מנעולנים מומלצים בנתניה, צילום: ממאגר Ingimage
מנעולנים מומלצים בנתניה, צילום: ממאגר Ingimage

מנעולנים מומלצים בנתניה: הכירו את דוד מוריה

הם מגיעים אליכם ברגעים קשים בחיים ומצליחים לשחרר אתכם לחופשי. מדובר במנעולנים שעונים במהירות לכל קריאה ומחזירים אתכם לסדר היום שלכם. אחד כזה הוא דוד מוריה, שמחלץ אנשים יום אחר יום

פורסם בתאריך: 24.8.20 10:43

אם אומרים על רופאים ותיקים שאין דבר שהם לא ראו במהלך הקריירה שלהם, הרי במקרה של דוד מוריה, מנעולן במקצועו, אין שום מנעול שהוא לא הספיק לפרוץ. דוד הוא מנעולן מוסמך בעל 15 שנות ניסיון בתחום. את דרכו החל בגיל צעיר כשעבד כמנעולן עצמאי בנתניה והסביבה, ועם השנים רכש עוד כישורים והכניס שירותים נוספים לסל שהוא מציע. לאחרונה הוא סיים קורס מנעולנות מקצועי וקיבל תעודת הסמכה רשמית, וכיום הוא ממשיך לעבוד ולחלץ את כל חסרי המזל שננעלו מחוץ לבתיהם.

לפתוח כל דלת

פריצת מנעולים היא מיומנות שדורשת היכרות עם מנגנוני מנעולים שונים, יד עדינה ויציבה וסבלנות. אין מנעול שאי אפשר לפרוץ, זה הכל עניין של הכלים שבהם משתמשים והיד שמחזיקה אותם. השירותים שמציע דוד נועדו לספק פתרונות רוחביים לכל בעיה או צורך, בין אם מדובר בפריצת מנעול פשוט בדלת, החלפה והתקנה של צילינדרים לדלת, התקנות ג'ויילים ותיקון של כל מה שקשור לפרזול הדלת.

חי ונושם את המקצוע, מוריה. צילום עצמי

חי ונושם את המקצוע, מוריה. צילום עצמי

חכו שם, אני מגיע

אם אי פעם נתקעתם מחוץ לדלת אתם יודעים כבר כמה מעצבן הרגע הזה. אתם תקועים בחוץ, בחום או בקור, לא יכולים להיכנס הביתה כדי להעביר את הזמן ולראות טלוויזיה.

החלק הכי גרוע הוא שכל שנייה שעוברת אתם רק מתעצבנים על עצמכם יותר ויותר, על כך שלא הייתם מספיק אחראים כדי לשכפל את המפתח הנוסף שתכננתם לשכפל כבר לפני מספר חודשים.

למזלכם לא תצטרכו להתבשל ברחמים עצמיים יותר מדי זמן, השירות שמספק דוד הוא שירות מהיר מכל הבחינות. מרגע שהתקשרתם להזמין אותו לפרוץ עבורכם דלת או לפתור כל בעיה, תוכלו לצפות לו כבר בתוך זמן קצר שיגיע, יבצע את העבודה וישיב אתכם חזרה אל ביתכם.

להיות בידיים טובות, מוריה. צילום עצמי

להיות בידיים טובות, מוריה. צילום עצמי

שירות זו אומנות

אחד הדברים עליהם דוד שם את הדגש הגדול ביותר הוא תודעת השירות והאופן שבו הוא עוזר לכל אחד ואחת מלקוחותיו. "מתוך ההיכרות הרבה שיש לי עם התחום אני יודע שמדובר במצב מאוד רגיש עבור אנשים", הוא מודה.

"חלקם נמצאים באמצע יום עמוס, צריכים לאסוף את הילדים או להגיע לעבודה או לאימון, וזה פשוט תוקע להם את כל היום. מתוך הבנה של המצוקה אני תמיד משתדל להגיע כמה שיותר מהר, לעשות את העבודה בצורה איכותית וזריזה ולשחרר אותם במהירות בחזרה ליום העסוק שלהם".

גיבורים לא תמיד לובשים גלימה, ובמקרה של דוד מוריה כח העל שיציל אתכם מכל צרה הוא ארגז כלים פשוט וידיים מקצועיות. אם נתקעתם ואתם צריכים מישהו שיעזור לכם להיכנס חזרה לדירה, פשוט התקשרו לדוד והוא ישמח להגיע ולעזור לכם.

אזור פעילות: נתניה והסביבה

טלפון: 052-3931553

שעות פעילות: 24/6

למעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומי מרי

    שרות ברמה גבוהה, מקצועי, אמין שווה כל שקל, מחירים הוגנים, אני ממליץ מניסיון אישי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר