טיפול מזותרפיה
מזותרפיה (Shutterstock) צילום: skvalval

טיפול מזותרפיה: טיפול אנטי אייג'ינג מהפכני – הכירו את הקוסמטיקאיות המובילות

סימני הגיל ניכרים? החלו להופיע קמטוטים, צלקות או כתמי פיגמנטציה? מעוניינת בעור פנים צעיר, חיוני בריא ואחיד? הכירי את הטיפול היעיל ביותר למיצוק וחידוש מרקם העור באמצעות הזנת העור במינרלים ויטמינים ונוגדי חמצון איכותיים

פורסם בתאריך: 16.1.20 17:51

כבר בעשור השלישי לחיינו נתחיל לראות סימנים ראשונים של הזדקנות עור הפנים. חוסר בשתייה, עישון, שינויים הורמונלים או פגעי מזג האוויר משפיעים באופן ישיר על עורנו. כמענה לרפיון העור, כתמי פיגמנטציה, צלקות, קמטוטים אקנה ושאר בעיות עור פותחה שיטת טיפול המזותרפיה. זוהי שיטת טיפול יעילה ובדוקה המוכיחה את עצמה במשך יותר משלושה עשורים כשיטה הבטוחה ביותר לחידוש ורענון העור ידי הזנתו בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות ישירות לאזור הרצוי.

השיטה מבוססת על החדרה תת עורית ממוקדת וישירה של חומרים מזינים איכותיים אל הדרמיס על מנת לעודד את חידוש תאי העור באמצעות פציעה מבוקרת. מאות מחטים זעירים חודרים אל תוך השכבה הפנימית של העור ומעודדים אותו להתנעת תהליכי התחדשות וייצור קולוגן כתגובה טבעית לריפוי עצמי. התוצאה – מראה צעיר, קורן ובריא.

מוניקה פכטר

טיפול מזותרפיה – המרכז לאסתטיקה מוניקה פכטר

בטיפול פנים, אין מקום לטעויות – אתם חייבים לדעת שאתן בידיים הטובות ביותר. מוניקה פכטר, דרמותרפיסטית, אשר מובילה ב-20 השנים האחרונות את עולם האסטתיקה והיופי בישראל מציעה טיפולי מזותרפיה בהתאמה אישית. בפגישת האבחון המקצועית, תאבחן מוניקה את עורכם, תכיר את שגרת הטיפוח, התזונה וההרגלים שלכם על מנת להתאים לכם טיפול אישי שימקסם את התוצאות. זאת, במקביל לשימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות ביותר בתחום.

שיטת הטיפול בה דוגלת מוניקה פכטר הינה טיפול ממוקד ולא פולשני. טיפול המעניק מענה איכותי לפנים ולגוף ללא צורך בפרוצדורות כירורגיות. "מטרת הטיפול הינה לעודד התחדשות של העור באופן טבעי ובטוח. משך הטיפול הינו בין 40 – 30 דקות ומיד לאחריו ניתן לחזור לשגרת היום יום תוך המשך טיפוח לקבלת תוצאות מקסימליות, לאורך זמן" מסבירה פכטר. כל טיפול מזותרפיה בקליניקה של מוניקה פכטר כולל טיפול משלים בטכנולוגיית PHOTOBIODYNAMIC THERAPY למיקסום תוצאות. "השנים עוברות ואנחנו מתבגרים. כתוצאה מתהליכי הזדקנות העור, קרמים ומסכות מאבדים מהאפקטיביות שלהם כך שהם אינם יכולים לחדור לשכבות העמוקות של העור.

"בטיפול בשיטת המזותרפיה במרפאה שלי אנו מחדירים לעומק העור (הדרמיס) חומרים ביולוגיים פעילים. הקוקטיל המורכב מויטמינים, חומצות אמינו, פפדים, אנזימים, נוגדי חמצון, ומינרלים אני מרכיבה לכל אחת ואחד בהתאמה אישית בהתאם למצב העור ומאפיינו" מסבירה פכטר ומוסיפה "כאשר החומרים המזינים חודרים לעור, הם מעודדים ייצור של קולגן ואלסטין. כך, הם משקמים ומשפרים את מבנה העור בפנים, מטשטשים קמטוטים, ומחזירים לעור את הגמישות והמראה החיוני והבוהק שלו".

צילום: FREEPIK

צילום: FREEPIK

מומחיות – נסיון – חדשנות
השיטה הייחודית למוניקה פכטר מוכיחה את עצמה זה העשור השני, מאות לקוחות מרוצות וחוזרות מעידות על סטנדרט טיפול גבוהה, מקצועי ובעיקר אישי. "הייתי בקליניקות אחרות שבהן הקוסמטיקאית משמשת במכשיר יחידני ושיטה אחידה לכולם, וזה פשוט לא נכון. אנחנו בני אדם שונים, מה שהתאים לחברה שלי לא בהכרח יטיב איתי" מסבירה לי לקוחה קבועה בקליניקה של פכטר. כמו רבות אחרות היא הפכה לשגרירה של המקום הודות לתוצאות מעולות. "כשהגעתי למוניקה קיבלתי תכנית טיפולים מותאמת אישית, ליווי ומעקב. התוכנית כללה שילוב של כמה טכניקות, מכשירים ושיטות. אין ספק שנעשה שימוש בחומרים סופר איכותיים. התוצאות מדברות בעד עצמן, זה ששואלים אותי לפחות פעמיים בשבוע על עור הפנים שלי אומר לי שאני במקום הנכון" היא מסכמת.

מה סוד הקסם של הקוסמטיקאית הפרא רפואית מרעננה? ראשית, הוותק והניסיון.

מוניקה פכטר הינה דרמותרפיסטית ומומחית בניקוז לינפתי מדופלמת כבר למעלה משני עשורים. לאחר שסיימה את לימודיה באקדמיה ללימודי קוסמטיקה מדעית בארגנטינה, המשיכה מוניקה להשתלם בהכשרה נוספת, בבית ספר לקוסמטיקה ואסתטיקה רפואית וקבלה תעודה קוסמטיקה P.M.E .
כיום מוניקה נחשבת לקוסמטיקאית ומומחית בטיפול בעור מהמובילות בישראל והיא מבצעת מגוון רחב טיפולים אסתטיים לא פולשניים. תוסיפו לזה מכשור עתידני, יחס אישי ושיטות טיפול עדכניות ותקבלו את כל הסיבות לבחור במוניקה פכטר.

טיפול משלים – תוצאות מקסימליות

על מנת לשמר את תוצאות הטיפול, לא די בהגעה לקליניקה. יש להקפיד על שגרת טיפוח איכותית המתבססת על תכשירי קוסמטיקה מובילים. ליין המוצרים שיצאו תחת ידה של מוניקה פכטר מיוצרים בסטנדרטים גבוהים, ומבוססים על טכנולוגיות ייצור מתקדמות וחומרי גלם פעילים בריכוזים גבוהים.
"כלל המוצרים פותחו בתנאי מעבדה מחמירים, בגישה מדעית ורמת מחקר גבוהה. מוצרי המותג של מוניקה פכטר מהווים טיפול ביתי מקצועי משלים ואפקטיבי המעניקים תוצאות אופטימליות לקבלת מראה בריא, חיוני ונעים למגע" מסכמת פכטר.

מוניקה פכטר. צילום: ענת קזולה

מוניקה פכטר. צילום: ענת קזולה

לעור שלך מגיע הטוב ביותר – המרכז לאסתטיקה מוניקה פכטר
כתובת: לוי אשכול 2, רעננה
טלפון: 09-7450172
שעות פעילות: א' – ה' 9:00-17:00, ו' 8:00-13:00
אתר הבית
פייסבוק
אינסטגרם


אתי וולף: קוסמטיקה רפואית בשיטת E.W.A

כשאומרים אנטי אייגינ'ג אומרים אתי וולף. שני עשורים, מאות לקוחות ועשרות תלמידות יעידו כי וולף היא מהקוסמטיקאיות המובילות בישראל. הודות לידע, המומחיות והמקצועיות הפכה הקליניקה שבבעלותה למוקד עליה לנשים וגברים החפצים בעור בריא, קורן וצעיר.

הקליניקה מאופיינת בסטנדרטים בינלאומיים של איכות, סטריליות וקדמה. בחדרי הטיפול תוכלו לפגוש את מיטב המכשירים המתקדמים בעולם הקוסמטיקה והיופי, אך סוד ההצלחה האמיתי של המקום הוא – שיטות הטיפול אותן פיתחה וולף לאורך השנים. אם במזותרפיה המטרה העיקרית היא להגיע לשכבת הדרמיס של העור, הרי שוולף פיתחה מגמה לטפל בכל 3 שכבות העור, להזין אותם בחומרים איכותיים על מנת להצעיר את העור ולהניע תהליכים של חידוש ומיצוק העור. את חלון ההזדמנויות המתרחש במהלך הטיפול וולף מנצלת היטב על מנת להחדיר לעור הפנים – תרכובת של ויטמינים, מינרלים, פפטידים וחומצות אמינו.

סוד הקסם של טיפולי המזותרפיה אצל וולף הוא המכשיר: "NANO MESO SKIN BOOSTER" באמצעות עט חשמלית ומחטים מדויקים מתקיים הליך משלים לתהליך הפציעה המבוקרת של העור. ישירות לאזור הרצוי מוחדרים חומרים מזינים ייחודיים של ד"ר קליין שמרעננים את העור, מעודדים את חידוש התאים, מעוררים את ייצור הקולגן והאלסטין ובעיקר חלבונים שמשפרים את קצב זרימת הדם וממצקים את העור.

"NANO MESO SKIN BOOSTER" הוא המילה האחרונה בחדשנות הטכנולוגית בתחום. הרבה הודות לצינורית העילית אשר עובר בסינרגיה עם המזרקים ומחדיר את טיפות ההזנה ישירות לעור מיד בהליך, כך שחלון ההזדמנויות מנוצל במלואו. שלושת דקות הזהב הללו משפרות את התוצאות ב-50%. תוצאות טובות יותר ומהירות יותר."מזותרפיה היא שיטת טיפול טבעית, בטוחה ובלתי פולשנית" מסבירה וולף. "על מנת לגרום לשינוי בעור אנו נדרשים לגרום לפציעה מבוקרת של העור, אבל במיידי גם לשקם אותו. השיקום נעשה באמצעות החדרה של חומרים ביו ממטים הקטנים ממולקולת העור שמחקים את הפעולה הטבעית של העור. 3-7 הפפטידים המוחדרים לעור הפנים אלו הם חלבונים חיוניים שיהוו את התשתית החדשה לבניית סיבים שיחוללו את השינוי. למעשה, אלו אבני הבנייה של העור שלנו.

אתי וולף. צילום: שני וולף

אתי וולף. צילום: שני וולף

בדרך כלל פפטידים בתכשירים יהיו במינון של עד 1.5%, התכשירים איתם אני עובדת, תכשירים של ד"ר קליין מכילים 6% חלבונים, ההבדל העצום הזה מוביל למיקסום תוצאות, גם באזורים רגישים כמו אזור העיניים".
להתאהב בעצמך מחדש – עור פנים נקי מפיגמנטציות, מוצק, בריא וזוהר.

בפגישה הראשונית תאבחן וולף את עור הפנים שלך – האם זהו עור דק? עור שמן? עור עם נקבוביות פתוחות? מה מצב מאגר החלבונים הטבעי שלך? על פי המאפיינים הייחודים שלך תבנה תכנית טיפול ייעודית הכוללת המשך טיפול בבית. התוצאות של וולף הן רמה אחת מעל כולן – מצד אחד מינימום של תופעות לוואי וחזרה מהירה לשגרה ומאידך הצערת העור בצורה האיכותית ביותר.

את מוכנה לגל המחמאות? הצטרפי להצלחה בדוקה ובטוחה.

באדיבות אתי וולף

באדיבות אתי וולף

אתי וולף
כתובת: רח׳ משכית 35, מרכזים 2001 , הרצליה פיתוח
טלפון: 1700-55-72-72
קישור לאתר
מייל:[email protected]


הקוסמטיקאית הפרא רפואית אנג'לה פיטרמן: "זול עולה ביוקר"

אחרי מאות שנים של טיפוח נשים, אימץ עולם הרפואה האסתטית את שיטת המזותרפיה, שהומצאה במקום עבור טיפול בכאב והפכה לשיטת הזרקה תת עורית. הקוסמטיקאית הפרא רפואית אנג'לה פיטרמן מסבירה איך עובדת השיטה ולמה חשוב למצוא את אשת המקצוע הטובה ביותר לטיפול הזה.

מאז ומתמיד נשים תמיד טיפחו את עצמן, אך הטכנולוגיות של המאה האחרונה העניקו להן את היכולת לשמר את מראן הצעיר על ידי טיפולי יופי שונים. אחד הטיפולים הוותיקים הוא המזותרפיה, שיטת הזרקה תת עורית, שהומצאה לפני כשישה עשורים עבור הרפואה לטיפול בכאב, כדי לפזר את החומר המוזרק באופן אחיד ובמנות קטנות. מחקרים הוכיחו כי השפעת התרופה לכאב הייתה יעילה יותר בשיטה הזו.

אנג'לה פיטרמן beauty angels . צילום: אולגה פבלובסקי

אנג'לה פיטרמן beauty angels . צילום: אולגה פבלובסקי

כמה עשרות שנים לאחר מכן, כשהתפתחה הרפואה האסתטית, הבינו בעולם הטיפוח כי זו השיטה היעילה לשפר את מרקם העור. ואכן, המזותרפיה מטפלת בקמטים, בנפילת עור הפנים, בצלקות וסימני מתיחה, אקנה, כתמי פיגמנטציה ועוד.

הטיפול הפרא-רפואי מתמקד במיצוק עור הפנים ושיפור הטקסטורה והאלסטיות של העור, באמצעות הטיפול הקלאסי בזריקות, או באמצעות אלקטרופורציה, שיטה פיזיקלית להחדרת חומרים אל התא.

"טיפול המזותרפיה מתמקד בפציעת העור על ידי אורכי מחט שונים", מסבירה הקוסמטיקאית הפרא רפואית אנג'לה פיטרמן, "המחטים מנקבות בצפיפות את העור וגורמות לתהליך דלקתי בעור. מנגנון ריפוי הפצע בגופנו מטפל בדלקת וגורם ליצירת רקמה חדשה ובריאה יותר, ובכך אנו זוכים בשכבת עור בריאה וצעירה יותר."

למרות שמדובר בשיטה המחדירה מחטים אל העור, אין מדובר בפעולה כואבת, להיפך, הרי מדובר בשיטה שהומצאה לטיפול בכאב. עם זאת, כשמחליטים לטפל בפנים באמצעות טיפול יופי, צריך לדעת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר, כדי שלא להצטער אחר כך. פיטרמן, שהקדישה את חייה לאהבת הטיפוח והקוסמטיקה והפכה לאחת מהטובות בתחומה, מסבירה מה קורה כשהמטפל לא עובד נכון. "במקום שהמחטים ינקבו את העור, הן שורטות ופוצעות אותו והדלקת היא שטחית בלבד, לא נעשית פעולת חידוש אידיאלית לעור, אלא גירוי לא רצוי שמזיק ומפריע לעור, ויכול לגרום גם להתפתחות פיגמנטציה. לכן, כשאתן בוחרות מטפלת לעור הפנים שלכן, תבחנו פרמטרים נוספים מלבד המחיר, כי לפעמים, זול עולה לנו ביוקר".

במהלך השנים למדה פיטרמן איך לשפר את מצב העור, כל הזמן נרשמה ללימודים ולקורסים, למדה באקדמיה הגבוהה לקוסמטיקה פרא רפואית של חוה זינגבוים ובהמשך אף סיימה כמצטיינת ב – skin academy בברצלונה, שם רכשה ידע וטכניקות מהמתקדמות בעולם. את כל הידע שצברה היא מעניקה ללקוחות שלה בקליניקה הממוקמת בביתה שבהרצליה הילס, אך בנוסף, היא מקפידה לתת להם שלווה.

"בשביל לתת ללקוחה את הפרטיות והשקט, אני צריכה מקום שקט שאין אצל אף אחד", היא אומרת. "אני אוהבת לעבוד בשקט, כי אז אני מרגישה את החיבור עם הלקוחה, הכי כיף, לתת את הכל ולהיות מרוכזת רק בה. יש לי קסם בידיים והקונספט שלי הוא, שאני מוכנה לוותר על עסקה אבל לא אוותר על האמת שלי. לא אשקר ללקוחה ואתן לה סתם טיפול, כי אם אדאג רק לכסף, אאבד את עצמי את המקצועיות והמהות שלי. אני לא מסחרית, אני עומדת על העקרונות שלי ולכן אני מעדיפה שהלקוחה שלי תבין את התהליך שהיא עוברת איתי ותבין שהיא לא באה לטיפול זול. החיבור עם הלקוחה, האנרגיה, הפסיכולוגיה, כל הדברים האלה יותר חשובים לי מהכל".

אנג'לה פיטרמן beauty angels

כתובת: אריק איינשטיין 28 הרצליה הילס

טלפון: 0507844489

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

צילום: אולגה פבלובסקי

צילום: אולגה פבלובסקי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר