PET BEST מציגה: מהפכת חיות המחמד בישראל. צילום: טל בדרק
PET BEST מציגה: מהפכת חיות המחמד בישראל. צילום: טל בדרק

PET BEST מציגה: מהפכת חיות המחמד בישראל

זהו סיפור סינדרלה גרסת ההולכים על ארבע - חיות מחמד שישנו בעבר על שמיכה ישנה בחצר ואכלו שאריות, מתפנקות כיום בבשרים ובדגים משובחים, ישנות על מזרנים אורתופדיים ונהנות משגרת טיפוח שכוללת בין היתר קרם רגליים ובשמים. הכירו את PET BEST, סופרמרקט ענק וראשון מסוגו המוקדש לחיות מחמד ומביא את כל החידושים בתחום 

פורסם בתאריך: 20.8.20 16:54

בעבר זה היה פשוט: חיות המחמד אכלו שאריות מזון, ישנו על שמיכה ישנה בחצר, וקיבלו שטיפה בצינור פעם בחודש, בייחוד על מנת להרחיק מהם את הזבובים. אך גישת הטיפול בחיות מחמד השתנתה לחלוטין בשנים האחרונות, וכיום מנהלות רבות מחיות המחמד בישראל סגנון חיים נחשק הכולל מאכלי בריאות, שגרת טיפוח קפדנית, שינה על מיטות מעוצבות ועוד מגוון פינוקים.

קרובים לצלחת – מהפכת התזונה של בעלי החיים

ככל שמגמת הבריאות צוברת תאוצה, היא מגיעה לא רק לצלחת שלנו אלא גם לצלחת של בעלי החיים תוך מודעות להשמנת יתר, לבעיות ראייה, ובעיות אחרות שפוגעות באורך ובאיכות חייהן. בתוך כך התפתחו בתחום המזון לבעלי חיים בעיקר אוכל לכלבים וחתולים שלוש קטגוריות עיקריות: בסיסי, פרמיום וסופר פרמיום. ההבדל ביניהן נע בכמות ובאיכות החלבונים והבשר: חלבונים איכותיים מן החי מול אבקת חלבון או שאריות מתעשיית הבשר.

בין הקטגוריות הייחודיות שהתפתחו בתחום ניתן למצוא מזונות על בסיס דגים, כבש או עוף, מזון מותאם לגזעים ייחודיים (כמו חתולי סניו או חתולים פרסיים), מזון נטול גלוטן, מזון טבעוני, מזון ייעודי לחיות מסורסות ומעוקרות, ואף מזון לבעלי חיים לבני פרווה– למניעת היווצרות כתמים כהים.

מעבר לחלבונים איכותיים מצטיינים מזונות הסופר פרמיום גם בשילוב מינרלים וויטמינים חיוניים. כך לדוגמה מותג הסופר-פרמיום Nature Protection משלב את מינרל ה –MicroZeoGen ולו יותר מ-15 השפעות חיוביות על בריאות חיות המחמד. בין היתר מסייע המינרל בניקוי רעלנים, מתכות כבדות ואמוניה מגוף החייה, שיפור הספיגה של חומרים מזינים וחיזוק המערכת החיסונית.

ישנים טוב – מיטות מעוצבות ואורתופדיות

חיות המחמד כבר מזמן לא מסתפקות בשמיכה ישנה בפינת החדר. מסתבר שעיצוב המיטה להולכים על ארבע הופך לנישה משמעותית בעיצוב הבית: החל ממיטה נסיכותית לחתלתולה המיוחסת מפרווה אוורירית בוורוד ולבן, דרך מיטת דואונט מעוטרת בהדפסי סוכריות צבעוניות, איגלו אורבאני בהדפס בהשראת ניו-יורק, ומיטת דנדי עם מזרון בתיפורי קאפיטונז'.

למעוניינים להשקיע בבריאות בעלי החיים, סדרת מיטות אורתופדיות חדשה לכלב בנויה משתי שכבות של ספוג זיכרון במבנה תבנית ביצים מפזרת לחצים המסייעת לכלבים הסובלים מבעיות פרקים, כאבי שרירים, פריצות דיסק או ממחלת אגן ניוונית.

כלב בניחוח יסמין, וניל, או פרחים אביביים?

מי ים המלח הוכחו כמעשירים ואף כמסייעים בתהליכי שיקום של העור והפרווה בשל הריכוז הגבוה של מינרלים המצויים בהם (סידן מגנזיום, ברומיד, אשלגן ועוד). סדרת מוצרי טיפוח חדשה לכלבים ולחתולים המבוססת על מי ים המלח משלבת מגוון תמציות שמנים וצמחים וכוללת קרם רגליים לריכוך כפות רגלי החיה, נוזל לניקוי עיניים משאריות לכלוך ודמעות יבשות, מסיכת בוץ להקלה על כאבי מפרקים, סדרת שמפו לכלבים ובשמים אשר לא רק מבשמים את פרוות הכלב ומונעים ריחות רעים, אלא גם שומרים על לחות הפרווה ובריאותה.

בין הדגמים הבולטים: בושם בניחוח עדין של פרחי אביב, בושם "אהבת גורים" המותאם לעורם העדין של גורי כלבים, ודגם "חלום לבן" מסייע למנוע כתמים כהים לכלבים לבני פרווה כולם מחומרים טבעיים בלבד ללא פרבנים וללא אלכוהול.

PETBEST. גן העדן לחיית המחמד שלכם. צילום: טל בדרק

PETBEST. גן העדן לחיית המחמד שלכם. צילום: טל בדרק

איפה ניתן למצוא?

ריבוי קטגוריות המזון, הטיפוח והציוד השונות, הגביר את הצורך ביעוץ מקצועי להתאמת מזון, ציוד ומוצרים נלווים המותאמים לצרכי החיה הייחודיים. בימים אלו נפתח סופרמרקט ראשון מסוגו בישראל המשתרע על כ-700 מ"ר, ומתמחה במזון ובציוד לחיות מחמד בהרצליה.

"מדובר ב'ואן סטופ שופ' עם כל פתרונות המזון והציוד הנלווה לחיות המחמד במקום אחד", מרחיב גדי עידן, מבעלי Pet-Best. "כאשר מגוון המזונות והפתרונות הולך ומתרחב וההתאמה לצרכי החייה חייבת להיות אישית ומדויקת, צרכנים מעדיפים להגיע פיזית, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתאים את המזון והציוד לצורכי החיה הייחודיים".

לצד החנות עם חניה צמודה חינם, מציע Pet-Best גם חנות חיות און-ליין ושירות משלוחים חינם בפריסה ארצית: "אנחנו מאמינים כי על מנת להציע שירות כולל בתחום חשוב להציע שירות בשלושה ערוצים במקביל: חנויות פיזיות, מוקד טלפוני מקצועי, ואתר און ליין מגוון עם שירות משלוחים מהיר מאחוריו".

 

Pet-Best

כתובת: המעפילים 3, הרצליה- כפר שמריהו

משלוחים חינם בפריסה ארצית

מעבר לאתר

פט בסט ממליצים לקרוא על מידע נוסף בנושא בעלי חיים באתר פט נט 

טלפון: 3647*

כל המבחר, כל האיכות שחיית המחמד שלכם צריכה. צילום: טל בדרק

כל המבחר, כל האיכות שחיית המחמד שלכם צריכה. צילום: טל בדרק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר