייה ללאומית את הפועל רובי שפירא חיפה. “אנחנו יכולים לעשות דברים יפים”, התכונן המאמן ארז בנודיס

פורסם בתאריך: 3.5.18 10:56

הפועל הרצליה תתחיל בשישי (15:00, אצטדיון הרצליה) את המסע, אותו היא מקווה לסיים עם הכרטיס המיוחל לליגה הלאומית. הקבוצה של ארז בנודיס תארח למשחק אחד ומכריע את הפועל רובי שפירא חיפה, שהמנצחת בו תעלה לגמר מחוז צפון של ליגה א’. שתי זוכות פלייאוף המחוזות, מצפון ומדרום, ייפגשו למפגש מכריע, והמנצחת בו תפגוש את הקבוצה מהמקום ה-14 בליגה הלאומית, כשכרגע נראה שזו תהיה הפועל כפר סבא.

האדומים סיימו עם העונה הסדירה במקום השלישי, אחרי ניצחון 0:2 ביתי במחזור האחרון על מכבי צור שלום, בזכות שערים של יואל אבוחצירה ואיציק אבושדיד (בפנדל). “אני די מרוצה מקצב צבירת הנקודות של הקבוצה”, סיכם בנודיס את העונה הסדירה של קבוצתו. “אני חושב שבנינו קבוצה צעירה, כשרונית וטובה מאוד, ששיחקה כדורגל אטרקטיבי. ראינו גם התקדמות גדולה של השחקנים הצעירים הרבים שיש בקבוצה ועכשיו אנחנו עם הפנים לקראת משחק הפלייאוף מול הפועל רובי שפירא, שהוא כמו גמר גביע בשבילנו”.

קבוצת האוהדים מחיפה סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה, ושני המשחקים בין הקבוצות העונה הסתיימו כשידה של הרצליה הייתה על העליונה, עם שני ניצחונות 1:2. “כל קבוצה שמגיעה לפלייאוף היא קבוצה טובה”, מחמיא המאמן ליריבה. “הליגה הייתה מאוד חזקה השנה והיו הרבה קבוצות טובות. אני לא מסתכל על הניצחונות מולם העונה, מהניסיון שלי במשחק כזה צריך להביא הרבה מזל מעבר ליכולת ולתפוס את הגל הנכון בזמן הנכון”.

בהרצליה, כזכור, משחקים לא מעט שחקנים צעירים, חלקם מושאלים ממכבי תל אביב. “אני לא חושב שהקהל והעניין סביב המשחק ישפיעו עליהם”, אומר בנודיס. “ שיחקנו לפני שבועיים נגד אום אל פאחם עם 4,000 צופים ביציע. השחקנים שלי אמנם צעירים אבל בראש הם מאוד בוגרים ואני בטוח שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים במשחק הזה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר